معرفی و دانلود رایگان کتاب The Man Who Laughs (مردی که می خندد)

عکس جلد کتاب The Man Who Laughs (مردی که می خندد)
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب The Man Who Laughs (مردی که می خندد) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب The Man Who Laughs (مردی که می خندد) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب The Man Who Laughs (مردی که می خندد)

مردی که می‌خندد (به فرانسوی: L’Homme qui rit) نام رمانی از ویکتور هوگو نویسنده و شاعر فرانسوی است. ویکتور هوگو این رمان را در بروکسل نوشت و آن را در آوریل سال ۱۸۶۹ منتشر کرد. داستان کتاب در اوائل قرن هجدهم و در انگلستان روی می دهد.

کتاب روایت کودکی است که توسط کومپراچیکوها یا همان خریداران بچه معلول شده است و با زخمی که بر صورت دارد گویی همیشه می‌خندد. دوره‌گردی کودک را می یابد و با وی یک گروه نمایش خیابانی راه‌اندازی می‌کند.

Description

The Man Who Laughs is a romantic masterpiece of a man whose face has been disfigured into a laughing mask in childhood, the loyal blind girl who gives him her heart, and the cruelty of the privileged aristocracy whose laughingstock and saviour he becomes, is remarkable in its emotional impact. But do not be deceived. The timeless trope of Beauty and the Beast is redefined here, for surfaces are misleading, and not everything is as it seems. The slow-paced, stately richness of descriptive detail is reward in itself for the reader looking for delicious immersion in the drama of history, but coupled with the depth of human insight, and the glimpse into a historical era and mindset, this is a timeless classic.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب The Man Who Laughs (مردی که می خندد)
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات802
زبانانگلیسی
موضوع کتابstory books
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب The Man Who Laughs (مردی که می خندد)

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۱۰/۷
🍁داستانی به شدت گیرا و‌ تاثیر گذار. بعد از کتاب بینوایان، آخرین روزهای یک‌ محکوم، و گوژپشت نتردام، حالا این کتاب... یه معرکه‌گیرِ فیلسوف، یه هیولا با روح درخشان، یه دختر یتیم نابینا با معصومیتی خارق‌العاده، یه دوشس منحرف، قهرمانان این رمان‌اند... یه خانه به دوش عجیب، به نام اورسوس که مردم‌گریزی با خوش‌قلب است، گاری و خرس خود درهرجایی پرسه می‌زند. او با دو کودک رها شده برخورد می‌کند: یکی که به دست خریداران بچه معلول شده است و بر صورتش نشانی از یک لبخند دائمی نقش بسته است و مردم به آن پسر دهان گشاد میگویند! و دیگری دختر یتیم نابیناست. اورسوس آن دو را نزد خود نگاه می‌دارد و مدتی بعد به همراه آنان نوعی گروه تقلید ایجاد می‌کند. گوینپلین با صورت ناهنجارش بسیار زود به شهرت می‌رسد و دئا همراه شاد او برصحنه است: دو جوان با محبت بسیار یکدیگر را دوست می‌دارند. گوینپلین بعد از مدتی میفهمد که عضو عالی‌رتبه سلطنتی است که در گذشته او را از خانواده‌اش ربوده بودند. پس عنوانها و حقوقش را به او تفویض می‌کنند. اورسوس که گمان می‌کند او مرده است، بیهوده می‌کوشد غیبتش را از دئا پنهان دارد. در این بین، گوینپلین به مجلس لردها وارد شده است. در آنجا، مدافع بینوایانی می‌شود که تمام زندگی‌اش در میانشان گذشته است. با چنان شوری سخن می‌گوید که اختیار از کف می‌دهد و در پایان سخنانش، به هق هق می‌افتد. در نهایت حیرت، همه اعضای مجلس پوزخند می‌زنند. گوینپلین آن جا را ترک میکند و فقط به آن می‌اندیشد که در کشتی به اورسوس و دئا بپیوندد و با آن‌ها برود. افسوس که دیر می‌رسد. دئا، شکسته از درد مرده انگاشتن او، در میان دستانش جان می‌سپارد. گوینپلین که تسلایی نمی‌یابد، سرانجام خود را غرق می‌کند.
مهسامحمدی
۱۴۰۲/۷/۲۵
داستان کتاب برمی‌گردد به قرن ۱۸ و در انگلستان و ظلم و سیاهی که بر یک کودک بی خانواده روا شده و برای درآمدزایی صورتش رو به طرز مسخره‌ای جراحی کردند تا در نمایش‌های خیابونی اجرا کنه و...
تا اواسط کتاب فقط از توصیف و نویسندگی ویکتور هوگو لذت بردم و بعد داستان اوج میگیره.
اناهیتا اشرافی
۱۳۹۵/۴/۱۸
به نظر میاد داستان قشنگیه اگه ترجمه داشت عالی می‌شد حیف شد
لادن حسینی
۱۳۹۶/۵/۲۳
خیلی کتاب جالبیه من قبلا این کتابو خونده بودم اما الان انگلیسیشو دارم میخونم.
کاربر b
۱۳۹۵/۵/۱۰
ممنون به خاطر کتابهای زبان اصلی که میذارید
vahid kishi
۱۴۰۱/۶/۲
کتاب‌ها وقتی ترجمه میشن انتقال پیام اصلی داستان اندکی دچار خدشه میشه. برای اینکه با کتاب ارتباط خوبی داشته باشیم بهتر است به زبان اصلی مطالعه شوند.
فاطمه قطب الدین
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
برای آشنایی با نحوه نگارش و برای نویسنده‌هایی که تازه دست به قلم شدند و می خواهند خوب نوشتن رو باد بگیرند این کتاب رو پیشنهاد میکنم.
محمد یاسین محمدی زاده
۱۴۰۰/۳/۱۵
فکر کردم فارسیه.
کسانی که کتاب انگلیسی دوست ندارن نخونن چون انگلسیه
خود منم اولش فک کردم فارسیه ولی متاسفانه انگلیسی😒😔😟🙁☹😒😒
Zahra N
۱۴۰۰/۱/۱۱
من این کتاب رو در کتاب‌خانهٔ مدرسه‌مون پیدا کردم و خوندم. و خب حس‌وحال کتاب‌های ویکتور هوگو کلاً متفاوت هست و از دل جامعه بیرون اومدن.:)
خانم حسنی
۱۳۹۴/۴/۱۷
ای باباا ا ا ا ا ا.... دوساعت بشین پای لود ماجرا، آخرشم فرنگی درمیاد. دوستان شماکه زحمت میکشین، حداقل کبابش نکنین. منتظرتغیرزبان میمونم. ممناا ا ا ان.
ناهید
۱۴۰۲/۹/۵
وای به به... من این داستانو خیلی دوست دارم بشدت تاثیرگذاره مثل گوژپشت نتردام.. میشه از زاویه روانشناسی هم بهش پرداخت..
saba emami
۱۴۰۱/۶/۲۷
من کلا کتابای ویکتور هوگو رو دوست دارم
کلی دنبال کتاب زبان اصلی برای تقویت زبانم گشتم و اخر پیدا شد.
میلاد حسینی
۱۴۰۱/۵/۱۴
کتاب‌های ویکتور هوگو همه عالی و جذاب هست و هر آدمی باید مطالعه کنه همه کتاب‌ها رو چون واقعا چشم آدم باز میشه
Nima Nasiri
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
واقعا رمانی زیبا و جذاب بود و متشکرم که این رمان را با زبان اصلی در اختیار عموم گذاشتید🌟🌟🌟👏👌
amir hosein bahrami
۱۳۹۸/۳/۲۸
از اون جایی که ما چیزهای مفت رو بیشتر میپسندیم، زبانم داره قوی میشه😃😎😃
مشاهده همه نظرات 78

راهنمای مطالعه کتاب The Man Who Laughs (مردی که می خندد)

برای دریافت کتاب The Man Who Laughs (مردی که می خندد) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.