معرفی و دانلود کتاب The Three Sillies (سه نادان)

عکس جلد کتاب The Three Sillies (سه نادان)
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب The Three Sillies (سه نادان) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب The Three Sillies (سه نادان) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب The Three Sillies (سه نادان)

کتاب The Three Sillies (سه نادان)، داستانی زیبا و آموزنده از مجموعه داستان‌های سنتی انگلستان است که به دو زبان انگلیسی و فارسی به رشته‌ی تحریر درآمده است.

در این داستان اشک‌های زیادی وجود دارد با این وجود شما را وادار به خنده می‌کند. داستان درباره مردی است که خواستگار دختر نادانی است که والدین نادانی هم دارد و پس از یک اتفاق می‌رود و تصمیم می‌گیرد به دنبال سه نفر که نادان‌تر از نامزد و پدر و مادرش باشند برود تا اگر چنین کسانی را پیدا کرد دوباره برگردد. او خیلی زود آن سه نفر را پیدا می‌کند.

اگر می‌خواهید بدانید که چطور علف‌هایی که روی سقف خانه روییده‌اند را به یک گاو بدهید و یا دنبال روش دیگری برای پوشیدن شلوارتان هستید پس شروع به خواندن این داستان کنید.

در بخشی از کتاب The Three Sillies (سه نادان) می‌خوانید:

بله، مرد خواستگار بیرون رفت و سفرش را شروع کرد و مسیر زیادی را طی کرد تا بالاخره به کلبه یک زن روستایی رسید که مقداری علف روی سقف خانه‌اش روییده بود و زن سعی می‌کرد گاوش را از نردبان بالا ببرد تا علف‌ها را بخورد ولی گاو بیچاره مقاومت می‌کرد و نمی‌رفت. این بود که مرد از آن زن پرسید که چه کار می‌کند. زن پاسخ داد:

وا! نگاهی به آن همه علف‌های تازه بینداز. من دارم سعی می‌کنم گاوم را روی سقف خانه ببرم تا آن‌ها را بخورد. این کار خطری برای گاو ندارد چون من یک طناب به گردنش می‌بندم و سر دیگرش را از راه دودکش پایین می‌دهم و به مچ دستم می‌بندم و مشغول کارهایم می‌شوم. بنابراین گاو بدون اطلاع من پایین نمی‌افتد.

مرد گفت:‌ ای نادان بیچاره تو باید علف‌ها را بچینی و آن‌ها را برای گاو به پایین پرتاب کنی.

Well, the gentleman set out, and he travelled a long way, and at last he came to a woman’s cottage that had some grass growing on the roof. And the woman was trying to get her cow to go up the ladder to the grass, and the poor thing durst not go

So the gentleman asked the woman what she was doing

Why, lookye, ”she said,“ look at all that beautiful grass. I’m going to get my cow on to the top of the roof to eat it. She’ll be quite safe, for I shall tie a string around her neck, and pass it down the chimney, and tie it to my wrist as I go about the house, so she can’t fall off without my knowing it

“Oh, you poor silly!” said the gentleman, “you should cut the grass and throw it down to the cow!”

فهرست مطالب کتاب

The Three Sillies
Part 1: An axe stuck in the beam
Part 2: Bigger sillies
سه نادان
قسمت اول: تبری در لای تیرک سقف
قسمت دوم: نادان‌های گنده تر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب The Three Sillies (سه نادان)
مترجماکبر احمدی
ناشر چاپیموسسه فرهنگی هنری قوی سفید کودکان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-964-04-5027-7
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب The Three Sillies (سه نادان)

Vahab Seyed
۱۳۹۸/۱۱/۹
بهتر است ترجمه و متن اصلی در کنار هم باشند.
با تشکر از شما
Zahra .
۱۴۰۰/۶/۷
کتاب بامزه‌ای بود
😂
melina melina
۱۳۹۸/۷/۱۸
مفید واقع شد خوب بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب The Three Sillies (سه نادان)

برای دریافت کتاب The Three Sillies (سه نادان) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.