نقد، بررسی و نظرات کتاب راه روشن - حسین مجدفر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۲/۳
کتاب "راه روشن" اثر حسین مجدفر، نام خوبی دارد. طرح جلد مرتبط با نام کتاب دارد. مطالب خوب و اثرگذاری دارد. این‌ها مزایای کتاب است، سپاس. کتاب با کتاب آرایی بی حوصله‌ای و البته غیر حرفه‌ای به آرایش مطالب پرداخته است. افراد والایی که در این کتاب جملات تاثیرگذاری از خودشان نوشتند، شایسته کتابی با فکر بیشتر و توجه اصولی تر هستند. جملات با فاصله و با علائم جداسازی شده یا حتی نوشته‌های هر پاراگراف با فونت متفاوت تایپ و کتاب آرایی می‌شد قابل توجه تر بود. مطالب بار مفهومی عمیقی دارد که حجم پاراگراف‌ها و تعداد جملات بالا، درک و تفکر را از خواننده می‌گیرد و جای تعقل را از بین می‌برد. کتاب صفحه‌آرایی و ویرایش خوبی ندارد. مطالب و تجربیات کارآفرین‌ها الماس است و شایسته کتابی باتمرکز و دقت یک کاربلد برای چینش صفحه، پاراگراف، آرایش و نگارش و ویرایش می‌باشد.
سید حسین حجتی
۱۳۹۶/۶/۲۷
سلام. برای جوانان این مرز و بوم خیلی خوب هست که از تجربیات افراد موفقی که در این کتاب با آن‌ها مصاحبه شده استفاده کنند و هرکاری رو خودشون تجربه نکنن. به لطف خداوند باعث میشه که جوانان زودتر و بهتر و موثر تر در مسیر موفقیت و کارآفرینی قدم بردارند. با تشکر
Seyed Ali Khavaniki
۱۳۹۹/۱/۳۰
سلام به همه دوستان نمیدونم چطور بگم که این کتاب در عین زحمات زیادی که براش کشیده شده، نتونست مثل کتابهای دیگه‌ای که در این زمینه هستن تاثیرگذار و راهبردی باشه اگر عنوانش: "تجربیات مدیران" بود، بهتر می‌شد بهرصورت کتابی پر مطلب اما با قالب خشک هست
مرتضی محمدی
۱۳۹۷/۱/۱۲
سلام. به دنبال ایده برای کار جدید به عنوان شغل دوم هستم. لطفا در این راستا اگه کتابی میشناسید که بتونه کمکم کنه ممنون میشم.
مهسا صادقیان
۱۳۹۶/۵/۲۹
از زحمات بزرگواران برای ارائه کتاب‌های رایگان بی‌نهایت سپاسگذارم. برای همه عزیزان آرزوی موفقیت دارم. این کتاب هم بسیار عالی است.
Parya
۱۴۰۲/۴/۲۶
من که هیچ نکته جالب و خوبی ندیدم بیشتر حالت گزارش و انتقاد داره وقتتون رو تلف نکنین برای خوندنش
ابیوالفضل اهویی
۱۳۹۷/۴/۳۰
برای کسایی که میخان استارت اپ شروع کنن خیلی کمک میکنه
علیرضا علی زاده
۱۳۹۵/۱۲/۵
عالی و کاربردی
حبیب رضای
۱۳۹۴/۱۰/۱۵
کتاب خوبی هست ممنون