نقد، بررسی و نظرات کتاب کوچک رضایت (راهنمایی برای شاد بودن) - لئو بابوتا

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Parya
۱۴۰۲/۸/۲۹
کتاب مفیدی بود با نوشتاری راحت روان و خلاصه کوتاه
خوب بود خسته کننده نبود و کاملا مفید بود واقعا بعضی وقتها ما انسان‌ها به خودمون خیلی ظلم میکنیم با توقعات بیجا و مقایسه‌ها و نارضایتی‌های زیادی از خودمون
خلاصه‌ای از کتاب رو از زبان نویسنده میارم امیدوارم تشویق کنه شما رو به خواندن این کتاب
یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم رضایت، مقایسه خودتان با دیگران و یا زندگی و عملکردتان با زندگی و عملکرد دیگران است. بسیاری را دیده‌ام که خودشان را همیشه با من مقایسه می‌کنند، آن‌ها می‌خواهند موفق باشند یا ساده زندگی کنند یا خانواده‌ای شاد داشته باشند و مطمئنا آن‌ها خودشان را با یک توهم مقایسه می‌کنند. در واقع، من آن چیزی که آن‌ها فکر می‌کنند نیستم. هیچ کس آن چیزی که شما فکر می‌کنید نیست، شما فقط بخش‌هایی از داستان را می‌بینید، آن هم قسمت‌های خوب. و به ندرت شک، نفرت، اضطراب و نارضایتی دیگران را می‌بینید.
مردم زگیل یا بواسیرشان را به اشتراک نمی‌گذارند، فقط تصاویر عالی از غذا، تعطیلات و بچه هایشان را به اشتراک می‌گذارند. پس شما خودتان را با یک خیال و وهم مقایسه می‌کنید و البته واقعیت زندگی شما [و کسی که هستید] از این خواسته نشات می‌گیرد. این کار از انفعال هم بدتر است و به شما آسیب می‌رساند چون در نتیجه‌ی این مقایسه، رضایت شما کمتر می‌شود. هر زمان که دیدید مشخصات خوب بقیه را با نواقص خودتان مقایسه می‌کنید، یا در اندیشه‌ی رفع این نقیصه در خودتان هستید، به خودتان نهیب بزنید. ایست. شما به صورت موثری در حال آسیب زدن به خودتان هستید و این اصلا منصفانه نیست. به جای آن نگاه به کاری که هم اکنون می‌کنید، فکر کنید و از انجام آن شاد باشید. کار شما می‌تواند شگفت آور باشد و شما بهترینید در نوع خود
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۱۲
کتابی بسیار عالی و مفید برای هر شخصی. در این کتاب فوقالعاده نویسنده به عنوان یک مشاور خوب داره با بیان اندیشه‌ها و تجاربی که دارند به خواننده القا می‌کنه که زندگی را سخت نکنیم و به خودمون عشق بورزیم. باید حال خودمون رو اول از هر چیزی خوب کنیم و حس درون و بیرون را با هم آشتی بدیم، از حسادت و خشم دست برداریم و با کمی تامل و نگرش به زندگیه خودمون و داشته هامون و قدردانی از این نعمات به حال خوب برسیم. به نظرم مطالعه این کتاب برای همه ضروریه و مخصوصا خیلی هامون که افسردگی رو یه بیماری بد می‌پنداریم و از در میان گذاشتن با کسی ترس داریم. از مقایسه خودمون با بقیه باید دست بکشیم چون هر کسی به نوعی توانایی داره و قرار نیست همه مثل همدیگر باشند. کتاب بسیار روان و ترجمه‌ی فوق العاده‌ای داره که درکش بسیار آسان هست. تمارین خوبی هم داره که حتما انجام بدهید. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب عالی
Mm
۱۴۰۱/۵/۹
کتاب خیلی خوبی برای کسانی که مشکل عدم اعتماد به نفس دارند، معنی اعتماد به نفس چیه؟؟ اعتماد به خود،، دقیقا وقتی کاری رو شکست میخوریم یا نصفه رها میکنیم چندبار اعتمادمون نسبت ب خودمون از بین میره مثل بدقولی دوستمون اعتمادمون نسبت بهش از دست میدیم.. خیلی خوب توضیح داده صفحات کم اما عمیق باید بازم بخونمش همین‌ی بارم چندساعت طول کشید.. نکته مهمش،، اگاهی و قدردانیه،، دقت کنید دوستان اگاهی یعنی هر لحظه به احساس افار رفتار توجه کنید، هرچیزی ک دربیرون شمارو ازار میده مال بیرونه و ربطی ب شما ندار پس برای خودتون عیب نذارید تو کتاب کامل گفته،، دوم قدردانیه از هر اتفاقی چ خوشایند چ ناخوشایند چون ما همه در این دنیاییم تا یاد بگیریم،، جمله خود نویسنده و اینکه اتفاقات بد هم میخواد چیزی به ما یاد بده من کاملا این قضیه لمس کردم،، اگه تلخی هاتون زیاد چون از درون خودتون و نیروی وجودتون خبر ندارید.. قدردان همه چیز باشید.. فصلای اخر در مورد روابط چقد خوب و درست گفته مثال عشق و عاشقیای الان که عشق نیست وابستگیه شما ب چیزی در شخص مقابلتون وابسته اید کمبود عشق و محبت درونی.. لطفا کتاب رابادقت بخوانید بارها..
شکست تنها شاخصی است از اینکه چیزی در روش ما نیاز به تغییر دارد.
.
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
این کتاب بهترین کتابی است که ما باید الان مطالعه‌اش کنیم چون خیلی از ما‌ها احساس ناراحتی و افسردگی میکنیم و بر ما واجب است که این کتاب رو بخونیم.
من وقتی احساس ناراحتی میگردم این کتاب رو پیدا کردم و چون رایگان بود خیلی خوشحال شدم و اونو خوندم و واقعا احساس منو عوض کرد.
این کتاب عشق به خود و اعتماد به نفس رو بیان میکند. همه باید اعتماد به نفس داشته باشن، امام علی در این باره میفرماید: نابود شد کسی که ارزش خود را ندانست.
مهم تر از عشق به دیگران عشق به خودمان است ما باید خودمان را دوست داشته باشیم و از زندگی و داشته‌های خود لذت ببریم.
از نویسنده محترم لئو بابوتا بسیار تشکر میکنم و به ایشان خسته نباشید میگویم چرا که نویسندگی کار بسیار سختی است و کار هرکسی نیست.
Elaheh Esmaili
۱۴۰۰/۴/۱۷
درود به کسانی که شاد هستند و در آرامش زندگی میکنند و شادی و آرامش را بی هیچ منتی، به اطرافیانشان ارزانی میدارند.
راسیاتش خودم همیشه نیمه‌ی پُرِ لیوان رو میبینم و از داشته هام لذت میبرم و سرم به کارِ خودمه و کلا حس حسادت در من نیست...
با خوندن این کتاب یکم به خودم امیدوار شدم 😄
البته ناگفته نماند
دست همه‌ی عزیزانی که تلاش کردن‌ برای ترویج‌ آموزش و راهنمایی برای شاد بودن‌ و شاد زندگی کردن، درد نکنه...
اینم از من به عزیزان‌ نصیحت و وصیت؛
بخند تا زندگی بهت بخنده رفیق
مصداق اون شعر
زیر این‌ گُنبدِ فلفل نمکی
چه کنیم گَر که نخندیم الکی
HaMraH
۱۴۰۲/۹/۲۶
کتاب خوبی بود. به نظر من میتوان هر وقت هر یک از مشکلات و مسایلی که باعث میشود اعتماد به نفس خودمان را از دست بدهیم و از خودمان رضایت نداشته باشیم به این کتاب مراجعه کرده و تمرینهای مربوطه را انجام دهیم. اصولا ما انسانها از محیط خود تحریکات مختلفی دریافت میکنیم که ذهن و روح و روان ما را دستخوش تغییر میکنند و اگر بتوانیم راهکار مناسب برای مقابله با انها را داشته باشیم لزومی ندارد که از خود ناراضی باشیم بلکه با قدرت بیشتری با انها مقابله خواهیم کرد و از نتایج کار خود لذت خواهیم برد. این کتاب به روش بسیار ساده برای ما راهکارهایی را معرفی میکند که بتوانیم به خود اعتماد کنیم و از داشته‌های خودمان راضی باشیم. ممنون از کتابراه.
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۲/۲/۲۲
کتاب خوبی بود. به نظر من میتوان هر وقت هر یک از مشکلات و مسایلی که باعث میشود اعتماد به نفس خودمان را از دست بدهیم و از خودمان رضایت نداشته باشیم به این کتاب مراجعه کرده و تمرینهای مربوطه را انجام دهیم. اصولا ما انسانها از محیط خود تحریکات مختلفی دریافت میکنیم که ذهن و روح و روان ما را دستخوش تغییر میکنند و اگر بتوانیم راهکار مناسب برای مقابله با انها را داشته باشیم لزومی ندارد که از خود ناراضی باشیم بلکه با قدرت بیشتری با انها مقابله خواهیم کرد و از نتایج کار خود لذت خواهیم برد. این کتاب به روش بسیار ساده برای ما راهکارهایی را معرفی میکند که بتوانیم به خود اعتماد کنیم و از داشته‌های خودمان راضی باشیم. ممنون از کتابراه.
Sara Asadpour
۱۴۰۲/۹/۲۸
ابتدای کتاب درباره نگرانی‌ها و نارضایتی از خود سخن گفته بعد علل را مشخص کرده. و بعد از ان راهکار و تمرین داده است. نویسنده به سوالات پاسخ داده است و در اخر یک جمع بندی و نتیجه گیری کرده است. نویسنده نارضایتی از خود را عامل شاد نبودن میداند. این نارضایتی زمانی که خود را با دیگران مقایسه میکنیم و قسمت ناقص خود را نقد میکنیم به وجود می‌اید. در نتیجه ارزش خود را از درونمان نمیابیم. بلکه ان را وابسته به عوامل بیرونی میکنیم. ترس از قصاوت شدن داریم ایده ال‌ها و تخیلاتی که در ذهنمان رسوب کرده مسبب دور شدن از خود واقعیمان است. و شکست‌هایی که برای بهتر کردن ورژن خودمان داشته ایم باعث شده اعتماد به خود را از دست بدهیم.
سکینه مهربانی
۱۴۰۲/۱/۲۹
باسلام و احترام
کتاب بسیار ساده و جذاب بود محتوای کتاب صحبت از دورن انسان چالش‌های فکری و روحی و واکنش به عوامل بیرون را دارد که چگونه خودمان را راضی کنیم و فکرمان را تغییر داده و مثبت اندیش باشیم مثبت‌ها و شکرگزاری را جایگزین منفی‌ها و فکرهای منفی را دور بریزیم و به جای آن چیزی را پیدا کنیم که بتوانیم شکر گزار باشیم تا به آرامش برسیم برای خودما برنامه تهیه کنیم اگر چه تغییر عادت و فکر منفی براحتی نیست ولی با برنامه و تکرار خواهد شد
واقعیت‌ها رو خیلی عالی توضیح داده بود و برخورد با این واقعیت‌های زندگی را که چگونه برای بدست اورد شادی تلاش کنیم و بی هدف نباشیم
کتاب خوبی مفید و مختصر
ممنون از تلاشگران این کتاب
fateme ghalavand
۱۳۹۶/۳/۱۸
شخصا کتابهای روانشناسی زیادی رو مطالعه‌ کردم بنحوی‌که تاحدی با سیر و سلوک و مرام این کتاب‌ها آشنایی دارم. نویسنده این کتاب شخص فهمیمی است که به تمام زوایای آشکار و پنهان زندگی مادی و معنوی ما انسانها آشنایی - حتی در مفهوم وافعی کلمه تسلط - داره بهمین دلیل چون درد رو میشناسه و حتی چون خودش با اون درگیر بوده راهکارهایی درمانگرایانه از جنس عادات و رفتارها بما ارائه میده. علی نهایه باید عرض کنم که ب
او به هدف خودش برای اقناع ما مخاطبان جهت تغییر رسیده البته خواه واقعا این تغییر از سوی ما به جامه عمل در بیاد یا نه.
سیده نفیسه کشفی
۱۴۰۱/۴/۸
کتاب ارزشمندی است از این نظر که حاصل تلاش و خودآگاهی و هدفمندی واقعی نویسنده برای کمک به خودش بوده اما به نظر من برخی ایده‌ها و راههای پیشنهادی‌اش برای کسب رضایت باطنی از زندگی با فرهنگ دینی ما، دستورات کاربردی کتاب آسمانی یا آنچه از مسلمات اخلاق مسلمانی است همسو نیست.
بطور مثال حس کفایت و اینکه همینکه هستم کافی و خوب است یا حسن نیت صرف به خود داشتن با اینکه نفس آدمی بازیهای بسیار دارد و بدون آگاهی از شگردهای مقابله با آن فرد ممکن است یک عمر با رضایت خاطری سر کند که منجر به سعادت نخواهد بود. (آیه 103 سوره مبارکه کهف)
رضا میری
۱۴۰۲/۱/۳۰
با سلام و درود خدمت مدیریت و کارکنان محترم کتابراه و عزیزان کتابخوان
در کل در مورد این کتاب می‌توان گفت با وجود حجم کم این کتاب، می‌توان مفاهیم مثبت و اثر بخش آن را حس کرد و میشود گفت باعث میشه از روزمرگی‌های زندگی خودمون رو جدا کنیم و عواملی که باعث میشه با وجود امکانات موجود در هر سطحی که داریم به احساس رضایت و آرامش درونی دست پیدا کنیم توجه بیشتری داشته باشیم. این کتاب برای همه اقشار میتونه مفید و سازنده باشه بخصوص افرادی که به دنبال کسب رضایت و آرامش از منابعی غیر از آنچه در اختیار دارند میگردند..
هانیه ذوالفقاری
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
نکته‌ای که هر انسان باید بدونه و توی این کتاب هم به این مسئله اشاره شده اینه که هرکس باید از کاری که می‌کنه رضایت داشته باشه و به خاطر حرف و حدیث مردم به راهی نره که بعدا باعث پشیمونی بشه. انسان خودش باید مسیر خودش رو انتخاب بکنه چون این زندگی خودشه و هیچ کس دیگه‌ای قرار نیست به جای اون زندگی بکنه، پس بیایم اون جوری زندگی کنیم که دوست داریم و حرف‌های مردم رو از یک گوش بشنویم و از یک گوش در کنیم. اون طوری میتونیم شاد زندگی کنیم و از زندگیمون رضایت داشته باشیم.
پاییز مشکات
۱۴۰۰/۳/۳
خیلی خوب بود واقعا جواب خیلی از سوال‌های زهنم رو گرفتم
من عادت دارم هر کتابی رو چند بار بخونم الان هم بار سوم هست که دارم میخونم
اول کتاب خیلی واسه خودم متاسف شدم
ولی وسط‌های کتاب بود که این کتاب رو درک کردم
من فکر میکنم اگر کسانی که افسردگی دارن این کتاب را بخونن
زندگیشون به دو قسمت قبل کتاب و بعد کتاب تقسیم میشه
پیشنهاد میکنم همه انسان‌ها این کتاب رو بخونن
مطمعنم اگه همه این کتاب رو بخونن و درک کنن دنیای زیبا جای زیباتری واسه همه میشه
Azin Sangali
۱۳۹۸/۳/۱۷
ممنون دنبال یه کتاب روانشناسی می‌گشتم که این کتاب رو دیدم و دانلواد کردم جالب بود برام بیشتر سوال هام رو ناخوداگاه جواب داد انگار این کتاب برای من نوشته شده و نویسنده کاملا به افکار من تسلط داره اگر کسی می‌خواد رفتارهای اشتباه خودش رو شناسایی کنه این کتاب خیلی تاثیر داره این کتاب واقعا کمک می‌کنه با ترک بعضی از رفتارها یادت بیاد که رضایت شخصی از هر چیزی ارامش بخش تره
پیشنهاد می‌کنم کسانی که از خودشون به هر دلیلی ناراحتن این کتاب رو مطالعه کنن
کاربر s
۱۳۹۷/۶/۲۹
باسلام و تشکر فراوان ار نویسنده و مترجم محترم بخاطر ترجمه شیوا و روانشان. کتاب واقعا مفیدی بود. خاستم یه چیزیو که دغدغه یه نویسندست رو کمی توضیح بدم اونم اینکه همانطور ک عقل سالم در بدن سالم است زندگی سالم و درست هم در اثر یک ذهن شاد و سالم است و هرچقدر فکرو ذهن شادو مثبتتری داشته باشیم کارها و موفقیتهایمان با کیفیتتر خواهند بود و برعکس با یک ذهن بیمار و ناامید هرگز نباید انتظار رویدادهای خوب داشته باشیم. باشتکر و آرزوهای رسیدن ب تفکری سالم برای دوستان
پرویز حسن آبادی
۱۴۰۱/۸/۲۳
سلام... خریدار وقتی کتابی خرید خود به خود جزو اعضا هم به حساب آید خرید باید آسان باشد هفت خوان به ویژه برای ما پیرها نباشد هر وقت خواسته ام کتابی از شما بخرم در پیچ و خمی که قرار داده اید گم شده ام باید خرید آسان باشد.... من که در مانده ام.... باید هر جا گیر کردیم ما را راهنمایی کنید تا یاد بگیریم ما پیرها را طرد نکنید مارو راه بندازین بتونیم کتاب بخریم.... نوشته اید امتیاز بدهید به چی امتیاز بدیم؟ قفل کردین همه جا رو
ژاله توحیدی فرد
۱۴۰۰/۴/۲۸
سلام کتاب بدی نبود ازاین بابت که خیلی از مطالب آن را در جاهای دیگر خوانده بودم و از طرف دیگر برای بیشتر سوال‌ها و مشکلات، راهکارهای مشابه پیشنهاد داده بود.
از محتوا و موضوع کتاب گذلشته، ترجمه کتاب خیلی بد و ضعیف بود و جمله بندی‌ها بدرستی
صورت نگرفته بود. حروف و کلمات اضافه آورده بود و باعث اختلال در خواندن و مفهوم متن کرده بود.
خواهشا کتاب‌هایی با مترجم‌های ماهر ومسلط ارائه دهید که هم مفید واقع شوند و هم لذت بخش. باسپاس
سمیه یاری بندانی
۱۴۰۲/۴/۱۳
از اونجایی که متاسفانه در بین مردم ما شاد بودن خیلی کمرنگ شده و کلا یادمون رفته اولین وظیفه ما روی این کره خاکی شاد بودنه، این کتاب رو بسیار زیبا و کامل در این زمینه دیدم. واقعا تلنگر عجیبی به من زد و باعث شد نگرشم در مورد زندگی عوض بشه. به همه کسانی که مثل من غرق در روزمرگی شدند و بدنبال گمشده‌ای هستند، خوندن این کتاب رو توصیه میکنم. این کتاب لایق این جمله معروفه: «کتاب خوب رو باید چندین بار خوند».
Nymph .
۱۳۹۷/۵/۲۱
به نطرم نویسنده به درستی نتونسته حق مطلب رو ادا کنه و در کل کتاب‌های خیلی بهتری هست. اینجا فقط میگه خودتون رو با بقیه مقایسه نکنید و به ایده ال‌ها فکر نکنید اما در کل اگر کسی به ایده ال‌ها فکر کنه و احساسش بد باشه این خیلی بده و هیچ وقت به اون ایده ال نمیرسه اما اگر موقع فکر کردن به اون چیزی که میخواد شاد باشه و احساس خوب داشته باشه و مطمئن باشه که خداوند اونو به خواسته ش میرسونه قطعا بهش میرسه. در کل کتاب جالبی نبود
sepideh ansarinia
۱۳۹۶/۷/۴
به نظرم این کتاب رو باید ماهی یکبار خوند تا مطالبش فراموش نشه... واقعا اگه همت کنیم و راهکاراشو عملی کنیم شاد خواهیم بود... ☺... در کل عالی بود... بخصوص قسمت پرسش و پاسخ آخرش
زینب
۱۴۰۱/۱۲/۴
کتاب عالیست، مطالب بدون حاشیه رفتن نوشته شده که باعث شده تعداد صفحات کتاب هم کم باشه و درعین حال کیفیتش هم حفظ بشه. کتابی ست مربوط به خودشناسی و تغییر باورها که باعث میشه زندگی مون از درون و بیرون در جهت مثبت تغییر کنه و عزت نفس هم بالا بره. مطالبش مربوط به همه جنبه‌ها و مراحل زندگی میشه و عمل کردن به آن باعث رهایی و رشد فردی میشه. از اون کتابهایی هست که میشه بارها خوند و درس گرفت.
armin si
۱۳۹۷/۳/۱۶
کتاب که نه مقاله خوبی هستش! کامل نیست، بعضی جاها باید با حوصله بیشتری بخونید و انتظار این را نداشته باشین بعد از خوندن کتاب کامل به مهارت رضایت درون اشراف داشته باشین باید حتما تمرین کنید و کتاب‌های بهتری را مطالعه کنید تا کامل بتونید به رضایت درون برسید، به نظر من هم رضایت درون باعث میشه که شما پخته تر بشید و صبرتون هم بیشتر بشه
در مجموعه برای آشنایی با رضایت درون مطالع کنید...
مهدیه نظری
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب کوتاه و خوبیست برای کسانی که احساس افسردگی و غم و اندوه رهایشان نمی‌کند، همراه با راهکارهای خوب، ساده، برای شاد زیستن شادی از این نظر که خود را و موقعیت خود را بپذیریم از آنچه هستیم راضی و خشنود باشیم، مسیر رضایت را نشان می‌دهد و مقایسه رو به پایین را توصیه می‌کند شادی درونتان را پیدا کنید و آنرا به دیگران نیز ارائه دهید، ممنون از کتابراه
سمانه هوشمند
۱۳۹۹/۱/۲۰
بنظرم خیلی زمانبر هست به همچین شخصیتی دست یافتن. برای درک مطالب گفته شده نیاز به دقت و تمرکز هست و حتی باید بعضی جملات رو چندبار خوند. واقعا کمترکسی میتونه به این سبک زندگی کنه. احساس میکنم ما در زندگی معمولی سرگرم وگیج شده ایم. راه زیادی هست برای درک درست از خود و زندگی. تبریک میگم به نویسنده که به رضایت از خود رسیده وتشکر میکنم بابت کتاب مفیدشون
Maryam
۱۴۰۳/۱/۲۵
در مجموع کتاب خوبی بود اگر بتوانیم به راهکارهایی که در کتاب برای پذیرش و رضایت از خودمان داده شده گام به گام عمل کنیم میتوانیم شادی و رضایت را در خود درونی کنیم و به دنیای پیرامون و بیرون از خودمان برای احساس شادی و رضایت وابسته نباشیم. ممنون از کتابراه بابت اینکه کتاب های خوبی را رایگان به اشتراک میگذارد. زندگیتون پر از نور و عشق و برکت
Sara
۱۴۰۳/۱/۳۱
کتاب خوب و مفید و کاربردی هست در کل من همیشه کتابهای با مضمون مثبت رو دوست دارم چون تمام انرژی ش به آدم میرسه. در کل گفته‌های کتاب درباره اینکه به هدف مون بیشتر متمرکز بشیم برای من جذاب بود و درپایانش این حس به من منتقل شد که از اتفاقات بد اطراف م برای خودم کوه نسازم و بدونم همه چیز اونقدر بد نمیتونه باشه
ALI
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتاب توانست به طور مستقیم روش‌هایی برای حل مسائل و خودشناسی و اعتماد کردن به خودمون و دیگر احساسات منفی که اکثرمان تو زندگی ازشون رنج میبریم را خیلی عالی بیان کنه. من دوست داشتم و اکثر تمریناتی که برای شاد بودن، بیان کرده بود رو انجام دادم و خیلی خوب نتیجه داد. تشکر میکنم از عوامل سازنده اپلیکیشن کتابراه🤍✨
منصوره
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب خوبی بود، واقعأاکثر اوقات ما انسانها در حق خودمون بیشتر ظلم میکنیم و برای خودمون ارزش قائل نیستیم، نویسنده کتاب بابیان نکات روانشناسی و دیدگاه کارشناسانه کمک بسیار زیادی برای رفع ویا کم کردن کم بینی ویا حتی ندیدن خودمون میکنه امیدوارم عمل کنیم به نکاتی که درکتاب گفته شده و تأثیر مثبتی بگیریم
مهدیه دادائي
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
بهترین کتابی که در مورد شادی و افزایش امید به زندگی خوندم این کتاب بود. من این کتاب رو ٣ بار خوندم و حتی برای وقتهایی که ناراحت و ناراضی هستید از اوضاع و شرایط زندگیتون فوق العادس، خوندن چند صفحه‌اش حالتون رو عوض میکنه و از اون کتابایی هست که نمیخوای بین خوندنش حتی لحظه‌ای استراحت کنی.
مرضیه کردبچه
۱۴۰۱/۳/۴
کتاب بسیار خوبی بود با آموزشهای عملی جهت رسیدن به زندگی مطلوب، راهکارهای خوبی برای رسین به رضایتمندی در زندگی ارائه کرده بود که برای من بسیار قابل پذیرش بود چون راهکارها کوچک شده و با تمرین و توجه و مداومت که برای همین هم راهکار داشت دست بافتنی می‌شد. ممنون از دست اندرکارتن کتابراه 🙏🍀
A S
۱۴۰۰/۵/۱۴
چیزی که این کتاب میگه پس باید مولانا بشیم. حرفایی زده که انجامش از عهده هرکسی برنمیاد. نمیشه که هر بلایی سرمون میاد یا هرکی ولمون کرد یا هر کی مرد شاد بود. یا اینکه همش میگه طرف ولتون کرد رفت به خودتون نگیرین شما کاملین شما خوبین. شاید طرف واقعا خوب و کامل نباشه. شعار گونه بود.
P. Rezaee
۱۳۹۹/۹/۲۸
این کتاب با اینکه حجم کمی داره اما خیلی عمقی به علت نارضایتی هامون پرداخته، که شاید خیلی وقتا علت عصبانیت و ناراحتی مون رو متوجه نمیشیم یا نمیخوایم قبول کنیم علت ش ضعف خودمون هس. این کتاب اول علت این حالت‌ها رو میگه بعد با راهکار‌هایی که داده کمک میکنه با تمرین به آرامش برسیم
ناهید سینا محمدی
۱۳۹۹/۲/۲۵
Bonjour با عرض سلام و خسته نباشید!!! از پروردگارم سپاس گذارم که مرا با این کتاب کوچک ولی با جملات عالی آشنایم کرد. و سپاس گذارم از کسانی که زحمت کشیدن برای این اپلیکشن عالی... این کتاب کوچک ولی در حین حال عالی کار میکند و کاملا ایجاد تغییر و انگیزه را در زندگی افزایش میدهد.
مهسا 💖
۱۳۹۹/۲/۶
کتاب خیلی خوبی بود در مورد همه مسئله‌های واقعی ک تو زندگیمونه و تو افکارمون بهش پر و بال دادیم و باید کنترل بشن... کامل توضیح داده باید چیکار کنیم تا زندگی شادی داشته باشیم اونقدری ک روونه عمل کردن بهش اسون نیست نیاز ب تمرین داره✌💪 واقعا ازتون ممنونم بخاطر این کتابای خوبتون😍
ملیکا صدر
۱۳۹۸/۱۰/۸
در دنیای امروز نا رضایتی بخشی از زندگی همه شده و چه بسیار ادم‌هایی که سر همین نارضایتی‌ها خودکشی کردن یا به بیماری دچار شدن و خواندن این کتاب راهی برای ما باز خواهد کرد تا این احساس را از خود دور کنیم سپاس بی‌کران ولی با توجه به تمرین‌ها خواندن این کتاب بیش از یک بار توصیه می‌شود
افسانه ذوالفقار
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
کتاب عالی ولذت بخش ودوری که از صفحه اول کشش خواندن کتاب روداری وداستانی که فیلم‌های سینمایی که مشابه این کتاب بود دیده بودم ول بازم از خواندنش اظطراب داشتم و قدرت مادر خیلی بهم قدرت داد طوری من و امثال من نگن من نمیتونم یا قدرت ندارم در کل عالی بود باتشکر از کتابراه
حدیثه هویدا
۱۴۰۰/۷/۲۳
کتابی کوتاه و مختصر که نکات مهم و کاربردی در آن اشاره شده مطالعه کل کتاب ۲_۳ساعت بیشتر زمان نمیبره ولی به تغییر دیدگاه من نسبت به شادی و رضایت از زندگی کمک کرد.
اگر شخص کمال گرایی هستید و مدام درگیر مقایسه زندگی خود با دیگران، مطالعه این کتاب رو شدیدا توصیه میکنم.
مریم امیری
۱۴۰۰/۲/۱۷
خیلی کمکم کرد من آدم افسرده‌ای بودم که با این کتاب نجات پیدا کردم خداروشکر که این کتاب به دستم رسید بهم یاد داد شکرگزار باشم و این خیلی تو زندگیم تاثیر داشت غیر از این چون نویسنده اولین بارش بودکه کتاب الکتریکی مینویسه خیلی دقت کرده بود تا خوب از آب در بیاد ممنون کتابراه
سارا سلیمی
۱۳۹۹/۹/۹
در حالی کتاب رو مطالعه کردم که از مشکل کمالگرایی خودم و افسردگی شدید اعضای خانوادم رنج میبردم. این کتاب مختصر و فوق العاده مفید چشم انسان رو به حقیقت باز میکنه و اینطوریه که خواننده به آرامش ذهنی دسترسی پیدا میکنه تشکر از سخاوت نویسنده و مترجم و نیز تشکر از کتابراه.
Zeinab Pourmandi
۱۳۹۷/۹/۲۷
به نظرم کتاب مجموعه عوامل شادمانی رو به صورت خلاصه جمع کرده بود. عمل به راهکارهاش می‌تونه به افزایش رضایت کمک کنه.
مهسا مردانشاهی
۱۳۹۴/۴/۷
چندسال هست که توی یک مرحله زندگی گیر افتادم وتنها مشکل هم قبول نداشتن ظاهر و باورها وبه طور کلی نارضایتی از داشته هام بود با خوندن این کتاب روزنه امیدی پیدا کردم تا بتونم خودم بپذیرم فقط باید عمل کنم امیدوارم بتونم همه روشها رو بکار گیرم و دراین مسیر موفق بشم
افشین کرمی
۱۳۹۳/۱۲/۲۶
به نظر من موضوع مطرح شده به لازمه برای پیشرفت می‌پردازد که آن تقویت روحیه است که در این کتاب با توجه به ارتباط نزدیکش چه از نظر راهکارها و کمک روحی با مفهوم رضایت به عنوان رضایت یاد شده و این رضایت با رضایت داشتن از زندگی و هیچ کاری نکردن ارتباطی ندارد.
با تشکر.
کامران هلاکوئی
۱۳۹۳/۱۲/۲۶
کتاب، خیلی ساده و در عین حال بسیار پرمحتوا و تاثیر گذار. نویسنده‌اش سعی کرده با سادگی هر چه تمامتر مطالب مهمی را به خواننده آموزش بده.
خلاصه اینکه این کتاب خوبیست چون انسان را سریع در مسیر تفکر و یادگیری قرار میده.
با تشکر از مترجم خوبش و سایت بی‌نظیر کتاب راه.
فاطمه جعفری
۱۴۰۲/۱۰/۷
این کتاب واقعا ارزش خوندن داره بااینکه حجم کمی داره اما من روزی پنج صفحه ش رو میخونم تا بهتر مطالب ش رو بفهمم
هر نکته اون ارزش یادگیری و وقت گذاشتن داره
خیلی خوشحالم که با کتابراه آشنا شدم
قطعا یکی از بهترین کتابهایی که خوندم این کتابه
ممنونم ازت کتابراه
فرشته جلیلی
۱۴۰۲/۹/۲۸
کتاب بسیار خوب و ارزشمندی اگر بتوانیم به هر نکته‌اش عمل کنیم بسیار جای تعامل داره. کتاب خیلی کوچک ولی با محتوای غنی و نکات ارزشمند. این کتاب کمک میکنه اینقدر زندگی رو به خودت سخت نگیری و روش‌های ساده‌ای برای ایجاد حس دلپذیر رضایت از خود براتون ایجاد میکنه‌
سارا قراچرلو
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
بیان نویسنده خیلی روان و خودمونی بود تعداد صفحات کتاب زیاد نیست و موضوع گیرایی و کشش زیادی داره کتاب مفیدی هست و خیلی از مطالبش نیاز به تامل داره و خیلی از واقعیت‌ها راجع به درون خودمون از زبان نویسنده بیان میشه که انگار جلوی چشممون هست ولی ازش بی خبریم.
Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۱/۲/۹
کتاب مختصر و جالبی بودراهکار‌های قابل انجام و ساده‌ای داشت از آنجا که من مدتهای برخی از‌‌ آن‌ها را انجام میدهم بطور قطع عملی بودن آن را بیان میکنم. متن روان و ساده بود و پیشنهاد میکنم کتاب را مطالعه کنید. خودتون رو دوست داشته باشید چون لیاقتش رو دارید
ملیحه یزدانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
اولش که کتاب رو دانلود کردم فکر نمیکردم تاثیر خاصی داشته باشه ولی در کمال تعجب جواب سوالهایی رو پیدا کردم که مدتها بود نمیتونستم حلشون کنم. و میدونم که خوندنش اتفاقی نبود و درست در لحظه نیاز من وارد زندگیم شد، امیدوارم برای شماهم راهگشا باشه.
مرتضی رجبی
۱۴۰۰/۳/۱۹
کتابی که باید همه مردم اون رو بخونن. این کتاب نمیگه که به زندگی ایده التون فکر نکنید بلکه منظورش اینه که از چیزی که هستین رضایت کامل داشته باشین و با این رضایت برای رسیدن به خوتسته هاتون تلاش کنین. به عبارتی از مسیر لذت ببرین و رضایت رو محدود به مقصد نکنین..
1 2 3 4 5 6 >>