نقد، بررسی و نظرات کتاب مبانی کارآفرینی در کشاورزی - منصور نیک پناه

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Farahnaz Mirzaei
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
سلام علیکم. دانشجوی دوره کارشناسی مهندسی کشاورزی هستم و برای تحقیق پایان ترم ازکتاب مبانی کارآفرینی در کشاورزی استفاده کردم. مطالب خوبی بیان شده است و ایجاد انگیزه و اگاهی می‌نماید. کسانی که بخواهند اشتغال زایی وکار افرینی داشته باشند پیشنهاد می‌شود که این کتاب را مطالعه نمایند. البته خودم کار افرین واشتغال زا هستم. و در زمینه گیاهان دارویی گامی برداشتم و از صفر شروع کردم. ودیدگاه بنده با کتاب هم راستا هستند. همین طور در زمینه صنعت بوم گردی گامی به جلو برداشتم (اقامت گاه بوم گردی میرزایی واقع در شهرستان نطنز منزل مادری را بازسازی کردم) و در این مسیرها تلاش بی وقفه‌ای داشتم و همه اطرافیان مخالف تمام اقداماتم بودند اما بنده موفق به اهدافم شدم و هیچ موضوعی نتوانست سد راهم شود.
این کتاب اشاره به خصوصیات کارآفرینان کرده که واقعا در خودم به چشم می‌خورد. هیچ کسی نباید هراسی داشته باشد و با اقتدار و اراده قوی به یاری خدا به اهداف متعالی‌اش برسد. از نویسنده کتاب هم قدردانی می‌نمایم. همواره موفق وپیروز باشند. از مسئولین کتابراه هم کمال تشکر را دارم که با طرح ارزشمندشون برای خود باقیات الصالحاتی در نظر گرفتند.
در دوره‌ای که مردم دیگر فکر کتاب خواندن نیستند ونمی توانند شکم خود وخانواده را سیرکنند چه رسد به این که هزینه‌ی کتاب هم پرداخت نمایند لذا با روش اینترنتی و الکترونیکی که یقینا قیمت بسیار ارزان تری برای ‌کتاب خوان‌ها در نظر گرفته شده گامی به سوی تشویق مردم برداشته اید.
ومن الله التوفیق العمل دبیر بازنشسته تهران، کار افرین واشتغال زا و دانشجوی ترم اخر روانشناسی ارشد مثبت گرا و ترم ماقبل اخرکارشناسی مهندسی کشاورزی پیام نور نطنز
فرحنازالسادات میرزایی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
r. Karimiyan
۱۴۰۰/۵/۱۳
کتابی در مورد کارآفرینی و بیشتر مباحث حول کارآفرین و کارآفرینی ویژگی‌ها و شرایط آنهاست. برای علاقه مندان کتاب مفیدی خواهد بود.