نقد، بررسی و نظرات کتاب ضروریات بازی سازی با یونیتی ۵ مخصوص اندروید - والرا کوگات

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ahmad rashidi
۱۴۰۱/۶/۳
دوستانی که مایل به خواندن این کتابند، قبل از آن باید با زبان سی شارپ و بازی سا‌ی با یونیتی و محیط یونیتی آشنا با‌ند کتابهای آقای طهماسبی و خاوران برای آشنایی و یادگیری سی شارپ و یونیتی عالی است ابتدا آن‌ها را که قیمتهای بسیار متناسب و به صرفه‌ای دارند خریداری و مطالعه کنید سپس این کتاب را خریداری نمایید، کتاب خوبی است با ترجمه‌ی شیوای آقای طهماسبی، خواندنش را به همه‌ی دوستان توصیه می‌کنم.
Armen Shahbandari
۱۳۹۹/۲/۱۸
دوستان به عنوان یه بازیساز میگم این کتاب برای کسانی خوبه که بازیهای 3D میسازند و کتاب بی‌همتایی هستش در زمینه بالانس بین گرافیک بازی و performance گوشیهای اندرویدی.... با تشکر بسیار از آقای طهماسبی به خاطر ترجمه این کتاب ارزنده.
احمد رضا
۱۳۹۶/۴/۲۵
سلام، کتاب قبلی رو هنوز تموم نکردم، اینو نشون کردم که بعد از اتمام کتاب قبلی این رو مطالعه کنم، لطفا در زمینه هوش مصنوعی هم کتاب ترجمه کنید، البته با استفاده از سی شارپ
reza monfared
۱۳۹۶/۱۰/۳
اقای عباسعلی طهماسبی سلام، واقعا کتابهای ترجمه شده عالی هستن. لطفا از کتابره بخواهید امکان پرینت بدهند. واقعا لازمه کنار یک مطلب، یک یادداشت نوشته بشه.
B Khani
۱۳۹۶/۸/۱
کتابی بسیار کاربردی و کمیاب در اصل نایاب. خیلی ممنون امیدوارم که همچنان ادامه دهید
پیمان قربانزاده
۱۳۹۶/۴/۲۹
سلام من کتاب رو خریداری کردم و دانلود کردم در برنامه کتابراه، لطفا راهنمایی بفرمایید که چطوری میتونم این کتاب رو پرینت کنم الان؟
کاربر A
۱۴۰۰/۴/۳۱
مطالبی که توش بود خیلی عالی و ساده توضیح داده بود ولی قبلش کتاب بازی سازی ذر 24 ساعت رو بخونید...
پوریا خواجه جوهر
۱۳۹۹/۳/۱۹
این کتاب عالی است
حسین جلالی
۱۳۹۸/۱/۵
بسیار عالی متشکرم
aref akbari
۱۳۹۷/۸/۶
افتضاح بود. حیف‌ی ستاره