نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نامه‌های فروغ فرخزاد - فروغ فرخزاد

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۷/۱/۱۹
از میان نامه‌های فروغ فرخزاد، نامه‌های پس از جدایی از همه بهتر است. انگار که روح سرکش فروغ فرخزاد آرام تر شده باشد. نامه‌های ایشان مربوط به سه مقطع از زندگی فروغ فرخزاد است. نامه‌ها به قلم فروغ پیش از ازدواج، زندگی مشترک، جدایی از همسرش نگاشته شده است، اما در یک چیز مشترک هستند، عشق و دوست داشتن، دوست داشتن وعشق را می‌توان از ایشان آموخت. که در این کتاب صوتی می‌توان یافت.
ماکان ....
۱۳۹۹/۸/۸
من نسخه نمونه رو شنیدم قشنگ بود ولی بعضی از استادان نظر دادن که لحن سوگ وارانه و غمیگن روی این شعر بد بوده به این دلیل که شنونده غمگین بودن رو باید حروف و کلمات بفهمه نه از اوا و به نظر من یکی از دلایل مهمی که ما امروزه شاعر‌های به این بزرگی نمیبنیم همین هست... ولی با تمام ایراد‌ها چیزی از ارزش شعر کم نکرده
راضیه مرادی
۱۳۹۶/۱۲/۱۰
سلام من فکر می‌کنم این کتاب نامه‌های فروغ به همسرش پرویز شاپور باشه نه ابراهیم گلستان، اما توی قسمت معرفی کتاب طوری نوشته شده که انگار مربوط به گلستان میشه، تا جایی که من اطلاع دارم نامه‌هایی که دست خانم میلانی هستند هنوز چاپ نشدن فقط یکیش در فضای مجازی منتشر شده با تشکر
دیبا شیرمحمدی
۱۳۹۹/۱/۱۷
آهنگ پس زمینه نه تنها به زیبایی کار اضافه نکرده بلکه باعث شده تمرکز از مفهوم کلام گرفته شه، و لحن پرسوز و گداز و ملتمسانه برای نامه‌ها بسیااار افتضاح و نامناسبه، چیزی که درد رو میرسونه و حس داره خود کلامِ فروغه، نه این که با شیون گونه خوندن نامه‌ها بخواید بهش حس بدید. در کل فاجعه بود.
مسعود ضیایی
۱۳۹۷/۷/۷
گذاشتن صدای پر سوز و گداز لطمه بسیاری به اینکار وارد کرده و شنیدن آن را در حد سریالهای نازل تلویزیونی پایین آورده است. بعلاوه موسیقی بسیار بیربط.
هلیا استاد اسداله
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
شنیدن نامه‌های فروغ فرخزاد که یکی از افراد مورد علاقه من است برایم بسیار شیرین بود. اما ترجیح من این بود که راوی لحن نامه را روایت نکند و آن را به شنوندگان بسپارد.
رعنا حافظی
۱۳۹۷/۸/۲۹
خیلی بد خونده شدههههه
bbbb rrrrr
۱۳۹۷/۱/۲۴
خیلی ضعیف خوانده شدن
شیما مسجدی
۱۴۰۲/۱/۷
همیشه قلم و نگارش فروغ و دوست داشتم
محتواهای خاص
و غم عجیبی توی قلمش هست
خوانش خوبه
سپاس
نجمه پیله ور
۱۳۹۹/۳/۲۳
خیلی خوب بود تاثیر گذار و مفید و پر محتوا مرسی کتابراه
مهسا سلطان نژاد
۱۳۹۹/۱/۱۵
یه لحظه فکر‌کردم دارم یکی از سریال‌های آبکی تلویزیون رو میبینم!
سارا عطار
۱۳۹۸/۱۰/۴
صدای پر سوز و گداز با لحن ملتمسانه اصلا به شخصیت فروغ نمیخوره...
Debora
۱۴۰۰/۱/۲۰
خیلی جالب نبود. زندگی نامه خانم فرخ زاد فوق العادست. حتما اونو گوش کنید
یاسمن گرجی
۱۴۰۰/۷/۵
خیلی بد و اشتباه خونده شده
فاطمه اروج زاده
۱۳۹۸/۶/۳
فوق العادست مخصوصا صدا واجرای استاد👌👌👌