نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دیوانه بازی - کریستین بوبن

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
کاربر TB
۱۳۹۷/۴/۲۹
کتاب شیرین و جذابی برای همه کتابخوانها و علی الخصوص خانوم‌های محترم. داستانی پر از انرژی و هیجانهای زنی که میخواهد خود واقعی‌اش را زندگی کند، نه اینکه مانند هزاران و شاید میلیونها آدم دیگر که در پشت نقابهای اجتماعی شان، از تکرار روزمرگی‌های زندگی رنج می‌کشند ولی شجاعت و جسارت آنرا ندارند که خودشان باشند و نظر واقعیشان را بگویند. کریستین بوبن، جزو نویسندگان توانایی است که پیچ و خم‌های روح یک زن را به خوبی می‌شناسد و همچنین تهیه کننده این اثر صوتی هم به خوبی می‌دانسته که روایت داستان با صدای یک بانو، چه تاثیر دل انگیزی دارد. و آنهم گوینده‌ای که قدرت بیانی عالی دارد و به زیبایی با فراز و فرود‌های به موقع صدایش، داستان را جذاب تر و هیجانی تر می‌کند. کتاب را بخوانید و اجازه دهید تا دختر بچه شیطان و خلاق درونتان به روح شما تازگی و طراوت بخشد.
مهدیه حسینی
۱۳۹۹/۱/۲۲
این کتاب بیشتر از هر چیز حس و حال یک دختر بازیگوش است که از ابتدای تولد تا جوانی با او همزاد پنداری میکنیم و شاید نگاهی از زوایای متفاوت تری به ما نشان میدهد و جسارت‌های عجیب و هوس برانگیز! ابتدا احساس میکردم خواننده سرعت بالایی خوانش متن دارد اما بعد از فصل دوم به صدایش عادت کردم و احساس کردم چقدر باورپذیر است که دختر قصه خود او باشد! و فراز و فرودهای راوی چقدر آدم را می‌کشاند به اعماق قصه!
baran ashtab
۱۴۰۰/۴/۱۴
خیلی دوست داشتنیه من هم خوندمش و هم گوشش دادم - فکر میکنم همه‌ی ادم‌ها از شنیدن احساسات ساده و دوست داشتنی در قالب داستانی شاعرانه لذت میبرن- و حتی گاهی بهش نیاز دارند
آزاده فلاح زاده
۱۴۰۲/۳/۵
داستان بسیار جذابی دارد و این تنها کتاب موردعلاقه‌ی من از کریستین بوبن است. به نظر من با کتاب‌های دیگر نویسنده خیلی متفاوت است و داستان گیرایی دارد.
سولماز بویری
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
کتاب سرگرم کننده‌ای بود از دیدگاه دختری که توی یه سیرک بزرگ شده دنیا مثل یه سیرک هیجان انگیز و حالبه و واسه همین هیچ چیزو جدی نمیگیره و لذت هم میبره
Samin Hosseini
۱۴۰۰/۲/۶
این کتاب چقدر با احساس و زیبا نوشته شده و چقدر زیبا خونده شده هر لحظه که گوش میدادم احساسش رو میتونستم درک کنم
delaram naderi
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
دلنشین و شاد و انرژی بخش. مخصوصا برای کسایی که هوای عاشقی در سر دارن و نیاز دارن یه چیزی بهشون شهامت بده!
پروانه قربانی لاکه
۱۴۰۳/۱/۲۶
خیلی دوست داشتم بسیار جذاب بود. گوینده هم بسیار با احساس و صدای قشنگی روایت می‌کرد
فاطمه حیدری
۱۴۰۱/۴/۳۱
بسیار پسندیدم، هم کتاب رو هم صدای گوینده رو
تجربه‌ی خوشایندی بود
حدیث مژده
۱۳۹۹/۳/۳
این کتاب قسمت اعظمی از درون واقعی یه انسان رو به نمایش میزاره
مهناز عاصمی
۱۳۹۷/۶/۷
من هم معتقدم کتاب جذاب و شیرینی است.. شادی بخش است صدای گوینده عالی است
رضا مرادی
۱۳۹۷/۱۱/۱۲
بسیار جذاب و راوی صدای بسیار زیبا و جذابی دارن 🙏👏🌹
هدا جامی
۱۴۰۰/۱/۳۰
بسیار عالی بود
واقعا خوشم اومد
sedan med
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
بهترین گوینده ایران
Azadeh Akbari
۱۴۰۰/۱/۲
بی سر و ته و بی مزه