نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هند باستان - دان ناردو

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ش ع
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ای کاش این دیدگاهها اثر داشت‌ای کاش یه نفر به خانم پریمون می‌گفت خانم محترم لطفا یه هدست بگذارید روی گوشتون و ببینید حرف ش را چطور تلفظ می‌کنید دقیقا یک سوت بلند غیر قابل تحمل..... خواهر گرامی یک گوینده یا دوبلور قطعا قادر خواهد بود تلفظ و نوع ادای کلمات را عوض کند از خرید کتاب منصرف شدم و از خریدهای قبلی با این راوی پشیمان حیف این کتاب و این روش ازار دهنده لطفا یک بار در جای شلوغ مثل مترو در مسیرهای طولانی که قاعدتا بهترین زمان گوش دادن به کتاب صوتی است این حرف ش را مرتبا توی گوشتان با هدست گوش کنید از هر چه کتاب صوتی است منزجر می‌شوید‌ای کاش خانم پریمون این مشکل را حل می‌کردند
شیرین مال
۱۴۰۰/۱۲/۴
یکم خسته کننده است. فقط یه انتقاد داشتم چرا برای کتاب‌هایی که مربوط به ساید اقوامه از آهنگ‌های همون کشور استفاده میشه ولی برای کتاب‌هایی که مربوط به ایرانه این کار را نکردید درحالیکه ما موسیقی‌های غنی و زیبایی داریم
Saleh Siamaki
۱۴۰۲/۱۰/۴
کتاب مفیدی ست. نسبتا کلی و اجمالی تاریخ هند را بررسی میکند. البته بیشتر آثار دان ناردو همین‌گونه کلی‌ است. برای کسانی که قصد مطالعه سطحی درباره ملل و فرهنگ‌های جهان را دارند مناسبه.
ترانه کمالی
۱۴۰۲/۶/۱۲
اگر به تاریخ‌های تمدن‌های باستان علاقمند هستید، شروع بسیار خوبیست. من در کنار این کتاب، کتاب «پیدایش هند نوین» رو هم گوش دادم که درباره تحلیل اتفاقات دو-سه قرن اخیر است.
Soren Mja
۱۴۰۰/۲/۲۴
کتاب مختصر و مفیدی بود، راوی محترم نیز به لذت بخش بودن کتاب افزوده بودند.
با نهایت سپاس از تمامی گرد آورندگان این مجموعه صوتی
مرجان وزیری
۱۴۰۱/۷/۲۶
کتاب خوبیه. نه اونقدر خلاصه و سبکه، نه اونقدر تخصصی و سنگین؛ کلا برای کسانی که به تاریخ و فرهنگ هند علاقه دارن گزینه خوبیه.
Somayeh Binaeifar
۱۴۰۰/۵/۴
اگه به تاریخ علاقه دارید کتاب مناسب و جالبیه براتون
Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۶/۱۲/۱۷
دانستنیها درباره شبه قاره هند است.