نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رمزگشایی پیام‌های معنوی در زندگانی روزمره - پل دبل

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Sepideh Fallahi
۱۳۹۷/۶/۳۰
اگر به دنبال جستجوی عنوان کتاب در این کتاب باشید تقریبا دست خالی می‌مانید. در مورد رمزگشایی صحبت شده ولی درست در انتهای هر بخش مثالهایی هست که اون روش و نقض میکنه. تمام حرف این کتاب این هست که پیامهای معنوی و خودتون باید تفسیر کنید. بیشتر مثال هست تا راهکار متاسفانه. آخر هر فصل هم یک خلاصه هست از مطالب اون بخش که همیشه یک قسمتش مراجعه به یک وبسایت هست که اصلا موجود نیست. طبق توضیحاتی که نویسنده در کتاب میده در حقیقت این وبسایت مکمل توضیحات این کتاب هست و باید پا به پای هم استفاده بشه. من تقریبا هر روشی و که بلد بودم و با هر اسمی که میشه سرچ کردم که اگر این وبسایت در حال حاضر موجود نیست وبسایت مشابهش و پیدا کنم ولی متاسفانه موفق نشدم. کتاب قدیمی است و به نظرم مترجم این اثر قبل از ادامه کار یا باید با نویسنده در تماس میبود برای پیدا کردن وبسایت یا حداقل خودش یک سرچی میکرد قبل از ترجمه که وبسایت مشابهی و پیدا کنه و در پیشگفتار بذاره به عنوان مثال.
اخر هر فصل در مورد درس اون بخش به شما میگه که مطلب بنویسید. مثلا چه پیامهایی دریافت کردین یا راه رمز گشایی شون چیه به نظر خودتون. منتظر راهکار نباشید فقط یکسری تمرین هست که خودتون انجام میدین بدون اینکه اصلا بدونین درست هست یا نه.
تهمینه عمویی
۱۴۰۲/۵/۹
با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان و دست اندر کاران کتابراهبنظر من این کتاب فوق العادست، چون باعث میشه به اتفاقهای اطرافمون و کارهای روزمره‌ای که هر چند ساده هم باشه، بیشتر دقت کنیم و مورد بررسی قرار بدیمالان دیگه میدونم تمام اتفاقهای که در زندگیم میفته دلیل واضحی داره و منم باید به دنبال دلیلش بگردم و این باعث میشه در لحظه حال باشیم و براحتی بتونیم رهنمودها رو دریافت کنیم که همین امر سبب میشه به خداوند نزدیکتر بشیم و حس کنیم که خدا هر لحظه حواسش بهمون هست و از طریق اتفاقهای اطرافمون، میخواد باهامون حرف بزنه و در همه مسائل هدایتمون کنه، این کتاب چشم من رو در برخورد با تمام مسائل باز تر کرده و امیدوارم دوستانی که از این کتاب انتقاد کردن، از جهت دیگری به این کتاب نگاه کنن ازتون متشکرم
Farhad Bahmani
۱۳۹۷/۶/۳۰
بسیار عالی بود. من درمانگر هستم این کتاب و شیوهاش بلاکهایی برای من باز کرد که بعد از پنج سال درمانگری اصلا متوجه این نکات نبودم. این کتاب انسان را وادار به تفکرهای میکنه که بهتر ببینه و درسهای زندگی را بدون احساسات مخرب به آسانی فرا بگیریم. پذیرش. نکته جالب اینجاست که نویسنده و مترجم این کتاب پزشک هستند. برداشتهای معنوی از دیدگاه پزشکان. از کتابراه ممنونم🌷🌹🌻
مینا دهش
۱۴۰۳/۱/۲۳
نکات مثبت: این کتاب برای ارتقا عنصر شهود و معنا نظریه ناهشیار جمعی یونگ بسیار مفید است. نکات منفی: متن کتاب به ظاهر نیاز به تامل دارد. اما با احترام بانو گوینده کتاب را بدون هیجان کلامی و کاملا یکنواخت خوانده‌اند و برای من فهم و درک مطلب را سنگین تر کرد.
فرهاد نظری
۱۴۰۰/۶/۱۸
کتابِ راهگشایی است. باید با تأمل و دقت این کتاب را بشنویم.
این کتاب در ابتدا، ممکن است خشک به نظر برسد، اما برای پاسخ به سئوالات بنیادی و چالش‌های جدی انسان، بسیار مؤثر و مفید است.
Daryush Parsa
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
خیلی بی‌روح کلمات ادا میشن
این موسیقی‌ی دائمی زیر صدا هم واقعا امکان تمرکز روی معنا رو پایین میاره
امیدوارم در کارهای بعدی این راوی و موسیقی دائمی وجود نداشته باشه
Sam Kh
۱۴۰۱/۱/۲۲
اول اینکه کتاب بسیار مبتدی گونه‌وغیرجذاب‌است
دوم اینکه گوینده بسیار بد میخواند! خشک و سر و غیر حرفه ای! واقعا انتظار نداشتم! نخوانید.
سمیه ابراهیمی
۱۳۹۸/۹/۲۶
کتابی بسیار عالی که توسط پزشک خانوادگی که من ۱۲ سال هست که ایشون رو میشناسم به من معرفی شد و از خواندنش لذت بردم
m salimi
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
کتابی سرشار از حس ارامش و پیوند با معنویت و رشد فردی است حتما گوش کنید
الهام صداقت
۱۳۹۷/۷/۳
چه جامع و کامل توضیح دادن خ فلاحی ممنون از شون
مینا شهابی
۱۴۰۱/۷/۲۴
کتاب جالبیه دوبار گوش کردم لازمه فکر کنی در مورد حرفاش
Sanaz Asbaghi
۱۳۹۸/۱/۱۹
اصلا نتونستم ارتباط بگیرم. ممنونم از زحمات شما
علی محمدی
۱۳۹۷/۲/۲۹
و چه زیبا بود نوشته‌های این کتاب
احسان صدفی نژاد
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
مسلما کتاب فوق العاده‌ای بود.
Rouzbeh Ashkan
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
شخصا خوشم نیامد، یکم کلیشه ای
الهه امین نژاد
۱۳۹۷/۹/۱۳
عالی
بی نظیییر