نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جنگ داخلی آمریکا - جیمز آ. کوریک

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
شهاب الدین خاموشی
۱۴۰۱/۹/۱۳
کتاب کاملا به صورت واقعه نگاری نوشته شده بود و وقایع جنگ را به ترتیب رخداد با قلمی روان یادداشت کرده بود. خوانش کتاب هم مثل سایر آثار خانم پریمون عالی و بی نظیر بود. به شخصه در حین شنیدن کتاب، نقشه‌ی گوگل را روبروی خودم داشتم تا محل وقایع را بررسی کنم و مسیر حرکات سپاهیان را درک کنم. در کل به عنوان آشنایی با سیر جنگ داخلی آمریکا، کتابی جامع و کامل بود. البته انتظار داشتم که این کتاب نیز همانند سایر کتاب‌های سری تاریخ جهان بیشتر به تحلیل وقایع و دلایل رخداد‌ها و همچنین آثار آن‌ها بر زندگی مردمان آن دوران بپردازد که این طور نبود. شاید بد نباشد کتاب دیگری در مورد این جنگ با تحلیل‌های بیشتر فلسفی و جامعه شناختی از آن دوران در این سری قرار بگیرد.
علی پاینده
۱۳۹۹/۸/۱۸
خیلی عالی بود فقط به نظرتون نباید یه جا یه نقشه‌ای چیزی از این جنگ‌ها و شهرها و طریقه‌ی حمله‌ها می‌ذاشتید تا خواننده دقیق بفهمه چی به چیه؟ چون خیلی از این شهرها و نقشه‌ها توی اینترنت فارسی هم دقیق گیر نمیان.
Ali . A
۱۴۰۰/۲/۲
این کتاب را پس از کتاب صوتی "بنیانگذاری آمریکا و قانون اساسی آن" گوش کردم. به نظرم به خوبی مطالب کتاب قبلی رو تکمیل میکنه و با گوش دادن به این دوکتاب میشه تصویر واضحی از این کشور از آغاز شکل گیری تا آغاز دوران تثبیت بدست آورد.
Yazdan Rzm
۱۴۰۰/۱/۱۱
خوب بود. متشکرم تاریخ آمریکا سرتاسر شگفتی و عصیان و هیجان است همین 300 سال براستی سرزمینی ساخته که اکنون ما قدرتش را میبینیم آنچه از دل این هیاهو بخواست یگانه بود، قانون و آزادی‌های بر پایه قانون اساسی آمریکا
Futurist Esmaiel Rahimi
۱۴۰۰/۷/۲
کتاب کاملی نیست اما روایت شنیدنی از جنگ‌های احمقانه داخل آمریکا ارایه می‌کنه. ‌ خوانندگان و شنوندگان عزیز این کناب باید پژوهش درباره آمریکا رو با مطالعه کتب کامل تر بیشتر ادامه بدن.
ترانه کمالی
۱۴۰۲/۶/۲۶
کتاب با تفضیل‌ از اختلافات امریکای شمالی و‌ جنوبی میگه.
توصیه میکنم کتاب «اعلامیه استقلال امریکا» رو قبل‌ش گوش کنید.
عبدالحمید ...
۱۴۰۳/۱/۴
اگه میخوایید با شخصیتی مثل ابراهام لینکن آشنا شوید، پیشنهاد میکنم مطالعش کنید.
ali namjoo
۱۳۹۸/۸/۱۷
بسیار عالی و پر بار هست. استفاده کردم و لذت بردم از گوش کردن به این کتاب
Azadeh Akbari
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
کتابهای تاریخی را خیلی دوست دارم و لذت میبرم
محمد جهانگیری
۱۳۹۷/۷/۱۳
کتاب بدی نبود هر چند گاهی حوصلم سر رفت
سید ناصر سید اسماعیلی
۱۳۹۷/۷/۱۰
ایجاد یک تمدن از ترکیب تمدن‌های مختلف
واقعا امکان پذیر است
Mehdi Tehrani
۱۳۹۷/۴/۲۰
ممنون از کتاب‌های خوبتون
علیرضا خان
۱۳۹۷/۴/۱۸
کتاب مفیدی بود
انگود انگوری
۱۴۰۰/۲/۱۰
کتاب خوبیه و ارزش خریدن داره.
رحمان توکلی
۱۴۰۱/۷/۱۹
قابل قبوله و خلاصه