نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زیتون سرخ - سید قاسم یاحسینی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
null null
۱۴۰۰/۵/۱۲
کتاب را گوش کردم. بسیار زیبا دلچسب و آموزنده بود. معنای واقعی مبارزه و جهاد در راه اهداف عالی و ارزشمند از صفحه صفحه این کتاب پیدا بود. خانم ناهید یوسفیان امید را در متن مشکلات طاقت فرسای زندگی معنا و تجسم کرده‌اند. جنگیدن برای هدفی بالا وارزشمند و پشت پا زدن به زندگی مرفه در کشورهای پیشرفته غربی بخاطر دغدغه تربیت فرزندان و تحمل انواع ناملایمات و بی مهری‌های متصدیان و مسؤلین اداری و در عین حال از پای ننشستن و مبارزه را ادامه دادن حقا و انصافا از عهده هر مردی برنمی آید تا چه رسد به زنی تنها با این همه مشکلات.
فقط میتوانم بگویم؛ احسنت و آفرین بر این اراده و عزم شکست ناپذیر. بر این قدرت روحی و امید بی پایان.
یاسین
۱۳۹۸/۳/۱۷
این کتاب فوق العاده است، من دانشجوی دانشگاه علم و صنعتم، بعد از معرفی این کتاب توسط یکی از دوستانم، رغبت عجیبی به خوندن این کتاب پیدا کردم و حتی داشتیم دنبال اسم برای نشریه کنگره شهدای دانشگامون میگشتیم که بعد از این قضیه با رفقا تصمیم گرفتیم اسم نشریمون هم "زیتون سرخ" بذاریم و الان مدیون این کتاب هستیم؛ باتشکر فراوان از قیمت بسیار مناسب کتاب صوتی زیتون سرخ!
Mahdie Asadi
۱۴۰۰/۷/۲
سلام و درود فراوان برمردان وبانوان پرتلاش ایران، کتاب بسیارخوبی بود، درود برشیرزن ایرانی خانم یوسفیان، بخش‌هایی ازین کتاب شباهتی عجیب با زندگی من دارند برای همین ازشنیدنش لذت بردم، من خودم هم درد سختی وجنگ وشهادت... را تجربه‌ کردم، بعنوان یک مرد بایشان افتخارمی کنم که یک ایرانی اند
مریم ابراهیمی
۱۴۰۲/۳/۱۱
کتاب بسیار خوبی بود. با اینکه تلخی‌های غیرقابل تحملی داشت اما از شنیدنش لذت بردم و خوشحالم که گوش دادم هم به لحاظ سبک داستانی و نوشتاری هم خوانش کتاب و صد البته موضوع و اصل زندگی نامه که روایت زندگی زنی شجاع و با استعداد و بسیار با اراده بود.
شنیدن کتاب را به شما توصیه می‌کنم.
شهاب قائدی
۱۳۹۷/۶/۱۶
خیلی عالی، لطفاکتابهای صوتی بیشتری ازانقلاب ودفاع مقدس بگذارید، باتشکراززحمات عوامل کتابراه
علی مرادی
۱۳۹۷/۷/۷
لطفا کتابهای بیشتری از دفاع مقدس و اسارت ازادگان بگذارید باتشکر فراوان از زحماتتان
مقتدا پاشایی
۱۳۹۷/۱۰/۲۷
خیلی لذت بردم از گوش دادن به این کتاب و آنرا به دوستانم معرفی و توصیه کردم.
زهرا صالحی
۱۳۹۷/۸/۲۵
بسیار عالی این کتاب رو خیلی دوست دارم