نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کی: ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی - دنیل اچ. پینک

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
سهیل قهرمانی
۱۴۰۰/۱۲/۲
نقد بنویسیم تا جامعه کتابخوانی پربارتری برای خودمون بسازیم. ممنون بچه ها. اگه شما هم مثل من دچار مشکل برنامه ریزی زمان 😇😅 هستید باید بگم دنیل پینگ از اولین نویسندگان فوکوس روی این موضوع هست. خوب خوب خوب 🤪 همه از اهمیت زمانبندی آگاهند. 🥲 اما از خود زمانبندی چیز زیادی نمی‌دانیم. زندگی ما جریانی بی‌انتها از تصمیمات «کِی😎😎😎» است: کی کسب وکارمان را شروع کنیم☺، به کلاس جدیدی برویم😇، رابطه‌مان را با فردی جدی کنیم🤩. همه این تصمیم‌ها را بر اساس شهود و حدسیات می‌گیریم😉🙃. دانیل. اچ. پینک با بررسی گنجینه‌ای از تحقیقات در حوزه‌های روانشناسی، زیست‌شناسی و اقتصاد نشان می‌دهد که چطور با استفاده از الگوهای پنهان روز، بهترین برنامه را برای خود تنظیم کنیم🤗. چگونه یک شروع بی‌انرژی را به آغازی روح افزا تبدیل کنیم؟ چرا نباید عصرها به بیمارستان برویم؟ 🤔چرا آواز خواندن دقیق به همراه دیگران مانند ورزش کردن است🤤؟ و بهترین زمان ترک کار، عوض کردن شغل و ازدواج کِی است🤯🤯🤯؟
شهاب علاقه بند
۱۳۹۷/۸/۱۰
با این بنده هنوز گوش دادن به اثر را پایان نداده ام، مواردی توجهم را جلب نموده که برای ارتقا این اپلیکشین لازم ب بیان میدانم، اول از انکه اثر فاقد از مطلب ان در چند مورد بسیار در ذوق میزند اول خوانش غیر حرفه‌ای گوینده که گاها چند جمله را مجدد تکرار و یا برخی کلمات را به اشتباه تلفظ میکند دوم محیط ضبط اثر به وضوع صدای نویز فریاد بازی بچه‌ها را نیز در اور وارد کرده و این نشان از ضبط غیر حرفه‌ای در محیط نا مناسب دارد. سوم خوانش مونوتون گونه گوینده به زحمت اجازه گوش کردن ممتد به اثر را میدهد. پیروز و‌ سلامت باشید
منیژه روستایی
۱۴۰۱/۱/۱۵
بزرگترین سوال در برنامه ریزی، انتخاب زمان مناسب برای انجام کارهاست. این کتاب، به خوبی این موضوع را باز و در مورد آن بحث می‌کند.
مجید ثابت قدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
هر شخص تایم بدنی خودش داره و باید طبق اون تایم فعالیت هاش رو تنظیم کنه از نظر من کتاب فوق العاده‌ای هست
مجید بیگی
۱۴۰۱/۱/۲۶
با مطالعه این کتاب یاد میگیرید کی چه کاری رو انجام بدیم یا کی چه کاری رو انجام ندیم
آبی اسماعیلی
۱۴۰۱/۳/۳
اشتباهات فاحش در تلفظ، خیلی توی ذوق میزنه و آزار دهنده‌ست متأسفانه.
maede ghorbani
۱۳۹۷/۹/۲
کتاب عالی و اصلا گوینده خوبی نداره
علی ایل بیگی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
کتاب بسیار خوب و عالی است
Saeid Hosseiny far
۱۴۰۱/۲/۲۳
کتابی عالی در َضمینه کنترل زمان
امیرهوشنگ صالحی
۱۳۹۸/۲/۱۵
سلام ممنون از شما
عالی حتما تهیه کنید