نقد، بررسی و نظرات کتاب خلاصه مباحث کتابداری و اطلاع‌رسانی - حمید محسنی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
مینو سپهری
۱۴۰۱/۱۲/۸
اینکه کلی کتاب تخصصی کتابداری یکجا جمع و خلاصه شده بسیار عالی اما کتاب ویرایش اساسی لازم دارد. از طرفی اطلاعات ضد و نقیض زیاد دارد که آدم را گیج می‌کند مثلا در جایی بوجود آمدن فن آوری را یک زمانی عنوان کرده در جای دیگر زمان دیگری را داده. زمان قرون وسطی بالاخره سانسور شدید بود یا آزادی بود؟ حروف متحرک فلزی و چاپ را بالاخره گوتنبرگ اختراع کرد یا چینیها ص۳۹؟ اطلاعات تکراری هم زیاد دارد... اما منبع مفیدی برای امتحان هست و با خواندن یک فصل یا بخش ۲۰-۳۰صفحه‌ای یک کتاب مرور می‌شود.
زهرا حسینی
۱۳۹۹/۲/۹
زمانی که خواستم کنکورد ارشد بدم اصلا وقت نداشتم دوماه تا سه ماه کلی استرس داشتم. وقتی این کتاب دیدم نگاه اجمالی که بهش کردم. فهمیدم که می‌تونم قبول بشم. تمامشو خوندم. البته من کنار این کتاب کتاب تست همین مجموعه و با همین نویسنده رو داشتم. نه تنها قبول نشدم. بلکه دانشگاه تهران پذیرفته شدم. ممنون آقای محسنی کتابتون مسیر زندگی من رو زیبا عوض کرد
حمید محسنی
۱۳۹۷/۹/۱۴
برای مطالعه کارشناسی ارشد و حتا بخشهایی از آن برای دکترا مناسب است. برای مطالعه تک درسها و آمادگی برای برخی از درسهای دانشگاهی و نیز تدریس بخشهایی از آن در درس مورد نظر نیز خوب است. متنی روان دارد و خلاصه نویسی با رعایت بافت متن بوده است و نه تک‌جمله ای.
zahra kalhori
۱۴۰۰/۱۱/۵
کتاب عالی ایه
اگه همین کتاب خوب خونده بشه کسب رتبه تک رقمی توی آزمون کارشناسی ارشد صد در صد تضمینی ه
saman rajaie
۱۳۹۸/۱/۲۶
خوبه مطالعه کردم