نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی رمز خلاقیت: شش مهارت اصلی کارآفرینان خلاق - امی ویلکینسون

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
امیر شیری
۱۴۰۱/۵/۲۵
کوشش برای ارتقاءِ خلاقیت و نوآوری، بسیار مهمه، باید به نحو گسترده‌ای در باره‌ی موضوع به جستجوی پژوهش‌هایی در این مورد پرداخت. نتیجه منجر به تحولات در زندگی میگردد که ابعاد مختلف امر را به نحو مطلوبی در زندگی روشن می‌سازد. هر یک از فصل‌های کتاب  اصول اساسی را می‌اموزد ضرورت خلاقیت در رهبری و تحکیم فرهنگ سازمانی و نقش و اهمیت ایجاد فرهنگی در سازمان که صمیمانه پذیرای ایده‌های کارکنان بوده و بدین ترتیب بروز خلاقیت آن‌ها ر ابرای پیشبرد هدف‌های سازمان تسهیل نماید این امری ضروری بلکه حیاتی است، زیرا در عصر حاضر بسیاری از دیدگاه‌های سنتی با بینش‌هایی که با شرایط امروز هماهنگی دارند، جایگزین شده‌اند.
، در فصلهای بعدی برداشت می‌شود که، ابعاد گوناگون خلاقیت د
مورد بحث قرار گرفته است. با آن که دو جنبۀ مهم خلاقیت _ حل خلاق مسایل واستعدادهای خلاقیت _ می‌توانند به سهولت توسط فرد به کار روند، ولی این جنبه‌ها مربوط به توانایی‌های فردی است که با فراگرفتن روش‌ها، فرد می‌تواند از مفاهیم و تکنیک‌های مربوط، استفاده کند، اما کاربرد آن‌ها در محل کار دارای پیچیدگی‌هایی است.
اول، رابطه کار و خلاقیت، نقش‌های شغلی لازم در سازمان‌ها در ارتباط با خلاقیت، ویژگی‌های این نقش‌های شغلی، ویژگی‌های محیطی، چگونگی حل خلاق مسایل درسازمان‌ها مورد بحث قرار می‌گیرد و نه تنها این امر را که چگونه کارکنان از فرایندهای حل خلاق مسایل در محل کار استفاده می‌کنند
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۲۳
یک کتاب بسیار عالی درخصوص آموزش ۶ مهارت اصلی کارآفرینان خلاق، در این کتاب رمز خلاقیت با یادگیری ۶ مهارت اصلی معرفی و توضیح داده شده است.
سینا جزایری
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
به نظرم چکیده‌ای از چند کتاب قدیمی تر بود
Debora
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
برام مفید بود راه کارهای خوبی برای خلاقیت عنوان کرد
شهریار طاعتی
۱۳۹۸/۱/۷
کتاب مفید و‌خوبی بود. ممنون
شهریار طاعتی
۱۳۹۸/۱/۷
عالی و مفید بود
جواد جوادنیا
۱۴۰۱/۲/۲۱
کتاب چندان مفیدی نبود
زهرا صدیقی
۱۴۰۱/۲/۱۴
جمع و جور و کاربردی