نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اینشتین به آرایشگرش چه گفت - رابرت ل. ولک

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ش شهبازی
۱۳۹۸/۳/۱۲
اگرچه در میان آثار متعددی ازاین دست که موضوعات علمی مختلف را با زبان زیبایی درقالبی بهم پیوسته عرضه میکنند این کتاب درگروه موارد خیلی خوب قرار دارد و با زبانی تکلم میکند که نه آنقدر ساده است که خواننده وازده شود و نه آنقدر تخصصی و سطح بالا که از آن گریزان. بااین حال علی رغم میل باطنی ناچار به کم کردن یکی از پنج ستاره شدم آنهم به این دلیل که بخشهایی از کتاب تخصیص به توضیح مواردی پیدا کرد که به عقیده شخصی ارتباط مناسبی با کلیت موضوع کتاب نداشت بعنوان مثال بخش توضیح و معرفی کدهای کرم مرطوب کننده ویا کرم ضد آفتاب و چند مورد دیگر به نظرم کمی غیر مرتبط و نامتجانس بود ولی درمجموع اثری خوب با اجرا و گویندگی عالی است که شنیدنش را به تمام آن‌ها که علاقه مند علوم هستند توصیه میکنم.
رضا اسماعیل پور
۱۳۹۸/۲/۴
کتاب بسیار خوبی است. در رابطه با ریشه علمی بسیاری از مسائل روزمره صحبت میکند و برخی موارد مثل تعیین قدمت فسیلها و یا بقایای جانوران با استفاده از نیمه عمر کربن ۱۴ را به خوبی توضیح داده است. صدای گوینده هم دلنشین و با متن کتاب همخوانی خوبی دارد.
م ع
۱۴۰۱/۳/۲۲
مباحث مطرح شده سطحی و کمی حوصله سر بر هست، بعضی مسائل هم نگاه خیلی تخصصی دارد به قضیه، در کل کتاب خوبی نبود و اگر کسی معلومات عمومی متوسطی دارد اکثر مسائل کتاب رو میداند
مرتضی پوربشیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
یک کتاب عالیه عالی
تقریبا همه چیزو به طور جالب، جذاب و منطقی توضیح می‌ده. اگه به علم علاقه دارید و هنوز اطلاعات شما درمورد علم ناقصه کاملش می‌کنه و به شدت مفیده.
محمد مهرافروز
۱۴۰۰/۵/۱۳
کتاب خوبیه گاهی اوقات یک سوالاتی در ذهن ادم هست که روش نمیشه از کسی بپرسه ولی توی این کتاب به اون‌ها جواب داده شده
محمدصادق فانی تبریزی نژاد
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
خیلی آموزنده بود، خیلی ازسوالات علمی من که راجع به موضوعات مختلف زندگی بود را برطرف کرد
milad barati
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
کتاب بسیار عالی بود. متن کتاب خیلی روان و گیرا بود.
ارش نیک نیا مقدری
۱۳۹۹/۶/۴
کتابی بسیار خوب که تمام کنجکاوی هارا برطرف میکند
Amir Solymani
۱۴۰۰/۵/۲۹
این کتاب عالیه پیشنهاد میکنم
محمد پویا خلیلی
۱۳۹۸/۵/۲۷
برای افراد بالای 15 سال خوب است
Mohamad Esmaili
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
بسیار کتاب خوبی است