نقد، بررسی و نظرات کتاب خلاقیت در عمل: چگونه می‌توانم فردی خلاق باشم؟ - رسول امید

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Soudabeh Hatami
۱۳۹۹/۳/۲۵
این کتاب با زبانی بسیار ساده خواننده رو با مفهوم خلاقیت آشنا می‌کنه و روشهای استفاده از خلاقیت در زندگی رو آموزش می‌ده. هر فصل از کتاب دارای تمرینهای جالبیه که درک خلاقیت رو آسون می‌کنه. بنابراین اگه می‌خواهید با خلاقیت آشنا بشید و اون رو در زندگی روزمره تون استفاده کنید توصیه می‌کنم حتما این کتاب رو بخونید و تمرینهای ساده و کاریردی اون رو حل کنید.
س وزیرزاده
۱۴۰۱/۱/۴
کتاب به صورت کاملا ساده و روان طراحی شده. حجم کتاب بالا نیست و مطالب تئوری زیادی نداره. برای کسانی که میخوان به صورت خلاصه و مفید با مباحث خلاقیت آشنا بشن توصیه میشه. تمرین‌های پایان هر فصل خوب و جالب طراحی شده و اینکه برای هر تمرین اخر کتاب راه حل هم داده شده باعث میشه بهتر بشه از کتاب استفاده کرد. شخصا مطالعه کتاب رو توصیه میکنم.
Life Quality
۱۳۹۹/۸/۲۵
من کتابهای زیادی در مورد خلاقیت و نوآوری خوانده‌ام ولی هیچ کدام مثل کتاب خلاقیت در عمل، به تمرین و جنبه‌های عملی تاکید نداشتند. شما هم اگر دوست دارید عملا مهارت خلاقیت را کسب کنید، توصیه می‌کنم حتما این کتاب رو مطالعه کنید.
علی رشیدی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
چون به حوزه خلاقیت علاقه دارم کتاب را تو چند ساعت خواندم و تمرین هاشو انجام دادم. پیشنهاد میکنم که این کتاب را تهیه کنید.
میتونست مثال‌های کتاب بیشتر باشه و مطالب تعریفی کم تر. ولی در کل کتاب خوبی بودش.
angelb
۱۴۰۱/۲/۱۳
دم نویسنده‌اش گرم خیلی توضیحات عالی با مثال و تمرین عملی همراه بود واقعا کاربردی بود👌
مریم
۱۴۰۲/۶/۱۴
کتاب ساده اما راحت و گویایی بود به نظرم برای یک مدرس یا مربی مفیده
Leila Dlfh
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بسیار کاربردی و راهگشا
Abolfazl bakhtiari
۱۳۹۸/۶/۱۶
این کتاب حرف نداره