نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ابر غذاها - شرین جت ویگ

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
mahdi solhjo
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
سلام
به طور خلاصه در این کتاب به شما توصیه می‌کنند که میوه و سبزیجات و آجیل، هویج، گوجه فرهنگی وغیره استفاده کنید و از مصرف بیش از حد غذاهای چرب پرهیز کنید نمک را رعایت کنید و از غذاهای سرخ شده با روغن زیاد پرهیز کنید وغیره البته در این کتاب با ارائه دلایل علمی این توصیه‌ها رو انجام می‌دهد و به شما می‌گوید که چرا باید مواردی که گفته شد را رعایت کنید و یکسری موارد دیگر چیزی که چندان جالب نبود گوینده بود چون لحن شبیه اخبار رادیو بود صدای گوینده خوبه‌ها ولی لحن‌اش حالت یکسان داره و فقط روزنامه وار متن را می‌خواند می‌رود جلو در حالیکه بهتر بود با حالت تاکیدی بر موضوعات مهم آن حالت یکنواخت بی روح را از بین می‌برد و گوش کردن که این کتاب نیازمند صبر و حوصله است البته این فقط مربوط صدای گوینده نیست خود کتاب همچون طبقه کتاب‌های علمی طبیعتاً نمی‌شود انتظار خاصی داشت یه جورایی یه سری از بخش‌های شبیه آیا می‌دانستید‌های برنامه‌های تلویزیونی مربوط به سلامت می‌شود و این کتاب هم در همون سطح است.
Amirtaher Shahri
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بی شک فرهنگ تغذیه و آشپزی جز ارکان اصلی تمدن بوده و درطول دوران‌ها و اعصار برای همگان اهمیت تغذیه درست و براساس نیاز هر بدن با توجه به شغل وضعیت اجتماعی و میزان فعالیت وی مشخص بوده و طوریکه امروزه رشته‌های تغذیه و آشپزی بصورت پیشرفته دانشگاهی در زیرمجموعه‌های مجزا مورد مطالعه میباشند. از لحاظ تاریخی وقتی بررسی شودکاشف بعمل خواهد آمد که در مهد هر تمدن بشری یک فرهنگ آشپزی منحصر بفرد با توجه به مزاج افراد آن تمدن وعوامل موثردیگر مثل جغرافیای منطقه پوشش گیاهی و نوع دام‌های موجود آن منطقه خاص در بوجود اورن فرهنگ آشپزی خاص آن منطقه نقش بسزایی داشته‌اند مانند آشپزی ایتالیایی براساس بستر گیاهی و سبزیجات معطر ناحیه مدیترانه‌ای و محصولات دریایی صید شده از آبهای ان قسمت و فرهنگ مردم ریشه داشته و می‌توان به آشپزی شرق دور (چین) یا آشپزی مکزیکی و …اشاره کرد. همانطور که بقراط حکیم و اطبا یونان و همچنین ابن سینا شیخ الرئیس، بدن هر انسان از چهار مایع صفرا بلغم خون زرداب میدانند و افزایش و کاهش هر یک مستقیما تحت تاثیر تغذیه بوده وتغذیه درست و سالم و تاثیر ان در سلامت جسمی و روانی فرد بر هیچ کس پوشیده نیست شمار زیادی از بیماری‌ها و سبب شناسی آن‌ها بدلیل کمبود بعضی از مواد مورد نیاز بدن مانند ویتامین‌ها و املاح و عناصر کمیاب میباشند که بصورت مستقیم با کمبود شان باعث بیماری وغیرمستقیم باکاهش سطح ایمنی و مستعد شدن در مقابل ابتلا به بیماری‌های عفونی وغیرعفونی مثل سرطانها بواسطه کاهش انتی اکسیدانها و سیستم حفاظتی شان تاثیر خود را نشان می‌دهند. پس شناخت غذاها و تغذیه اصولی یکی دغدغه‌های اصلی انسان امروزی میباشد. بنابراین مطالعه این کتاب وموارد مشابه توصیه میشود. باتشکر ازکتابراه بخاطر هدایای اخر هفته🌹
محمد امین پیشدار
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
با کتابی جذاب و پر اطلاعاتی روبرو هستیم که به خواننده‌ی آن کمک می‌کند تا با شناخت مواد غذایی سرشار از مواد مغذی، از فواید آن‌ها بهره‌مند شود.
ویک در این کتاب، به معرفی مواد غذایی سالم و با ارزش تغذیه‌ای پرداخته و به خواننده‌ی آن نشان می‌دهد که چگونه با مصرف این مواد، به بهبود سلامتی خود برسد. او با ارائه‌ی فواید مختلف هر ماده، نحوه‌ی مصرف آن‌ها و همچنین اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها، به خواننده‌ی کتاب کمک می‌کند تا بهترین انتخاب‌های غذایی را انجام دهد.
از جمله موادی که در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد، می‌توان به سوپرفود‌هایی مانند آووکادو، بوقلمون، بروکلی، قهوه و غیره اشاره کرد. ویک با توجه به تحقیقات جدید و نظرات متخصصان، به خواننده‌ی کتاب نشان می‌دهد که چگونه با مصرف هر یک از این مواد، به بهبود سلامتی خود برسد و به بیماری‌ها و مشکلات مختلفی مانند کاهش وزن، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و بهبود سیستم ایمنی بدن، کمک کند.
در کل، کتاب ارغذاها یک کتاب بسیار مفید و ارزشمند برای همه‌ی افرادی است که به دنبال بهبود سلامتی خود هستند. با ارائه‌ی اطلاعات کاربردی و جذاب در مورد سوپرفود‌های مختلف، این کتاب به خواننده‌ی آن کمک میکند تا بدن خود را به سمت سلامتی هدایت کنید.
ترانه کمالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
هرم غذایی و میزان مورد نیاز (واحد) هر گروه از این هرم،
برای یک فرد عادی کاملا سالم امریکایی بدون توجه به جنسیت، سن و میزان فعالیت عنوان شده است. پس توجه داشته باشید مطالب کتاب باید بومی سازی شود به این معنا که قاعدتا نیازهای یک فرد ایرانی با امریکایی فرق می‌کند (از نظر ژن، سبک زندگی و حتی اقلیم).
اطلاعات تغزیه‌ای عنوان شده در کتاب برای کسانی که به هیچ عنوان اطلاعاتی در این باره ندارند، مفید خواهد بود؛ در غیر این صورت خیر.
گاهی بنظر میرسد اگر حتی «یک جمله» از یک کتاب یادبگیریم راه‌گشا خواهد بود؛ اما با توجه به وقت و اینکه زمانی که برای مطالعه کتابی صرف می‌شود حقیقتا ما را از خواندن کتاب دیگر بازمی‌دارد، به شخصه این مورد را توصیه نمی‌کنم.
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
اکسیژن، ‌ آب، غذا و خواب چهار نیاز اساسی و اولیه برای زنده ماندن انسان به شمار می‌روند. این کتاب بطور مفصل درباره یکی از نیازهای اساسی انسان می‌پردازد؛ اهمال و بی‌توجهی در پاسخ به این نیاز می‌تواند بر روحیات و دیگر جنبه‌های زندگی مادی و روحی انسان تاثیرات بد داشته باشد. حال به کمک این کتاب ارزشمند، می‌فهمیم با ایجاد کوچک‌ترین تغییرات در مواد غذایی مصرفی و عادت غذایی خود، تاثیرات بسزایی بر سلامت و زندگی خود خواهیم داشت. اگر چه با توجه به صوتی بودن این مجموعه، که جزو ایرادات اصلی محسوب می‌شود، بهره‌بری از آن دشوار خواهد بود که نت‌برداری این مشکل را مرتفع خواهد نمود‌. شنیدن و خواندن این کتاب برای هیچ‌کس خالی از لطف نیست. با تشکر
Zohre Amani
۱۴۰۱/۱۲/۴
با سلام خدمت کتابراه عزیز به خاطر کتاب‌های خوبی که ارائه می‌کنین ممنونم. صدای گوینده کتاب خیلی خوب بود با تشکر از گوینده کتاب. ما مادران در برابر تغذیه اعضای خانواده مسئول هستیم و با دریافت اطلاعات مفید در مورد غذاهای که ارزش غذایی بالایی دارن و برای بدن بسیار مفید هستن هم به تناسب اندام و هم به سلامت اعضای خانواده کمک می‌کنیم و از همه مهم تر فرهنگ سالم خوردن را ترویج می‌دهیم. این کتاب نکات مفید و کلیدی را در مورد ابَر غذاها در اختیار ما قرار می‌دهد که استفاده بیشتر از این مواد در رژیم غذایی به سلامتی بسیار کمک می‌کند. و انشاالله با خوردن مواد مفید و کم کردن غذاهای آماده به سلامت خودمان و اعضای خانواده کمک کنیم.
Spring blossom
۱۴۰۱/۱۲/۳
عالیی بودددد. بارها میخواستم عادت درست و سالم غذا خوردن رو توی خودم ایجاد کنم ولی هر دفعه ولش میکردم و همیشه دنبال یه راه و روشی بودم که بهم کمک کنه بتونم اون تغییری که همیشه دلم میخواست رو ایجاد کنم و واقعا این کتاب برام موثر بود. انقد از اسفناج تعریف کرد که منی که دوستش نداشتم، خودم رفتم اسفناج خریدم و چیزهای مختلف باهاش درست کردم و با کلی لذت خوردم😂. انگار طرز فکرم رو ذائقه هم اثر داشت و دیگه برام بدمزه نبود🥰 (کلا اشتهام رو زیاد کرد و باعث شد بجای هله هوله، منظم وعده‌های سالم بخورم، برای منی که کمبود وزن و کم‌خونی و.. داشتم و سعی میکردم با کلی قرص و مکمل جبرانشون کنم، خیلی خوب بود) 😉😍😁
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
کتاب صوتی ابَر غذاها، اثر شرین جت ویگ و برنت اگین، از انتشارات دامیز، درباره غذا و موادغذایی است. کتاب درباره برخی از گیاهان، غلات، سبزیجات، میوه‌ها، ماهی‌ها، ماکیان، گوشت، چربی، نمک و مواد معدنی، ویتامین‌ها به تفصیل صحبت می‌کند. حتی درباره نگهداری و فرآوری مواد نیز راهنمایی دارد. طرز خوردن و استفاده میوه‌ها جالب و مفید است. اگر برای اینکه وقت کمتری دارید، می‌توان فصل‌ها را جداگانه گوش کرد؛ البته این رندوم به شانس شما نیز بستگی دارد. کتاب‌های دامیز، از نظر علمی کمی جای بررسی دارد و برای این‌که به شما برای آگاهی پیداکردن تلنگر بزند، موثر و موفق است. سپاس از کتابراه.
Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۲/۱/۱۷
خوانش روان و شمرده و با حوصله بود.
کتاب فوق العاده بود بخصوص اگر شما هم باشگاه برید یا حرفه‌ای ورزش کنید کتاب بشدت به دردتون میخوره.
ازونجایی که روی ارزش مواد غذایی سرمایه گذاری کرده و انواع دستور پخت‌های آسون و سخت رو گفته برای من که هم وقت کمی دارم و هم سنگین ورزش میکنم بهترین کتاب در ابعاد تغذیه بود.
کتاب در ابتدا ارزش مواد غذایی رو میگه و مواد ابرغذایی که شامل ارزش غذایی بالاتر هست معرفی میکنه
در نهایت چندین دستور صبحانه، میان وعده، سالاد و غذای اصلی رو آموزش میده و ارزش غذایی هر کدوم رو مشخص میکنه.
الهام صفاتبار
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
سلام به کتابراه بی نظیر واقعا برنامه بی نظیری هستی برعکسه بعضیا فقط به فکر پول در آوردن نیستی.
صدای گوینده خیلی خوب بود.
این کتاب مخصوص مادران است.
این کتاب غذا‌های که ارزش بالای دارن و برای سلامتی و تناسب اندام مفیدن رو به خوبی نام برده که استفاده در رژیم غذایی بسیار تاثیر گذاره.
بهتره با به کارگیری این موارد به سلامت خود و اعضای خوانواده مون بپردازیم.
هر چند نمیشه از خوشمزه بودن فست فود و... چشم پوشی کرد اما سبک زندگی سالم در سنین بالا تاثیر واقعی خودشو نشون میده و از خیلی بیماری‌ها جلوگیری میکنه.
کاربر sha
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
همه‌ی ما بدنبال سلامتی خودمان هستیم و بهترین را پیشگیری قبل از درمان و صرف هزینه‌های سنگین است. پس لازم است با رعایت صرف مواد غذایی
سالم و میوه جات و سبزیجات مفید سلامتی خودمان را تضمین کنیم و از مصرف فست فودها و غذاهای پر چرب خودداری کنیم.
در این کتاب بخوبی مقدار و نوع مواد مغذی وسبزیجات بیان شده و بهمراه منافع و مضرات انواع چربیها و مواد غذایی نیز توضیح داده شده است
روی هم رفته کتاب خوب و مفیدی بود
خواننده هم با صدای خوبش به یادگیری مفاهیم کمک زیادی میکند
فرزانه
۱۴۰۱/۱۲/۶
چند فصلش و گوش کردم خیلی از مطالبش تکراری بود
ولی من دوست دارم به کتابایی از این دست گوش بدم بهم کمک میکنم نظم و کنترلم و تو غذا خوردن حفظ کنم.
بعضی از کتابا روش‌های تغذیه‌ای دیگه‌ای رو توصیه میکنن شما با مطالعه میتونید به روش مورد نیاز و علاقه خودتون دست پیدا کنید
روش این کتاب روشی هست که اغلب بهمون پیشنهاد شده و باهاش آشنا هستیم. توش خبری از سختگیری نیست حتی بهتون میگه اگه دوست دارین در روز یه مقداری هله هوله بخورید حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ کالری در روز میتونید بخورید
شکوفه امیری
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
با سلام، کتاب صوتی ابر غذاها،
این کتاب همان طور که معلومه در مورد تغذیه وسلامت ماست.
این کتاب در هفت فصل است که درمورد انواع غذاها، چگونگی مصرف مواد معدنی مورد نیازمان ونحوه نگهداری از مواد غذایی در محیط یخچال وبیرون آن توضیح داده است.
با دستورات غذایی جالبی روبه رو می‌شویم که کاربردی هستند و به ما می‌گویند چه موقع یا چه زمان میتوانیم استفاده کنیم.
در مقدمه فایده هر فصل راگوش خواهیم کرد. افکت وموسیقی وگوینده بخوبی انتخاب شده بودند
اسماعیل خدامرادی
۱۴۰۲/۱/۱۳
سلام
این کتاب حاوی مطالب بسیار مهمی درباره غذاها واشپزی میباشد و حتی بامصرف بسیاری از غذاها میتوان بیمارهای روانی و جسمی رانیز معالجه کرد یااز. بوجود امدن آن‌ها جلوگیری کرد و البته انتخاب غذا در وعده‌های غذایی متفاوت میتواند در شادابی انسان و نحوه انجام کارها و یادیگیری مطالب بسیار مهم است گوش دادن به این کتاب را به تمام کسانی که با اشپزی سرو کار دارند چه در خانه و چه در رستوران‌ها و یا محلهای سرو غذا توصیه میکنم
mojtaba seyedi
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
کتابیه که بنظرم ارزش چند بار گوش دادن رو داره. بهت کمک میکنه که رژیم غذایی سالمی داشته باشی، اینکه چطور تو تایم کم یه غذای سالم درست کنی، چه مواد غذایی رو جایگزین چه چیزهایی کنی، از خوردن این مواد غذایی چه مواد معدنی و چه ویتامین‌هایی بدست میارید و... چند تا از چیز‌هایی بود که تو این کتاب بهتون آموزش میدهدر کل من بهتون این کتاب رو توصیه میکنم که حتما این کتاب رو گوش بدید.
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۱/۱۲/۳
کتاب خوبی بود و ارزش غذاهای مفید رو به خوبی بیان می‌کرد و آدم واقعا با خوندنش دوست دارا یه رژیم غذایی سالم رو شروع کنه و نشون میده چقدر راحته اگر بجای غذاهای بدون ارزش غذایی با غذاهایی که هم خوش مزه آن هم ارزش غذایی بالایی دارن سبد غذایی‌تان رو پر کنید. اما دستورات پخت غذاهاش بیشتر بدرد خود خارجی‌ها میخوره چون مواد غذایی توش داره که تو ایران زیاد استفاده نمیشن
نوش آفرین سلیمانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
بسیار عالی به نقش و اثار غذاهای موجود پرداخته و ارتباط انها با عملکرد بدن و حوزه سلامتی را تشریح کرده است قطعا خواننده و شنونده بعد از آگاهی از مطالب این کتاب نگاهشان به غذا و رفتارشان تغییر خواهد کرد و در جاده سلامتی قرار می‌گیرند اما این که ایا این تغییر نگرش منجر به تغییر رفتار هم خواهد شد بستگی به تاثیر پذیری و اراده فرد دارد.
زهرا رضایی مقدم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
این کتاب با حرفه‌ی من مرتبطه و همونطور که از عنوان کتاب‌های دامیز میشه انتظار داشت، اطلاعات نه چندان عمیق اما لازم و پایه‌ای رو در اختیارتان میذاره
دستورهای غذایی با مذاق ایرانی‌ها چندان سازگار نیست و ممکنه براشون خوشایند و مطلوب نباشه
نویسنده‌ی کتاب، پزشک عمومیه و در حوزه طب تندرستی، عادات غذایی، تغذیه و بهبود وضع سلامت فعالیت میکنه.
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۲/۸/۲۲
با سلام و تشکر از حمایت و ترویج تیم کتاب راه برای رواج فرهنگ کتاب خوانی
کتاب یک نکته جالبی که داشت میشد فصل‌ها رو بدون رعایت ترتیب خونده و فصل‌ها مستقل بودند این برای من بسیار جالب یود و مطالب از نحوه صحیح انتخاب رژیم غذایی و تاثیر اون بر مکانیسم بدن و سلامت انسان بود خوانش کتاب روان بود و صدای دلنشینی داشتن
Zahra M
۱۴۰۲/۲/۱۲
کتاب خوب و جذابی است. یکی از مهمترین موارد در سلامتی داشتن تغذیه سالم می‌باشد دراین کتاب توصیه می‌کند چه چیزهایی بخورید و چه چیزهایی نخورید. تغذیه سالم باعث ارتقا سلامتی. کاهش بار بیماریها و افزایش سیستم ایمنی در بدن می‌شود. برای آشنایی بیشتر با مواد غذایی و فواید مواد میتوانید ازاین کتاب استفاده کنید. موفق باشید.
فاطمه رئوفی
۱۴۰۱/۱۲/۸
با سلام
کتاب خیلی خوبی هست
البته بهتره که مواد غذایی و سبزیجاتی رو که گفته شد حین گوش کردن یادداشت کرد که فراموش نشه و بهتره چند بار شنیده بشه
البته بعضی مواد که اینجا (ایران) خیلی گرونه و بقیه هم که از این به بعد قابل خرید و خوردن نیست با این اوضاع که پیش میره فقط آب آشامیدنی راحت تو دسترس هست.
Amin Javan
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
هم صدای گوینده و هم محتوای کتاب هر و دو بسیار خوب و مفید هستند. من که مطالب زیادی یاد گرفتم. غذایی که مصرف میکنیم تاثیر بسیار زیادی بر سلامتی ما دارد که در این کتاب بخوبی وریشه‌ای مطالب را آموخته است. پیشنهاد میکنم اگر بسلامتی خودتان و غذایی که میخورید اهمیت میدهید، حتما این کتاب را مطالعه کنید.
سیاوش تاجیک
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
پیشنهاد میکنم کتاب دیگری را مطالعه کنید، کتاب خوبیست اما جامع و کامل نیست صدای گوینده خوب هست اما دلیل بر خوب بودن کتاب نخواهد شد در ضمن بنظرم اگر این کتاب رو بصورت متنی تهیه و مطالعه کنید بهتر خواهد بود شرایط نکته برداری در کتاب‌های متنی بهتر هست
Sahel
۱۴۰۲/۱/۷
اینکه فرهنگ تغذیه رو بلد باشیم و به کار ببریم خیلی خوبه این کتاب در ارتباط با همین مورد صحبت میکنه و با دلیل علمی فواید و یا ضرر‌ها رو میگه
تغذیه موضوعی هست که امروزه بهش بی توجه هستیم ولی روی سلامتی و پیشگیری از خیلی از بیماری‌ها تاثیر داره
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۲/۲
این کتاب مناسب برای همه افرادی می‌باشد که میخواهند تن سالم داشته و این کار رو از طریق رژیم غذایی مناسب دنبال میکنند. در این کتاب بسیار علمی و جالب، به معرفی انواع غذاهایی که برای سلامتی بدن ضروری هستند و نشان دهنده ویتامین‌های لازم در غذا‌ها می‌باشد.
Karin
۱۴۰۲/۳/۱۳
با درود و سلام.
این کتاب رو به افرادی پیشنهاد میدم که مایل هستن با غذاهای سرشار از فیتوکمیکال‌ها و مفید برای جسم و روان آشنا بشن اما زمان کافی برای تحقیق و مطالعه چند ساله رو ندارن! این کتاب دقیقاً به همین مقدار ارزشمند هست.
مجتبی م
۱۴۰۲/۲/۱۹
نیمه اول کتاب مربوط به خواص مواد غذایی بود که برای ما ایرانی‌ها هم مفیده و قسمت دوم پیشنهاد‌های طبخ غذا بود که نمیدانم به مذاق ما ایرانی‌ها چه جور خواهد بود. در کل گوش کردن یک بار به این کتاب به خصوص برای افراد مسن مفیده
محبوبه ملکی
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
این کتاب چند موادی غذایی که می‌تواند تاثیر گذار در سلامتی انسانها باشد را مطرح می‌کند و با استفاده از نحوه استفاده از این مواد خیلی ساده چگونگی مصرف آن را بیان می‌کند و راهنمای خوبی برای چگونگی استفاده از این مواد میباشد
مرضیه دردشتی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
سلام. وقتتون بخیر. کتاب ابرغذاها کتاب خیلی خوبی بود. نکته مهم این بود که خیلی کاربردی بود. شما قبلا هم کتاب در مورد غذاها کتاب گذاشته بودین ولی این کتاب خیلی بهتر از قبلی بود چون خیلی کاربردی بود و خیلی ساده تر موارد رو بیان کرده بود.
مرضیه ساجدی
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب خیلی خوبی هستش. نکات علمی تغذیه‌ای خیلی خوبی رو بیان میکنه. خوراکی‌های مفید برای سلامتی را تحت عنوان ابرغذاها مطرح میکنه ودرآخر روش پخت تعدادی غذاهای سالم و مفید رو آموز
ش میده. درکل واسه من خیلی جذاب و کاربردی بود.
محمد مهدی مظفری
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
با سلام به دوستان کتاب دوست
این کتاب به خواننده کمک میکنه که مواد مغذی رو بشناسه و بدونه تو رژیم روزانش چه موادی رو استفاده کنه تا بیشترین فوایده رو از غذا ببره
کتاب نسبتا کامله و همه سبزیجات و میوه جات رو شامل میشه
سیدمهدی حسینی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
سلام خدمت دوستان
کتاب اطلاعات عمومی غذاها و... را به دلایل و منطق علمی بیان میکند و صرفا چیز جدیدی رو ارائه نمیده، برای کسانیکه میخواهند درباره خوراکیها و غذاها اطلاعت عمومی به روش تخصصی داشته باشند مناسب است.
زهرا موسوی
۱۴۰۱/۱۲/۴
حقیقتش کتاب زیاد بدی نبود ولی چیز‌های خیلی مفیدی ذکر نشده بود و مطالب چیزایی بودن که هر کسی میدونه و اینکه اینجور کتابا باید متنی باشن چون در صورت صوتی بودن خیلی کسل کننده میشن و شنونده خیلی زود خسته میشه
Zahra Rahimi
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این کتاب صوتی واقعا عالی بود من تمامش را یک روزه گوش دادم و همراهش کارهای دیگری که داشتم رسیدم یعنی دوکار باهم وچشمهام هم خسته نشد اطلاعات و آگاهی که داده بود بسیار خوب و بروز بود ممنوم موفق باشید
بهاره
۱۴۰۳/۱/۱۲
نکات ارایه شده در این کتاب خیلی با سایر منابع مرتبط با تغذیه تفاوتی نداره، پرهیز از مصرف چربی و کاهش کربوهیدرات از اساسی‌ترین عوامل رسیدن به سلامتی جسمی پایدار هستند که در این اثر هم توصیه گردیده.
مهسا تبریزی
۱۴۰۲/۹/۲۶
کتاب اطلاعات مفیدی رو ارائه میده که ما به صورت پراکنده شنیده ایم. فقط یک موردی که‌ای کاش تلفظ کلمات علمی رو بررسی میکردن که درست تلفظ کنند و موزیک‌اش هم بیش از حد بود و فقط طولانی تر کرده بود
Mahdiyeh.p
۱۴۰۲/۴/۷
کتاب خوب و پر محتوایی بود پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید...
بنده از وقتی تغذیه مو درست کردم واقعا حال خیلی خوبی دارم...
این کتاب بصورت اصولی درباره مواد غذایی که باید مصرف کنید صحبت می‌کنه.
فاطمه
۱۴۰۲/۱/۴
این کتاب می‌تواند کمک کند تا بتوانیم انتخاب بهتری از مواد غذایی داشته باشیم. فقط یک نکته وجود دارد که اکثر مواد غذایی معرفی شده و منبع ویتامین‌ها و مواد معدنی غذاهای غیر بومی ایران هستند.
سمیه عزیزی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
بدن ما معبود مقدس ماست با کتاب ابر غذاها میتونیم بهتر بدنمون رو بشناسیم وبهش کمک کنیم با خوردن غذاها وخواراکی‌ها مفید بسیار عالیه این کتاب کامل توضیح میده که چه چیزی برای کدام قسمت بدن مفید است.
سمیرا شفیعی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
فکر نمیکردم به این خوبی بخواد توضیح بده و از زاویه دیگه با غذاها اشنا بشیم همینکه از دو قضیه به موضوع میپردازد خوبه. من چهار فصل شنیدم حتی یک فصل با پدرم شنیدم اون بسیار استقبال کرد
نگار قریشی زاده
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
کتاب نکات ارزشمندی در مورد تغذیه داره اما طب سنتی بیشتر رو گرمی و سردی غذا‌ها تمرکز داره پس طبق مزاج مادرزادی بدنمون باید رژیم غذایی متنوع رو داشته باشیم تا پوست و موی سالمتریم داشته باشیم
عسل مهاجران
۱۴۰۲/۱/۹
این کتابی است که اطلاعات و آگاهی ما را در مورد خواص مواد غذایی مختلف بالا میبرد، و باعث میشود که به غذا خوردن و تغذیه باتوجه بیشتری نگاه کنیم، نه این که فقط خود را سیر کنیم.
Maya Esh
۱۴۰۲/۱/۷
این کتاب درمورد ارزش و فواید مواد غذایی متفاوت و تاثیرشون در بهبودی سلامتى هست البته با ارائه دلایل علمى، براى افرادى که دنبال رژیم غذایی کامل و مفیدى هستن مناسبه
زهرا کریمی
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
پیشنهاد گوشدادنش رو میدم بهتون، ارزش وقت گذاشتن داره، هم با غذاها و میوهای جدید و ارزش غذایی اونها آشنا میشید هم میتونید در رژیم غذاییتون به این توصیه‌ها عمل کنید.
زهرا طاهری
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
کتاب خوبی بود. باعث میشه تغذیه سالم رو جایگزین هله هوله کنیم. وقتی گرسنه‌ای و نمی‌دونی چی بخوری که بعدا عذاب وجدان نگیری یادآوری گفته‌های این کتاب خیلی کمک می‌کنه
Milad Ghagh
۱۴۰۱/۱۲/۳
تغذیه تاثیر مستقیم بر سیستم عمومی فیزیک و ذهن انسان دارد.
توجه به تغذیه بسیار مهم و حساس می‌باشد
در این دنیا که نعمات الهی فروان هستند باید استفاده کرد. خدای بزرگ دوست دارم
امیر رضا
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
سلام کتاب خوب و جامعی بود مطالب خوب و کاملی داره و این که این کتاب صوتی هم هست خیلی خوبه و می‌توانی در زمان استراحت گوش بدی و ترتیب مطالب و صدای گوینده خوب بوده
سینا خدابخشیان
۱۴۰۲/۹/۳۰
کتاب خوبیه ولی کتاب خوان ضعیف وتند تند کتاب رومیخونه ولی خودکتاب تمام جزعیات رو توضیح داده برای یک خوراک سالم و حتی چندتا دستور خوراک هم یا دمیده
آتنا یزدانی
۱۴۰۲/۱/۱۰
این کتاب با بیان مواد مغزی موجود در سبزیجات و میوه‌ها به ترکیب درست و مغذی برای بدن براساس نیاز هر فرد بهترین و راحت‌ترین کلمات را جهت درک بهتر بیان می‌کند
آزاده رهاورد
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
ای کاش همه به این آگاهی برسن که چقدر تغذیه رویه عملکرد و اتفاقات زندگی ما اثر دارن، انسان اگه نتونه جلویه خوردن و آشامیدن درست رو بگیره جلو هیچی و نمیتونه بگیره
1 2 3 4 >>