نقد، بررسی و نظرات کتاب هیچ وقت یک ایرانی را دست کم نگیر - محمدرضا شهریاری

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
محسن وطن‌دوست
۱۳۹۸/۵/۱۸
یک کتاب فوق العاده! نویسنده با زبانی طنز و خودمانی تجربیات ارزشمندی در باره‌ی مسائل و مشکلات و سختی‌های زندگی و کار و تحصیل در استرالیا و آمریکا بیان می‌کند. متن روان و ساده‌ای دارد. من که نمی‌توانستم که کتاب را زمین بگذارم دوست داشتم خواندن را ادامه بدم. عالی
فاطمه رفیعی
۱۳۹۹/۹/۲
به نظر من جالبی این کتاب بخاطر گوتاه بودن و در عین حال جامع بودن میتواند اطلاعات خوبی را برای افرادی که شناختی درباره مهاجرت ندارند و یا سوالاتی در این زمینه را دارند مفید باشد، و پیشنهاد من این است که مطالعه‌ این کتاب رو ازدست ندهید.
سپیده قدسی
۱۴۰۳/۱/۲۸
کتابی که در قالب طنز و به زبان عامیانه به بیان خاطرات میپردازد و تلاش و پشتکار نویسنده برای رسیدن به هدف هایش کتاب را برای خواننده جذاب کرده است. و به معنای واقعی هیچوقت یک ایرانی را دست کم نگیر!
مرضیه سلیمانی
۱۳۹۸/۳/۳۱
سلام. اصلا کتاب جالبی نبود. از اول تا آخر کتاب نویسنده فقط از خودش تعریف کرد و همچنین در پایان کتاب خیلی ناگهانی تمام شد. خیلی ضعیف بود. ارزش وقت گذاشتن اصلا نداشت
نازنین مرتضوی
۱۳۹۹/۷/۲۶
کتاب جالبی بود و خوشحالم که این کتاب رو خواندم...
کتاب شامل تجربیات جالبی بود که نویسنده در قالب طنز با مخاطب درمیان گذاشته بود...
حسین آسمانی
۱۴۰۲/۲/۲۴
برای مواجه باشرایط جدیداین کتاب راهنمای خوبی است. خصوصا زندگی روزمره وبرخوردباشرایطی که ممکن است. درشرایط عادی هرگز به ان برخوردنکنید.
اصغر شهریاری
۱۳۹۹/۷/۲۰
به نظرم کتاب خیلی جذاب و خواندنی بود و این باعث شد کتاب رو در مدت زمان کوتاهی تموم کنم برای من تجربیات نویسنده واقعا مفید بود.