نقد، بررسی و نظرات کتاب طایفه انزانی: بلوک دوم انزان (حوضه استرآباد) - جلد 2 - شهروز ملاح

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
نازنین شریفی
۱۳۹۹/۸/۲
آنزان یا انشان در جنوب ایران ودر خوزستان بنام ایذه کنونی است وهیچ ربطی به استراباد وگرگان ندارد در بعضی نسخه‌های تاریخی خوزستان اصفهان چهارمحال وبختیاری وفارس انشان نام داشته با پایتختی شوش لطفا همه چیز رراباهم قاطی نکنید تا برای عده‌ای تاریخ بسازید نویسنده در این کتاب به خیانت طایفه انزانی به زندیه و حمایت از قاجار وطن فروش وهنیچنین خیانت به انقلاب مشروطه مردم ایرام وحمایت ازدمحمد علیشاه جانی اعتراف کرده فقط تشابه اسمی این طایفه با آنزان جنوب ایران میباشد وگرنه هیچ ربطی بهم ندارند
آریا ملاح
۱۳۹۸/۷/۲۵
با سلام سپاس از کتاب پرمحتوا که شناخت تازه از رویدادهای تاریخی منطقه بلوک انزان در دوران مشروطیت ارائه داده که در کتب تاریخی دیگر مورخین و نویسندگان کتب دیده و یا نوشته نشده است‌. همچنین تاثیر طائفه انزانی در این رویدادها و تحلیل و بررسی دقیق و شفاف از آن دوران نیز جالب و تازه بوده بود‌ه است.
در بخش آخر کتاب به به رویدادهای قبل از مشروطیت اشاره شده به نقش طائفه بزرگ انزانی در تحولات سیاسی و تاریخی و اجتماعی متطقه و مرزهای شمال کشور اشاره کرد.
jalil sadeghi
۱۳۹۸/۴/۱۲
بسیار جالب بود. توصیف مشروطیت از منظر طایفه‌ای که درگیر این مسئله بود و تعریف مشروطیت از نگاه مردم استراباد و انزان برایم جالب بود. آرزوی موفقیت برای تدوین کنندگان این کتاب دارم و امیدوارم این سلسله مباحث ادامه دار باشد.
محمد میرزاجانی
۱۳۹۸/۴/۹
بازبیینی تاریخ مشروطیت از دیدگاه نویسنده برایم تازگی داشت و جالب بود و تاثیرگذاری طایفه انزانی در تحولات مشروطیت از موارد قابل تامل بوده است.
امید عباسی
۱۳۹۸/۴/۲۴
بسیار عالی توصیف کردید مشروطیت و حوادث آن را در منطقه استرآباد و نقش پررنگ طایفه انزانی در حوادث مهم مشروطیتِ
ممنون
امید عباسی
Ali Mohammadpuor
۱۳۹۸/۴/۲۳
تعریف جالبی بود از مشروطیت در منطقه استراباد و طایفه انزانی و به امید موفقیت‌های روز افزون پایدار و پاینده باشید
علی محمدپور
میثم طاهری
۱۳۹۸/۵/۱
کتاب مفیده هر کی بخواد در این زمینه اطلاعاتی بدست بیاره میتونه کمکش کنه
نصرالله سرخابی
۱۳۹۸/۴/۴
خدا اجرتان بدهد در این اوضاع بی‌پولی کمکی شایان به مردم میکنید