نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی - دارن هاردی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۹/۱۴
دارن هاردی بیشتر با کتاب اثرمرکب و سردبیری مجله موفقیت می‌شناسید. اینکه در ۲۷ دقیقه از هدفگذاری برای آرزوهاتون با وی، برنامه ریزی کنید، می‌تواند نقطه عطفی برای شروع رسیدن به خواسته هایتان باشد؛ آن هم تازه از زبان فردی که خودش این مسیر طی کرده است و آن را برای همگان عمومی سازی کرده است. به عبارتی راه پیموده شده را بدون خطا به شما می‌آموزد.
اینکه دارن هاردی در کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی می‌نویسد برای شروع و اقدام مناسب است و آموزش برداشتن قدم اول است که تا قدم اولی برداشته نشود قدم دومی در کار نیست.
این کتاب خوب به عموم آموزش ابتدایی برنامه ریزی را می‌دهد اما برای رسیدن به موضوع خواسته خود، حتما نیاز به خواندن و آموزش دیدن مهارت حرفه‌ای تری را می‌طلبد.
مهدی رمضانی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
باسلام
اینکه اهداف مهم یا مقدس مشخص بشه و همه کارهای هفته گذشته رو بنویسیم که کارهای بیهوده و وقت گیری که باعث نادیده گرفتن هدف مقدس میشه حذف بشن خوب بود ولی هر کار رو تو یه روز انجام بدی یا در هر روز یه هدف و... قبول ندارم.
خیلی از کار‌ها نیاز به زمان بیشتری داره
واینکه سه هدف مقدس و وبقیه متفرقه نمیتونه درست باشه چون اهداف مهم بعضی‌ها از سه هدف کمتر یا بیشتر هست.
بجای توضیح بیشتر راجع به قانون و عملکرد آن با داستان وویس تموم شد. و همینطور اسم کتابی که گذاشته شده بهش میومد در مورد خوِ برنامه ریزی جزییاتش توضیح بده اما اینجوری نبود.
mojtaba seyedi
۱۴۰۲/۱/۵
کتاب مختصر و مفیدیه در رابطه با هدف گذاری ولی خب کامل و جامع نیست . اگه دنبال کتاب جامع در رابطه با مبحث هدف گذاری میگردید من این کتاب رو پیشنهاد نمیکنم.
از اهمیت هدف گذاری تو زندگی میگه و اینکه چطور تو زندگی عادیت بکار بگیریش ولی خب بصورت خیلی بیسیک و ابتدایی
ابتدایی نه از اون لحاظ که فقط بدرد بچه‌های ۱۰ ۱۲ ساله بخوره
منظور اینه که شما میتونید این کتاب رو شروعی برای مبحث هدف گذاری در نظر بگرید.
شنیدن این کتاب خالی از لطف نیست و بنظرم با زبان داستان وار و ساده‌ای که داره میتونه ذهن شما رو برای یادگیری مبحث هدف گذاری آماده کنه البته مبحث آنچنان پیچیده‌ای هم نیست.
فاطمه خجسته
۱۴۰۱/۲/۱۷
کتاب کوتاهی هست اما شیوه جدیدی از برنامه ریزی رو آموزش میده برای اینکه یاد بگیریم، زمان رو مدیریت کنیم و در گرداب مسائل حاشیه‌ای، زمان زیادی رو از دست ندیم. مطالب درونش هم مناسب بزرگسالان هست و هم مناسب نوجوانان، من که از شنیدنش لذت بردم.
یکی از ویژگی‌های کتابهای دارن هاردی، اشاره به این نکته هست که ناکامی‌های گذشته و یا شرایط سخت زندگی، می‌توونه عاملی برای مقاومت و تلاش بیشتر آدمها در زندگی بشه اگر هوشیارانه به شرایط نگاه کنند و از تحملی که در برابر سختی‌ها پیدا کردند آگاهانه برای تلاش و غلبه بر چالش‌های زندگی استفاده کنند.
mobina *
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
مثل همیشه دارن هاردی غوغا کرد. کتاب هاش همیشه درهای جدیدی رو بر روم باز می‌کنند. مثال 《خدا دنیا را در ۶ روز خلق کرد》 شگفت انگیز و تاثیرگذار بود تا به حال به این شکل بهش نگاه نکرده بودم. و اون پیر خردمند درست می‌گفت، نباید روزت رو با کار‌های مختلف پر گنیم هر روز یکی. و در آخر هر وقت فرصت زیاد داشتم نتونستم به اندازه کافی خوب و سریع کار کنیم، زمان کمتر = عملکرد بیشتر و بهتر (اما منظورم زمان خیلی کم نیست، چون باعث فشار استرس مخرب می‌شوند و ممکنه کار با نتیجه مطلوب به پایان نرسه). پیروز و سرزنده باشید.
شهرام رضائی
۱۳۹۹/۱/۷
با سلام عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی به همه هم وطنان عزیز و خدا قوت به تمامی دست اندر کاران مجموعه کتابراه، از مطالعه کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی لذت بردم، شاید اگر زودتر متوجه میشدم خیلی وقتم را در این یک هفته اول سال به هدر نمی‌دادم. کتاب بسیار جالب و پر محتوای می‌باشد، ولی از نظر اینجانب اگر وقف‌های در بین بیان کتاب ایجاد می‌شد بهتر بود و شنونده می‌توانست پس از هر مطلبی و جمع بندی مطالب بیان شده، آمادگی برای شنیدن مطالب بعدی را داشته باشد.
Ms Moti
۱۴۰۱/۸/۱۵
این کتاب صرفا فقط در مورد برنامه ریزی هفتگی نیست. نویسنده یه اصل کلی میگه که چه برای برنامه‌ریزی هفتگی و چه سالانه کاربرد داره‌.
نویسنده میگه که بیاین سه تا هدف برای هفته‌ی خودتون انتخاب کنید.
حالا کارهایی که قراره تو هفته انجام بدید رو به چهار دسته تقسیم کنید. کارهای مربوط به هدف اول، کارهای مربوط به هدف دوم، کارهای مربوط به هدف سوم و کارهای متفرقه که اصلا در راستای سه تا هدف دیگه نیست.
توی هفته فقط و فقط باید تمرکزتون روی کارهایی باشه که شما رو به سه تا هدفتون میرسونه و بی‌خیال کارهای متفرقه بشید.
Mohsen Sa'ed
۱۳۹۸/۱۱/۱۱
من از این فایل صوتی یک چیز مهم یاد گرفتم، این که هر آدمی فقط به تعداد اهداف و برنامه‌های محدودی میتونه رسیدگی بکنه که طبق گفته دارن هاردی فقط ۳عدد است که هر چیزی بغیر از آن جز گرداب شیطان محسوب میشه. از نشطر من این ایده‌ای ناب و بکر و کلیدی محسوب میشه.
Maede Nazari Nazari
۱۴۰۱/۹/۶
کتابش تقریبا خوب بود یه چیزایی میگفت که من گیج میشدم ولی در کل ۲۷ دقیقه بود اشکالی نداره و صدای گوینده شاید یکم تند بخونه اما چون روان بود متوجه میشدی، خلاصه کتاب ۳ هدف بزرگ در هرزمینه‌ای داشته باشید. هدفاتون رو بنویسید. به جای نوشتن کار‌های روزانه هر یک از کارهایی که میکنید رو در اون ۳ دسته هدف بزرگ یا متفرقه (گرداب شیطان میگیم بهش) بذارید تا ببینید چقدر چیکار کردید. _دنبال کردن هدف بزرگ _...
م نظری
۱۴۰۰/۴/۱۳
مطالب خوب است ولی در بعضی جاها جای انتقاد داشت با توجه با اینکه انسان با خدا مقایسه کرد پس خداوند این همه کار را در یک لحظه انجام دهد آیا انسان نمی‌تواند؟ پس انسانها با هم فرق می‌کنند بعضی‌ها می‌توانند چندین کار در یک روز انجام دهند فقط نیاز است که برای آن برنامه داشته باشند و هنگام پرداختن به هر کدام از آن‌ها تمرکز بگیرند به دیگری فکر نکنند تا از هر دو به خاطر مشغله در فکر، ناامید و دلزده نشوند
Mahnaz Qasemi
۱۴۰۰/۶/۱۹
سلام
این فایل صوتی بود نمیشد گفت کتابه و خیلی کوتاه بود اما نکاتِ مفید و مهم و جدیدی رو عنوان کرد.
برنامه ریزی تا الان برای من همیشه ذهنی انجام شده و تمایلی به نوشتنش نداشتم هنوزم مقاومت میکنم، دوست دارم روشی رو پیدا کنم که خسته کننده نباشه و بتونه متقاعد کنه به نوشتن و طبقِ برنامه پیش رفتن چون ذهنِ بازیگوشی دارم ولی وقتی هم مصمم به انجام کاری بشم حتما انجامش میدم.
محمدرضا
۱۴۰۰/۴/۳۰
من تازه با دارن هاردی آشنا شدم، اول فکر میکردم که اونم مثل خیلی از نویسنده‌های معروف دیگه فقط حرف‌های انگیزشی میزنه. ولی الان دیدم که نه و توی همین برنامه کتابراه کتاب‌های آقای دارن هاردی بیشترین امتیاز رو نسبت به دیگر نویسنده‌ها در زمینه موفقیت داره.
این کتاب برای من خیلی مناسب بود و می‌خوام توی زندگی عملی بکنمش، امیدوارم که مثل اکثر برنامه ریزی‌های دیگه کسل کننده نباشه.
سیاوش تاجیک
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
پادکست رو شنیدم اما همیچن آش دهن سوزی نبود اسمش با موضوعش هم خوانی داشت، بسیار کوتاه و مختصر بود در بخشی از پادکست گفته میشه: خواسته‌های غیر منطقی داشته باشید. اما توجه کنید عزیزان، که هر چیزی حد و اندازه‌ای داره، اگر خواسته‌ای بیش از حد غیر منطقی باشه به نابودی انرژی و همینطور به ناامیدی‌تان منجر خواهد شد، خواسته‌ها و آروز‌ها باید مشخص و منطقی باشند.
بشرا ناصری
۱۴۰۱/۸/۱۵
یک کتاب عالیه دیگه از نویسنده مورد علاقه خودم دارن هاردی بینظیر
همه کتابهاش دریچه‌ای جدید به سوی زندگی هستن از اثر مرکب فوق العاده که هدف زندگیتون رو پیش روتون میذاره تا بهترین سال زندگی شما که یک برنامه ریزی عالیه یکساله رو بهتون ارائه میده تا کتاب حاضر که اومده برنامه ریزی برای هدف رو بازم خوردتر کرده و به صورت هفتگی درآورده
حتما به همه توصیه ش میکنم
ALI REZAEI
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بدک نبود
۱_مختصر و مفید
۲_ بنظرم نباید داستان گفته میشد چرا ک جلوی مطالب اصلی رو میگیره
۳_ برای کسانی که کتاب خوان‌های حرفه‌ای هستند مناسبتره چونکه مطالب برای کسانی که تازه میخواهند شروع کنند خیلی مختصر هست
۴_گوینده هم برای درک کتاب کمک خوبی کرد
۵_ بنظرم پول بیشتری بزارید برین کتاب فوق‌العاده اثر مرکب که خوده دارن هاردی نوشته رو بخونید واقعا ارزشمنده
فاطمه قاسمی
۱۴۰۱/۶/۲۸
خیلی چرت بود. تو کلش سه تا نکته بود که میگم بهتون الان پول ندین بخرین اینو😒
اولیش میگفت هدفاتو واضح کن سه هدف اصلیتو
دومیش میگفت هر هفته هدفای اصلیتو بنویس تا بدونی چه میخوای بکنی
سومی هم میگفت خودتو تحت فشار قرار بده و تایم کوتاه برای رسیدن بهش تایین کن تا بازدهیت بالا بره. در کل همین سه نکته رو گفت و بقیش داستان تعریف کرد.
pari samadi
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اگر میخواهید کاملتر بدونید پیشنهاد میکنم کتاب" بهترین سال زندگی تو " از دارن هاردی رو بخونید.
Arman Hasani
۱۴۰۱/۱/۸
با سلام کتاب کوتاه مختصر و مفیدی بود من امسال با دارن هاردی آشنا شودم واقعا" نویسنده توانایی است و کتاب‌های خوبی نوشته کتاب‌های دیگرش را هم می‌خوانم و روش‌های خوبی داد و امیدوارم از اون روش‌های کسل کنند نباشه گوینده هم خوب بود در کل مفید بود و پیشنهاد می‌کنم گوش دهید و ممنون از کتابراه برای کتاب‌های خوبی که داره
حسین بیدکانی
۱۴۰۰/۴/۱۹
با سلام، اینجور خلاصه گویی‌ها باعث سردر گومی میشه لطفا روشتون رو تغییر بدین، من کتاب‌های زیادی از دارن هاردی خوندم از جمله (اثر مرکب) اون نویسنده‌ی بی نظیری ولی روشش به گونه‌ای که واقعا نمیشه در چند دقیقه جان مطلب رو بیان کنیدوشنونده نیاز به این داره تا بتونه به صورت نردبانی برنامه ریزی کنه باتشکر.
Narges Rostami
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
خیلی کوتاه مختصر مفید بود
۲۷ دقیقا مفید میشه با این کتاب طی کنی
همیشه ارزش روزا ساعتامون نمیدونیم با کارای متفرقه هدرشون میدیم ولی مثال خدا تو ۶ روز زمین آفرید عالی بود میشه فهمید حداقل تو ۶ روز میشه ۱ گام به هدفت نزدیک بشی روزات با کارای متفرقه هدر ندی به مرور از زندگیت حذفشون‌کنی
mahmud alinejad
۱۳۹۹/۱۰/۹
من به واسطه شغلم به شدت برنامه ریزی هفتگی برام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هست و همیشه دچار سردرگمی هستم و اخر هفته به متوجه میشم راندمان کاریم و برنامه ریزیم مناسب نیست. کتاب کوتاهیه و ایده کلیدی برای تمرکز روی اهداف میده. دوست دارم امتحانش کنم بنظرم کار امد هستش
Marzieh Gholipoor
۱۴۰۰/۴/۲۱
سلام
کتاب صوتی آموزنده‌ای بود
مخصوصا برای تقسیم بندی اهداف و اون ۳ نکته کلیدی که بیان شده بود
میدونید شاید ما میدونیم بعضی از این راه حل‌ها رو ولی خب بازم نیاز به یک منبع و نیروی مشوق داره برای بعضیاشون
گاهی اوقات همین کتابا باعث و منبع حرکت میشن
ممنون خداقوت
. .
۱۴۰۱/۸/۲۴
کتاب مفیدی بود ولی با عنوان همخوانی چندانی نداشت. خلاصه: برای پیشرفت اهداف بزرگ داشته باشید، روزانه یک کار انجام بدید و برای کاراتون مهلت زمانی کوتاه درنظر بگیرید و درنهایت بقیه کارهای غیر همسو رو هم از برنامه خارج کنید.
محمدرضا سنجری فرد
۱۴۰۱/۳/۸
کتاب خوبی بود با گذاشتن زمانی کم برای شنیدن این کتاب صوتی پشیمان نخواهید شد
به کسان که فکر میکنن برا رسیدن به هدفشان کار‌های لازم را انجام نمی‌دهند ویه جورای شیطون گول شون میزنه تکنیک خیلی خوبی در این کتابامده حتما استفاده کنید
محمد رضا ولی زاده
۱۳۹۹/۲/۴
درواقع کتاب عالی است با زمان کم مهمترین نکته رو توضیح بخصوص برای من که خیلی کارا دارم که انجام بدم و الان میبینم ۹۵درصد متفرقه هستن😊
مهدی صالح
۱۴۰۲/۱۰/۴
برنامه ریزی یکی از اساسی‌ترین افکار انسان‌ها است ولی این که چگونه و از کجا شروع کنن و چه مشکلاتی روبه رو خواهند داشت را با خواندن این کتاب می‌توانن به دست بیاورن و این بار درست برنامه ریزی کنن و موفق باشند.
جواد محمدی
۱۴۰۲/۶/۴
آموزه‌ها و نکات استاد دارن هاردی واقعا زندگی انسان رو متحول میکنه، خوندن این کتاب در کنار اثر مرکب و بهترین سال زندگی تو تاثیر شگرف و باور نکردنی در تبدیل شما به یک انسان موفق و داشتن یک زندگی ایده آل خواهد داشت
مصیب رشیدی
۱۴۰۲/۵/۲
کتاب جالبیه یه روش برای هدفگذاری، ولی خیلی مختصر توضیح میده انگار یه خلاصه کتاب رو دوباره خلاصه کرده باشن به نظر من روشی که میگه ممکنه برای همه کاربردی نباشه ولی اهمیت هدفگذاری و تاثیرش در زندگی رو قشنگ بیان میکنه.
feyz
۱۴۰۲/۳/۲۱
نکته خوبی که از این میکرو کتاب میشه برداشت کرد اینه که چهارچوب مشخصی برای فعالیتهای خودمون مشخص کنیم و براش راهکار جالبی ارائه داده، در کل کتاب خوبیه، خصوصا اینکه جان کلام کتاب رو در قالب خلاصه شده به مخاطب داده.
majid saman
۱۴۰۱/۱۱/۸
کتاب خوبی بود..
کوتاه مختصر و مفید..
اما در کل کتاب نوشتن فقط برای نوشتن یه سری مسائل تکراری که تو خیلی از کتاب‌های دیگر هست و فقط اضافه کردن یه نکته در کتاب (هر روز یه هدف) باعث نمیشه کتاب, کتاب شاخصی باشه..
ر.ستارپور
۱۴۰۱/۶/۲۴
مطالب جالبی رو برا ادم گوش زد میکنه
کتابی فوق العاده با فهرستی از مسائل ارایه شده که در زندگی مورد نیازمونه
به دوستان توصیه میکنم خودتون تا اخر گوش بدن و به کسانی که میدونن نیاز داره توصیه کنند تا اونام بشنون
moradi morteza
۱۴۰۰/۱۱/۵
خیلی کاربردی و مفید بود. لذت بردم و استفاده کردم. هرکس موفقیت خودش و رسیدن به اهدافش براش مهمه می‌تونه از این کتاب استفاده کنه. راهکارهای منطقی و درستی ارائه می‌ده که در صورت رعایتشون غیرممکنه به هدفت نرسی!!!
رضا گودرزی
۱۳۹۹/۲/۹
به قول یک معمار و مهندس معروف آلمانی، شیطان در جزئیات است! دوستان یاد بگیرید که بر اصول و چارچوب‌های خود متمرکز بشید تا به هدف برسید. این خلاصه کتابه. موفق باشید و امیدوار.
مژگان حسینی
۱۳۹۹/۱/۲
خیلی کوتاهه و ۷ دقیقه اولش اصلا چیز مهمی گفته نمیشه. در کل خیلی خیلی خلاصه و کلی‌ی نکاتی گفته میشه. برام جالب بود ولی کاملا متوجه نشدم راهکارشو
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
عالیه خیلی کمک کننده اس بشرطی که فقط گوش ندید حتما نکته برداری کنید یادداشت کنید و انجام بدید مطمعنم بعد شنیدن این کتاب سریع تر به همه کاراتون می‌رسید و کارهای مهم و درست رو انجام میدید
V M
۱۴۰۰/۹/۲۵
خیلی کتاب عالی بود
خلاصه و مفید
چندتا تکنیک برای هدفگذاری گفت که به نظر من خوب بود و جای دیگه‌ای نشنیده بودم
پیشنهاد میکنم حتما بگیریدش
هم قیمتش کمه هم زمان کمی میبره که گوشش کنید
maryam payamani
۱۴۰۰/۶/۲۰
عالی بود. جمع بندی کلی: ما کلا چند هدف داریم که اولویت بندی شده هستند اگر در طول روز کارهایی که انجام میدیم جزو این اهداف نباشند به گرداب شیطان مربوط میشن
پیشنهاد می‌کنم گوشش بدید😊
مهدی اسکندرزاده
۱۴۰۰/۵/۲۸
کتاب کوتاه و جذابیه ولی یکوچولو مثال‌های نادرست میاره اما همین مثال‌های نادرست هم میتونن دلیل‌های عقلانی و عملی باشن، در کل ممنون از سایت کتابراه و نویسندش و گویندش که همیشه عالی بودن❤️❤️✌️✌️
حسین فرامین
۱۴۰۰/۲/۶
کتاب کوتاه ومفید است مخصوصا برای عزیزان که شاغل هستند و، وقت کم دارن، من که خیلی ازش استفاده کردم و واقعا خیلی از کارهای ما در مربع متفرقه یا گرداب شیطان بوده
مرسی از کتابراه بابت نشر کتابهای مفیدش🙏
کمال صالحی
۱۴۰۰/۱/۶
واقعاکتاب خوبیه. همین یه جمله اش که میگه دریک هفته می توان جهانی راخلق کردچقدراشاره قشنگی کرده من واقعا به شخصه این روامتحان کردم. واقعا میشه درطی یک هفته چقدر کارکرد وتغییرایجادکرد
Mobina ‌
۱۴۰۲/۷/۵
تا کنون آثار دارن هاردی بیشترین تاثیر رو در زندگی من داشتن و همیشه لذت می‌برم از خوندن چندین و چندباره کتاب‌های ایشون یا گوش دادن مجدد فایل‌های صوتی از آثار ایشون
نیلوفر
۱۴۰۰/۹/۲۱
نکته مهم در تهیه برنامه ریزی هفتگی در آخر هفته
و داشتن تنها سه هدف اصلی
هر کاری خارج از این سه هدف باشه باید حذف شه وگرنه تمرکز را میگیرد و مانع اهداف اصلی میشه
مهسا امیرعلی
۱۴۰۰/۸/۱۸
با توجه به مدت کتاب اوایل کتاب توضیحات زیادی بی ربط داره. اگر مفید تر مطرح میشد بهتر بود. در کل خوبه. نکات خیلی جالبی مطرح میکنه. پیشنهاد میکنم بخونید و با شخصیت خودتون تنظیم کنید
هادی قیاسی
۱۴۰۰/۶/۲۵
خلاصه‌اش اینه
3 تا هدف هفتگی داشته باشید، کارهایی که در طول هفته انجام میدید باید در راستای این اهداف باشه در غیر این صورت دارید تو گرداب شیطان دست و پا می‌زنید
El Ap
۱۴۰۰/۶/۱۲
در تایم کم اطلاعات مفیدیو انتقال میده
یک مزیت بسیار عالی حساب میشه، توصیه میکنم این کتابو برای کسایی ک حوصله گوش دادن کتابای طولانیو ندارین و در عین حال میخواین اموزنده و عالی باشه
Arefeh A
۱۴۰۰/۴/۱۲
درود و سلام. خوندن این کتاب خیلی جالب بود برام که کلا تصورم از برنامه ریزی رو تغییر داد تا بتونم متناسب با هدفهای اصلی زندگیم برنامه ریزی کنم، خیلی ممنون از کتابراه
امیررضا عبدی
۱۴۰۰/۳/۲۶
دروود بر عزیزان
شنیدن نکات و تجربیات یه شخص موفق شناخته شده مارو از تلف کردن وقت برای تجربه کردن تجربه‌های تکراری حفظ میکنه و زودتر میتونیم به هدف برسیم/
این کتاب خیلی کمک میکنه
مهدی فرجمندی
۱۳۹۹/۵/۱۹
بسیار عالی تو کارام خیلی سردرگم بودم و جوری شده بود که چند هفته بیخیال همه کارام شده بودم. ولی با توجه کردن به این راهکار، حالا میدونم کجاها اشتباه کردم. ممنونم
الهام محمودی
۱۳۹۹/۴/۲۲
بسیار کتاب خوبیه، البته اگر در کنار کتابهای بهترین سال زندگی تو و اثر مرکب از همین نویسنده گوش بدید یا بخوانید خیلی بهتر و تاثیر گذار تر هم هست. ممنون کتابراه
najmeh shefreie
۱۳۹۹/۲/۲۶
خیلی خلاصه بود کمتر از نیم ساعت ولی یک نکته جالب مفید ذکر می‌کنه و صدای گوینده هم در این کتاب خوب بود
1 2 3 4 5 6 >>