نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب روتین صبحگاهی من - مایکل زاندر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۷/۱۸
مختصر و مفید بود جزو بهترین کتاب هاست
قسمتی از کتاب میگه که وقتی سفر میرید ساعت خواب و بیداری شما بهم میریزه این اشکالی نداره و باید از همین حال وهوا لذت ببرین مهم اینه که وقتی برگشتین به خونه برنامه ریزی هاتون رو از نو شروع کنین.
بهتر است که صبح خود را با چند کار ضروری، وظیفه یا هدف مهم شروع کنید. هنگامی که افراد دیگر تازه شروع به فعالیت می‌کنند، شما قبلاً کارهای زیادی را با اولویت بندی انجام داده‌اید. می‌توانید یک کتاب الهام بخش بخوانید، قدم بزنید، به باشگاه بروید، چند صفحه کتاب بنویسید، چند کلمه از یک زبان خارجی یاد بگیرید یا مراقبه کنید. صبح‌ها کاری را انجام دهید که بعد از انجام آن رضایت داشته باشید. پس از آن تا پایان روز احساس خوشبختی و رضایت خواهید کرد. به یاد داشته باشید، فرمول موفقیت مستلزم این است که شما جلو بروید. مشغول بودن و صرف انرژی زیاد لزوماً شما را جلو نمی‌برد و به شما در رسیدن به موفقیت کمک نمی‌کند. اغلب اوقات، این مانند نشستن روی یک چرخ و فلک است که فقط در یک چرخش متوالی قرار می‌گیرید. موفقیت مستلزم این است که از این چرخ و فلک دور شوید و حرکت رو به جلو را داشته باشید.
کارهایی که صبح روی آن‌ها تمرکز می‌کنید حال و هوای روز شما را تنظیم می‌کند. اگر صبح کاری انجام دهید که احساس غرور در شما ایجاد کند، در بقیه روز نیز چنین احساسی خواهید داشت. این احساس همچنین انگیزه شما را برای انجام کارهای بیشتر و بهتر در طول روز فراهم می‌کند.
انجام کارهایی که نیاز به نظم و انضباط دارد، در صبح آسان‌تر از شب است. زیرا در شب وسوسه، تنبلی یا خستگی بیشتری وجود دارد
مریم صاین پور
۱۴۰۱/۲/۸
بنظر من کتابی بسیار مفید و با ارزش در خصوص غلبه بر ترسها و تجربه نویسنده از مغلوب نمودن ترسهایش و حسی که پس از آن داشت و نتایج آن که در مجموع آموزه‌های با ارزشی را به خواننده منتقل می‌کند و خواننده را مجاب می‌نماید که بر ترسهایش غلبه کند و بیان می‌کند نتیجه این غلبه چه خواهد بود و در مقابل حالت سکون در اثر ترس را و عمل نکردن از روی ترس را بطور نامحسوس برای خواننده تشریح می‌کند. در مجموع کتابی جالب و آموزنده و کمی هیجان انگیر بود
هایده بلالی
۱۳۹۹/۲/۹
به دنبال ارائه راهکار بکر و جدید در این نانوکتاب نباشید. منتها فایده اصلی این کتاب و کتابهای از این دست، تکرار و یادآوری مسائل پیش پاافتاده اما مهم و سرنوشت سازیست که باید ملکه ذهن ما شوند و تنها یک هینت و تلنگر می‌تونه کمک بزرگی به ما و زندگی ما بکنه.
سعیده صدر
۱۳۹۹/۱/۱۷
کتاب بدی نیست، ذکر کرده که صبح‌ها زود بیدار شید و یه برنامه براش داشته باشید و پایبند باشید بهش، اما در مورد راه کار عملی واسه اینکه زود بیدار شی چیزی نگفته، فقط فصل اول گفته به کارای خوشحال کننده یا مهمت فکر کن تا از رختخواب بیای بیرون 🙂
Hoori
۱۴۰۲/۴/۵
بنظر من نانوکتاب خیلی خوبیه‌. هرچقدر این صحبت‌ها تکرار بشه بهتر میتونه تو ذهن نیمه هوشیار ثبت بشه. کتاب در مورد روتین مفید صبحگاهی و عادات خوبیه که باید صبح‌ها در خودمون ایجاد کنیم. من موضوعات این چنینی رو دنبال میکنم و هر کتابی در موردش باشه می‌خونم. شما هم اگر علاقمند به این موضوعات هستید، گوش دادن به این نانوکتاب خالی از لطف نیست.
اکرم فتحیان
۱۴۰۲/۱۱/۶
برای افرادی که کتاب های زیادی در زمینه موفقیت خونددن، شاید حرف جدیدی نداشته باشه، اما اولین مزیتش، سبک خوب نانو کتابه، دومین مزیتش، بیان مختصر روتین صبحگاهی افرادی در مشاغل مختلف. کتاب عادتهای اتمی هم میتونه به داشتن برنامه‌ی هدفمند و قدم به قدم کمک کنه و مفید باشه، کتابی پر از مثالهای جالب و متفاوت.
علی میرشاهی
۱۴۰۲/۴/۲۰
کتاب شامل یکسری مثال از افراد موفق که صبح زود بیدار میشن و روتین خاصی دارن. اصولا نظم استرس و مشکلات رو کم میکنه و این رو تو زندگیهامون تجربه کردیم اما نکته نهایی اینکه هرگونه که موفقید و راضی هستید عمل کنید مثلا اکه ساعت ده صبح بیدار میشید و راضی و خشنود و موفقید تغییرش ندید. خود کتاب در پایان همین رو میگه
Sepideh Ekhlas
۱۴۰۰/۴/۲۳
خیلی خلاصه و جمع و جور هست
موضوع اینه که توی این کتاب اتم شکافته نشده، بلکه از اصول ساده‌ای گفته که خیلی هامون فکر میکنیم میدونیم و بدیهی هستن؛ اما به اونها در حقیقت عمل نمیکنیم و جالبه که نقاط تمایز افراد توی همین عمل کردن به این نکات هست. پس این کتاب یاداوری کننده خوبی عست!
الهام مبلیان
۱۳۹۹/۹/۱۴
بسیار عالی. متن عالی. گوینده عالی. محتوی عالی. همیشه به دنبال مینیمالهایی به این شکل بودم‌. ممنونم ازتون. من استاد دانشگاه هستم. همیشه کتابهای خوب را به دانشجوهام معرفی میکنم. موفق باشید. دکتر الهام مبلیان. متخصص مشاوره خانواده
امیر رضا ابراهیم آبادی
۱۳۹۹/۴/۳
کتاب صبح جادویی به نظرم بهتره اما واقعیت اینه که تو ایران خودمون هم آدم‌های موفق افرادی هستند که سحرخیزند مثل استاد محمد پیام بهرامپور نویسنده کتاب از شنبه که هر روز صبح ساعت چهار و چهل و چهار دقیقه از خواب برمیخیزد.
ترانه رودپیما
۱۴۰۱/۵/۱۴
خیلی جنرال شده دیگه
ولی باز بهتر از نخوندنه
ایده‌های خوبی میده مثلا چجوری ملت ورزش صبحگاهی رو به روش خودشون به روتین تبدیل کردنو غیره. اگه کسی کاملشو خونده لطفا بگه بهم که ارزش وقت گذاشتن داره یا فهوای کلام همین خلاصه بودو بس؟
حمیدرضا افتخاری
۱۴۰۰/۳/۱۸
با سلام. از نظر من کتاب بسیار خوب و با محتوی است و به فرد انگیزه برای بیدار شدن اول وقت را میده. من با شنیدن کتاب تصمیم جدید برای پیشرفت و سحرخیزی گرفتم. و خواندن انرا برای همه گروه سنی پیشنهاد میکنم.
نسترن مرادیانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
اگه کتاب کلوب ۵ صبحی‌ها رو خوندید و با استفاده از مطالبش به الگوی خوبی رسیدید این کتاب حرف تازه تری نداره ولی اگه تازه میخواید برای خودتون روتین طراحی کنید این کتاب خلاصه، مفید و موثر هست.
🌻 آفتابگردون ۵۳
۱۴۰۰/۱/۱۸
عالی بود، واقعا حرفاشو قبول دارم، روز ما با صبح خوب آغاز میشه👌 پیشنهادش برای ابتدای صبح و داشتن لیست، تاثیر مثبتی بر کل روز داره و من سالهاست برنامه روزانه دارم.
لیلا محجوب
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
کتاب خوبی بود. یجورایی تاکید زیاد روی خوابیدن و بعد یه روتین منحصر بفرد برای هر شخص داشت من دوست داشتم و بنظرم ۳۶ دقیقه‌ی خوبی رو سپری کردم!
کوروش جنان
۱۳۹۹/۷/۳۰
کتاب کتاب عالیه برای کسایی که دوس دارن زندگی موفقی داشته باشن من پیشنهاد میکنم گوش بدین و حتما عمل کنید چون بدون عمل کردن هیچ چیزی اتفاق نمیفتت از همین امشب زود بخواب زود پاش 💙🥶
مهدی حیدری
۱۴۰۰/۱/۸
بسیار کتاب خوبیه... خیلی خلاصه و داری نکات کلیدی هستش... یک دستور روزانه برای شروعی دلچسب و پرانگیزه... ضمنا صدای خوش و گوشنواز گوینده هم دستمریزاد داره
مهناز کاظمیان
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
خیلی کوتاه بود من باید هرروز سر کار بروم ودنبال کتابهای صوتی که صبحا بهم انگیزه بده ومتفاوت باشد میگردم اگر کسی کتابی در نظردارد لطفا پیشنهاد بده
هادی خادمی
۱۴۰۲/۶/۶
تجربه نشان داده که اگر هر روز صبح مدیتیشن کنید این به شما کمک خواهد کرد تا در طول روز تمرکزتان بهتر و خلاقیت و بازدهی شما تقویت شود.
محمدرضاعزیزی
۱۴۰۲/۱/۲۴
کتاب خوبی هست با توجه به حجم کم و موارد و توصیه‌های مناسبی که داره راه موفقیت را تا حدودی نشان میده ولی موفقیت هرکس به خودش بستگی داره
vahid tabrizi
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
تغییر عادتها برای همه ضروریست به خصوص کسانی که قدر لحظات عمرشان را نمی‌دانند، و روزهای ارزشمندشان را بخاطر خوابیدن از دست می‌دهند
زهرا
۱۴۰۲/۹/۱
مفید و مختصر برای کسانی که نیاز به تذکر و تشویق دارن در مورد شکل دادن یک روتین خاص خودشون در شروع روز
اشکان شبانکاره
۱۴۰۱/۶/۲۵
برای افراد خاص همه نمیتونن استفاده کنن مخصوصا من که فروشنده دارو هستم بهتر بگم برای مردمان اروپایی کتاب نوشته شده
Afrasyab Roshan
۱۴۰۱/۳/۲۷
ما هیچوقت برای خودمون وقتی نداشتیم هیچوقت سعی نکردیم برای خودمون که ازهمه چی برامون مهمتره وقت بذاریم
Kanan Moharami
۱۴۰۰/۸/۲۱
بی نظیر بود چون برنامه ریزی و به بیان دیگر پرداختن به علاقه مندی‌های شخصی رو به آدم یاد میده
مهناز سعیدی
۱۳۹۹/۸/۲۳
بهتر بود شخصیتهایی رو معروف بودند بیشتر از نظر حرفه و موفقیت شون توضیح می‌دادند
زینب راشکی
۱۳۹۹/۲/۲۹
همیشه چنین کتابی می‌خواستم کتاب صبح جادویی رو هم به عزیزان توصیه می‌کنم
اریانا عارفی
۱۳۹۹/۲/۴
واقعا سطح پاین بود... فقط داره میگه فلانی از فلان جا صبح زود بیدار میشه چون خوبه شما هم خوب باشید!!
مجید شریف زاده
۱۳۹۹/۱/۱۵
آفرین و صد درود به خودم که با استفاده از متون ارزشمند این کتاب کم کم در حال تغییرم.
mostafa mostafa
۱۳۹۸/۱۱/۴
تعدادی از افراد موفق که سحرخیر هستند را لیست کرده و مقداری توضیح میدهد ولی راهکاری ارایه نمیدهد
Mj Biglari
۱۳۹۸/۹/۲۲
خوبه. به قیمت کمش و نکات مفید زیادش و زمان کوتاه ولی مفیدش می‌ارزید
الهه مهتدی
۱۴۰۱/۸/۲۸
نکات کاربردی و مفیدی داره و صد البته برای فاصله‌ی بین خونه تا محل کار عالیه
zakiye abbasi
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
کاربردی و خیلی خوبه، برای کسانی که می‌خوام جمع بندی و مرور کنند عالیه
Tarane Zolfaghari
۱۴۰۰/۶/۱۲
همه‌ی ما به روتین صبحگاهی نیاز داریم، این کتاب خیلی کمکمون میکنه
رقیه سفیدزاده
۱۴۰۰/۴/۶
عالی بود. خیلی خوشم دومد. به همه توصیش میکنم. من چندبار گوشش دادم
علیرضا عربی
۱۴۰۰/۳/۲۱
برای جلوگیری از اهمال کاری مناسب بود و تمرین و تکرار و گوش دادن کاربردی می‌شود.
Parya Akbari
۱۳۹۹/۹/۲
نانوکتاب خیلی خوبی بود مخصوصا پیشنهاد روتین صبحگاهی که درآن بیان شده 😍😍😍
Nazila Moradi
۱۳۹۹/۷/۲
برای تغییرکردن باید خوب گوش کرد اگه چندروز صبح‌ها گوش بدین موفق میشین
مرضیه سیاح
۱۳۹۹/۱/۱۵
نکاته خوبیو گوشزد میکرد ولی کتاب خیلی خیلی خلاصه شده بود بنظرم
فاطمه حجار
۱۳۹۸/۱۰/۸
برای کسانی که وقت ندارن کتاب بخونن، کتابای صوتی این برنامه عالیه. ممنون
رسول عسکری
۱۳۹۸/۹/۲۴
کتاب فوق العاده‌ای بهتون پیشنهاد میدم که حتما بخونینش👌
نعیمه توکلی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خوب بود میتونه یه محرک ساده‌ی انگیزشی باشه
عبد بحرانی
۱۴۰۱/۹/۲۳
برنامه‌ی جالبی برای روتین صبحگاهی ارائه داد
فرزانه گل مرجان
۱۴۰۱/۸/۲۰
کتاب خوبیه انرژی بخش هست ممنون از کتابراه
OmidReza Sahraei
۱۴۰۱/۲/۲۷
کاربرد و‌عمل گرایی باید در اینگونه کتاب‌ها گنجانده بشه
حنا حسینی
۱۴۰۰/۶/۲
خوشم اومد عالی اگر وقت کافی ندارید خلاصه خوبیه
امید اسفندیاری
۱۴۰۰/۱/۱۶
جالب بود برای شروع روزانه خوبه 👍ممنون
ندا م
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
خوب بود، من صدا و لحن گوینده رو خیلی دوست داشتم
MAHAN
۱۴۰۲/۱/۴
جالبه قیمت زیادی هم نداره
pasha
۱۴۰۱/۹/۱۴
کتاب خوبیه ولی کاملش بهتر از خلاصشه
1 2 >>