نقد، بررسی و نظرات کتاب رهیاری کارمندان سازمانی - رضا بخشی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
hosein javadi
۱۳۹۹/۱/۱۴
با سلام و تبریک نوروز ۱۳۹۹، بسیار خوشحالم که در اوان سالجاری با این کتاب که نویسنده‌ای خوش فکر، پر انرژی و دغدغه مند برای جامعه آنرا تالیف نموده، آشنا شدم، شاد و پرانرژی شدم از مطالعه رویکردها و روش‌های ارایه شده جهت هم افزایی کارکنان و مدیران، همه نیک می‌دانیم که درد امروز جامعه و سازمان‌های ما درد 'نامدیریتی' است، نویسنده بزرگوار با ارایه رویکردها و راهکارهایی، سعی در تغییر تفکر مدیریتی جهت راهبری صحیح کارکنان و پیشگیری از گسستگی کارمندان دارند، امید است مطالعه این روش‌ها و رویکردها، اندکی مارا به تفکر وا دارد تا اثر پروانه‌ای مثبتی ایجاد نماید. سپاس از نویسنده عزیز و پرتلاش. شادزی، مهر افزون
Mitra Bakhtiar
۱۳۹۹/۱/۱۵
با سلام. به زعم بنده هر شخصی در هر جایگاهی، پیش از هر چیز باید یک مدیر موفق باشد و محتوای این کتاب نیاز اساسی هر انسانی خواهد بود که به دنبال کسب موفقیت در حیطه‌ی شغلی و هرگونه تعاملات اجتماعیست. سپاس از زحمات شما نویسنده‌ی توانمند بابت نگاشتن این اثر مفید و کاربردی، امید است شاهد موفقیت‌های بعدی شما باشیم.
محمد توکلی
۱۳۹۹/۱/۱۵
عرض سلام و وقت بخیر. رهیاری (کوچینگ) از زمینه‌های پرکاربرد در سال‌های جاری و آینده است. در تعالی منابع انسانی و سازمانی مفید و مؤثر است. نگاه جمع سالارانه و فرآیند محور در این زمینه کاری مورد نیاز هست. موفق و سلامت باشید. محمد توکلی.
حمید جلایی
۱۳۹۹/۱/۱۴
با سلام. از نویسنده محترم و معرف عزیرم تشکر میکنم.
رضا زمانی
۱۴۰۲/۳/۱۴
خوب بود به درد سازمان‌ها و شرکت‌ها و ادارات خیلی میخوره
Asiye Valibak
۱۴۰۲/۱/۱۳
عالی در اصل اسم کتاب همان کوچینگ کارمندان سازمانی.
علیرضا قاسمی
۱۳۹۹/۳/۲
مطالعه کتاب حاضررابه دیگر عزیزان توصیه میکنم
mahmood fakhrahmadi
۱۴۰۱/۴/۱۸
درجه یک و مفید و کاربردی