نقد، بررسی و نظرات کتاب ابراز وجود: راهنمای مدیریت هوشمندانه - کال لمون

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
زهره چگنی
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
دکتر محمد رضا یاراحمدی از اساتید به نام زبان و ادبیات انگلیسی در غرب کشور است. او تمام عمر خود را صرف پرورش و اموزش شاگردانش کرده است. او به کشورهای زیادی در دنیا سفر کرده و استراتژی‌های زیادی را در جهت بهبود سیستم آموزشی و مدیریتی موسسه خود مورد بررسی قرارداده است. دکتر یاراحمدی در زمینه ترجمه در اثار مدیریتی کارهای بسیار شایسته و ارزنده‌ای انجام داده است که از جمله می‌توان به بهبود مستمر در کسب و کار. ابراز وجود. برزبان آر تا بدست اری. جنبه‌های زنانه نیز اشاره کرد.
محمد فروهر
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
کتاب خوبیه، برخلاف نظر برخی دوستان هرکس از این نوع کتابها رو میخونه لزوما فرد فاقد ابراز وجود نیست، بلکه دنبال اینه که ۱_ میزان ابراز وجود خودش رو افزایش بده ۲_ شناختی بهتری از ابراز وجود و تکنیک‌های اون فراهم بیاره. یک مقدار رویکرد و زبان کتاب دانشگاهیه و بنابراین ممکنه فهمش کمی برای افراد عامه سخت باشه، اما به گونه‌ای هم نیست که سردر نیارند ازش.
رخساره فرزانه
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
کتاب خوبی بود برای کسانی که قاطعیت ندارند
چون قاطعیت در رفتار لازمه‌اش ابراز وجود کردنه
در هر زمینه‌ای که ضعف داریم با خوندن کتابها میتونیم در خودمون تغییر ایجاد کنیم و از هر کتاب یک نکته هم که برداریم میشه یه تحول
علی مستانی
۱۴۰۰/۱/۲۴
سلام به دوستان عزیز
کتاب در نوع خودش خوب و مفید هست و مطالب مفیدی رو به زبان ساده بیان میکنه و نکته‌ای که من دوست داشتم از اضافه گویی پرهیز میکنه. مطالعه‌اش قطعا مفید خواهد بود.
فرحناز شمشادی
۱۴۰۱/۷/۲۵
کتابی با زبان ساده و قابل فهم و راهکارهایی که برای هر کس قابل اجراست. اگر کتابی با زبان روان و مفاهیم قابل درک می‌خوایین، این یک انتخاب خوب.
Iman Nano
۱۳۹۸/۱۲/۲
کتاب جالبی ه و برای کسایی که اعتماد به نفس کم و یا اعتماد به نفس کاذب دارن مناسبه
امیر مسعودیان
۱۳۹۸/۱۲/۱۲
کتاب جالبی نبود چون کتاب‌هایی هستند مشابه این کتاب که متن شیوا و بهتری دارند. اصلا خوشم نیومد
دنیا سعادتی
۱۴۰۲/۱۰/۴
به نظرم ابراز وجود علاوه بر شغل در رابطه هم خیلی اثرگذاره. کتاب درکل خوبی بود ✌️✌️
رضا زمانی
۱۴۰۱/۹/۲۱
به کار من خیلی نیومد به نظر میاد مخاطب کتاب مدیران سازمانی باشند تا مردمان عادی