نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تنهایی - فرانتس کافکا

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۵/۲۸
🍁 کتابی بی نظیر و پر از درس‌های آموزنده… بعد از کتاب محاکمه، این دومین کتاب کافکاست برای من! فقط بگم که بهتر از این نمی‌شه…کوتاه و مفید، جان کلام رو برات هدیه آورده! کارایی این کتاب، مثل همون شوک‌های واپسین به یه مریض میمونه، همون قدر عمیق و‌ بیدار کننده! وقتی به دو زبان هم که برامون گذاشتید یعنی دیگه حجت رو بر ما تموم کردید!!! واقعا ممنون. بدون اغراق بگم، ۴ بار کوش دادم این کتاب رو و فکر میکنم ۱۰۰ بار هم گوش بدیم باز برای فهم‌ بیشتر از کتاب، چیزی عایدمون میشه!
جایی خوندم که گفته شده بود: “اگر بخواهیم محوری‌ترین موضوع آثار کافکا را در یک جمله بیان کنیم، می‌گوییم کافکا مانند یک پیامبر به چگونگی هستی انسان نظر داشت و تاکنون هیچ نویسنده‌ای در جهان به اندازه کافکا به مفهوم زندگی فکر نکرده است! ”. به نظر من کافکا در تاریخ ادبیات غرب به‌ طرز منحصر به‌ فردی دارای سبک و سیاق، و در عین حال سیاه و توی برخی از موارد نومیدکننده هستش. توی ادبیات المان سبک کافکا، سبکی خاص و تقلید ناپذیر، به سبک ‘کافکائسک’ معروف شده! ممنون کتاب راه برای این کپسول‌های دانشی که برای ما مهیا میکنی… ممنون دوست عزیزم کتابراه…☘️
فاطمه خجسته
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
کتاب بسیار خوبی هست. خلاصه‌ای از زندگی کافکا رو گفته و بعد گلچینی از جملات زیباش رو، کوتاه هست و زود به اتمام می‌رسه.
حسنی که داره دو زبانه هست، به فارسی و انگلیسی خوانده شده و به راحتی میشه چندین بار فایل‌های صوتیش رو گوش داد و روی جملاتش تمرکز هست.
کاش تعداد این کتاب‌ها در کتابراه بیشتر بود.
Mohsen Taheri
۱۴۰۲/۱۰/۷
کتابهای فرانتس کافکا که قطعا بی نظیرن ولی این کتاب با تعدادی از بریده بریده جملات شعاری، بیشتر شبیه مطالب اینستاگرام شده!
Vahid Naseri
۱۴۰۱/۱/۱۰
هر جمله‌ی این کتاب قابل تامل است و دریچه نگاه کافکا به جهان را می‌بینید، همانقدر کوچک و همانقدر پرنور
شادی شادباد
۱۴۰۱/۷/۱۹
واقعا مگه میشه راجع به آثار کافکا نظر داد؟
عالی مثل باقی آثارش.
ممنون از کتابراه.
زهرا سمیعی
۱۴۰۰/۴/۲۲
من فک کردم کتابه این گزیده‌ای از خیلی چیزای کتابشه
همایون بهشتی زاد
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
سلام و درود، حتما گوش بدین
Faezeh Masoodi
۱۴۰۲/۹/۲۶
عالی بود ممنونم کوتاه و جذاب
باقی احمدزاده
۱۴۰۲/۸/۱۶
کتاب خوبیه من لذت بردم
فرهاد قاسمی
۱۴۰۰/۹/۲۷
سلام.
بسیار لذت بردم، سپاس.