نقد، بررسی و نظرات کتاب در سوم: ماموریت هیجان انگیز پرده برداشتن از راز موفق‌ترین افراد جهان - الکس بنایان

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
محسن رضوی
۱۳۹۹/۵/۳
چیزی که بعد از خواندن این کتاب فهمیدم این بود که: هیچ وقت هیچ وقت دست از تلاش برای رسیدن به هدفت برندار.
شاید مثل کتاب‌های دیگه انچنان نکات خفنی رو بهتون نگه اینقدر حساب شده و با احساس هر فصل از این کتاب نوشته شده که انگار دارید داستان زندگی خودتونو میخوانید.
هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم نویسنده داره درس‌های بسیاری را بهمون یاد میده و جالبی این کتاب در اینکه نکات ریز زندگی افراد موفق زیادی را در کتاب به صورت داستان گنجانده است.
پس همین کتاب باعث شده که شما روایت داستان خانواده ایرانی-یهودی مهاجری که کلی سختی کشیده تا به آمریکا برسه و مشقت‌هایی که در اونجا بتونن کارو تحصیلات داشته باشن همراه با زندگی نامه مختصر افراد مشهور دنیا هم میخونید
درست قسمتی از افراد مشهور را میخوانید که تا به حال نویسنده دیگه ایی بهش فکر نکرده بوده است.
مهدی محمدی
۱۳۹۹/۹/۲
همین الان خوندنش رو تموم کردم در حالیکه اشکی از احساسات مختلف و جور واجور توو چشام جمع شده، خیلی وقت بود که خوندن یک کتاب اینقدر حالمو خوب نکرده بود. یک داستان بی نظیر با یک ترجمه عالی، یک کتاب فوق العاده. کتابیه که اگر شروعش کنید تا پایان یک نفس ادامه ش میدین و نمی‌تونید زمین بزارینش. خوندنش رو بی بروبرگرد به همه توصیه میکنم.
فاطمه چراغی
۱۴۰۰/۱۲/۵
خداقوت کتاب اثرگذار، کاربردی و امیدبخشی بود گاهی اینطور تصور میشه که آدمای موفق، موفق زاده شدن اما وقتی به سرگذشت آن‌ها نگاه میکنی خودت رو خیلی جلوتر و خوشبخت تر میبینی اما دقیقا کاری که نکردی پیدا کردن در سوم و ورود به دنیای موفقیته
Hamed Dehghan
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
بهترین کتاب‌های بود که خواندم، اگر دنبال موفقیت و پیشرفت هستید حتما مطالعه کنید
مهدی ستاری
۱۴۰۰/۵/۲۸
این کتاب بسیار آموزنده و داستان جذابی داشت
سابرینا احمدپور
۱۴۰۰/۷/۲
از خوندنش پشیمون نمیشید👌
سمیرا شفیعی
۱۳۹۹/۹/۱
جالب توجه بود خواندنی
مریم مولوی
۱۳۹۹/۸/۱۳
بسیار عالی و دقیق