نقد، بررسی و نظرات کتاب شکست بیکاری: راهنمای تخصصی استخدام و پیشرفت در کار - نیما بریری

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
پیمان احمدی
۱۳۹۹/۷/۱
موفقیت یک هدف نیست بلکه یک مسیر است و همینطور فرصت‌ها اتفاق نمی‌افتند، شما آن‌ها را ایجاد می‌کنید. در مسیر رسیدن به موفقیت و ایجاد فرصت‌های طلایی در زندگی کاری‌تان کتاب شکست بیکاری همچون پدری دانا و دلسوز همواره همیار شماست.
کتاب 🔅شکست بیکاری🔅 راهنمایی است برای همه، چه آن‌هایی که دنبال کار می‌گردند و هنوز موفق به پیدا کردن شغل و کار مناسب برای خودشان نشده‌اند و چه آن کسانی که به مصاحبه دعوت شده‌اند و می‌خواهند با سر بلندی از این سد بزرگ بگذرند و چه آن دسته از افرادی که سر کار هستند و می‌خواهند در جایگاهشان باقی بمانند و یا پیشرفت کنند و به جایگاه بالاتر بروند. صحبت دیگرم با دانشجویان محترمی است که مشغول کسب علم و دانش وکسب تخصص می‌باشند مطالعه این کتاب را لازم است از همین الان شروع کنید و مهارت‌های فردی و اجتماعی و اداری و فنون مصاحبه و کاریابی و استخدام و فنون ماندگاری در کار و.... را فرا بگیرید و خود را برای کارزار سخت پیدا کردن شغل و کار در آینده‌ای نزدیک آماده کنید تا سر بلند و خوشحال و پیروز بیرون آیید.
و سخن آخرم با پدر و مادرهای محترمی است که آرزویشان موفقیت و سربلندی فرزندشان در آینده است خوب آینده را باید از الان ساخت با مطالعه این کتاب و آموزش فنون و راهکارهای آن به فرزندتان شما فرزندتان را برای آینده آماده و استوار می‌سازید و برای رویارویی با اجتماع آماده و مصمم می‌سازید از همین لحظه به فکر موفقیت، پیشرفت، سرزندگی در کار، تعامل با همکاران و اجتماع و.... فرزندانتان باشید.
خیلی زود دیر می‌شود... با کمال احترام پیمان احمدی
محمد غلامی
۱۳۹۹/۹/۱۹
کتاب عالی ممنون از شما
احمد مهریار
۱۴۰۱/۹/۳
بهترین کتاب‌های الکترونیکی است ممنون