نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پاکسازی چاکراها: نیروی معنوی خود را برای آگاهی و شفا پیدا کنید - دورین ویرچو

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Giema sufiyan
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
درود بر شما و سپاس بابت ارائه‌ی کتابی مفید /کتابراه عزیز خوانشگر محترم این کتاب از ناحیه‌ی کوک هنجره و مبتنی بر تکنیک‌های مهندسی صدا متن کتاب رو خوانش کردن به همین دلیل خوانش متن از احساس کاملا تهی هست. این کتاب باید توسط کسی خوانش بشه که در ابتدا به محتوای خاص کتاب کاملا تسلط داشته باشه و دوم بتونه احساس در خور محتوا رو جاری کنه. روایتگری و خوانش خالی از احساس برای هیچ کتابی مناسب نیست چه برسه به این کتاب و چنین محتوایی. برای مثال خوانش اقای نیما رئیسی در کتاب لحظه‌ی اکنون اکهارت تول عالیه و نشون میده خوانشگری مشرف بر محتوا و مبتنی بر جاری ساختن احساس چقدر تاثیر گذار هست. لطفا در انتخاب خوانشگرها این موارد رو لحاظ بفرمایید /سپاس از شما
Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۴
بریم که یک نقد کامل داشته باشیم. کتاب بسیار کامل و مفیدی بود. با توضیحات شناخت و عملکرد چاکراها شروع میشه و بعد چندین فصل در مورد شفای چاکراها با روش‌های مختلف مثل مراقبه و تجسم می‌پردازه. بسیار آموزنده با راهکارها و مراقبه‌های عملی. پر از راهکارهای درمانی و آرام‌بخش.
من مراقبه‌های صبحگاهی و مراقبه‌های شبانگاهیش رو خیلی دوست داشتم. البته مراقبه‌های تجسمی هم که خودش گفت برای وقتهایی که عجله داره و وقت زیادی نداره بسیار عالیه و حتی گوش دادن بهش، حس آرامش میده چه‌برسه به‌اینکه انجامش بدیم. مراقبه سطل‌فرشته هم فوق‌العاده بود، اینکه حس کنیم تمام نگرانیها و حس‌های بد و ترسها رو که می‌ریزیم تو سطل بعدش واقعا احساس سبکی و راحتی میکنیم.
مراقبه‌ها رو طوری توضیح داده که هم برای کسانی که تاحالا مراقبه انجام ندادن خوبه و هم برای کسانی که هر روز مراقبه میکنند. صدای راوی هم کاملا آرام و خوب بود‌.
linda moohamadi
۱۴۰۲/۲/۱۶
این کتاب که از دکتر دورین ویرچو هست خیلی کتاب عالی‌ای برای پاکسازی درونی هست، این کتاب رو باید در قفسه کتابخانه گذاشت و چندین بار اونو خوند. در واقع کتابهایی هستن که باید قبل از این کتاب مطالعه بشن. مثل کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه یا کتابهایی که انسان رو به تفکر درباره نیروهای درونی وادار میکنه، این کتاب در واقع زمانی باید مطالعه بشه که انسان به نیروهای درونی و انرژی‌های بیرونی باور داشته باشه. قدرت تجسم در این کتاب بسیار بالاست، لحظاتی که به کتاب گوش میکردم، تمام جملات برام تجسم میشد، البته من سه مرتبه کتاب رو خوندم و دفعه اول هم منبع صوتی و هم منبع نوشتاری کتاب رو بطور همزمان مطالعه میکردم و بجای نوت برداری از روی کاغذ در خود کتاب نوشتاری اش، هایلایت میکردم و نکات رو یادداشت میکردم. در کل کتاب عالی‌ای هست و گوینده هم خیلی خوب کلمات رو ادا میکنه البته من سرعت رو در دفعه دوم و سوم کمی بیشتر کردم. ممنون بخاطر کتابهای مفیدتون.
Mahya M
۱۴۰۰/۱/۱۵
اول از همه باید بگم کتاب وقتی به صورت صوتی شنیده میشه مهم‌ترین رکن جذابیت اون کتاب اول از همه صدای اون گوینده میشه که در این کتاب به صدا و طرز بیان گوینده ۱۰ از ۱۰ میدم. حالا بریم سراغ خود کتاب. خیلی روان و ساده به بیانی راجع به چاکراها و طرز کارکردنشون و پاکسازیشون توضیح میده که برای امثال من که در مورد چاکراها چیزی نمیدونن خیلی جذاب به نظر میرسه. من تمام کتاب رو در تایم قبل از خواب گوش دادم و واقعا لذت بردم و حس خوبی پیدا کردم مخصوصا قسمت پاکسازی. و در کل به این کتاب روی هم نمره ۸ از ۱۰ رو میدم. در نهایت ممنونم از کتابراه و بهش خسته نباشید میگم
میثم ابراهیمی
۱۴۰۲/۵/۱۰
من تا قبل از مطالعه این کتاب فقط چاکراهای بدن را شنیده بودم و هیچ اطلاعاتی درباره آن نداشتم. یکی از اساتیدم به من توصیه می‌کرد اگر می‌خواهی نسخه بهتری از خودت را داشته باشی روی چاکراهای خود کار کن به همین دلیل این کتاب را خواندم. به نظر من یکی از بهترین کتابهایی است که تاکنون خوانده‌ام. این کتاب شما رو با بخش مهمی از اجزای بدن که قدرت ماوراءالطبیعه دارند آشنا می‌کند. حتما این کتاب را چندین بار بخوانید و حتما تمرین‌های آن را در فضای مناسبی انجام بدهید آنگاه متوجه تغییر در خود خواهید شد. نسبت به رژیم غذایی توصیه شده در این کتاب حساس باشید. این رژیم سرعت تغییرات شما را زیاد می‌کند. مطمئن باشید بعد از عمل کردن به این کتاب شما هم مثل من یکی از معرفی کنندگان و تبلیغ کنندگان این اثر بی نظیر خواهید شد.
مهسا فامل
۱۴۰۱/۸/۲۹
اولین اصل مراقبه روزانه آگاهی از دلیل اجرای آن است این کتاب صوتی برای مراقبه مفید میباشد زمانی که قصد انجام مراقبه دارید میتوانید از صدای بخش‌های مختلف آن استفاده کنید (همانند پادکست‌های مدیتیشن موجود در اپلیکشن‌ها یا اینترنت) اطلاعات زیادی در رابطه با چاکراها در اختیار شما قرار نمیدهد من زمان خرید این کتاب فکر میکردم اطلاعات بیشتری در رابطه با چاکرا‌ها در اختیار ما قرار دهد که بسیار مختصر بیان شده است پیشنهاد بنده به شما آنست که قبل از مطالعه این کتاب، کتاب ماورالطبیعه رو با دقت و حوصله گوش کنید اطلاعات علمی و فرایند عملی چاکرا‌ها را بدانید سپس شروع به انجام مراقبه‌های این کتاب کنید.
سارا امیری
۱۴۰۱/۱۰/۵
سلام و خدا قوت
برای من که اطلاع چندانی از چاکراها و پاکسازی آن‌ها نداشتم ولی خیلی علاقمند به مطالعه در این زمینه بودم، کتاب بسیار مفیدی بود. به نظرم در تمام روش‌های پاکسازی چاکراها به نوعی به توکل کردن اشاره می‌کرد یعنی همیشه تلاش خودمون رو بکنیم و نگران نتیجه نباشیم و بسپاریم به خدا. نماز خوندن و ذکر گفتن هم میتونه به نوعی پاکسازی چاکراها باشه. من به شخصه هر زمان ترس و نگرانی بابت چیزی و یا کسی به سراغم میاد با ذکر لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم حسبی الله ربی الله و نعم الوکیل حالم خوب میشه. معنی این ذکر برام خیلی آرامبخشه. سپاس از مجموعه کتابراه🌹
فنجان خالی
۱۴۰۲/۲/۱۱
برای کسی که مبتدی است و برای شروع آشنایی با چاکرا‌ها کتاب بسیار مناسبی است، من مراقبه صبحگاهیش رو سعی می‌کنم هر روز انجام بدم، زمان‌هایی هم که وقت نمی‌کنم بشینم برای مراقبه نیت پاکسازی چاکرا می‌کنم!
نمی گم با این کار معجزه برام شده، اما بعد از چند سری پاکسازی که انجام دادم شروع کردم به خواندن نماز که چند سالی بود ترکش کرده بودم و احساس میکنم که این یکی از دستاورد‌های پاکسازی چاکرا‌ها بود،
وبا خودم فکر کردم که نماز خواندن و وضو گرفتن خودش یکی از بزرگترین روشهای پاکسازی چاکرا‌ها هست، واز کتاب راه عزیز ممنونم که در بالا بردن آگاهی ما نقش به سزایی داره!
رفیعه عبدیپور
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
سلام😍من این کتاب را در زمانی که یوگا تمرین میکردم، استادم جزء کتابهایی بود که معرفی کردند وباید برای مفید بودنش تهیه می‌کردیم وحتما مطالع میکردیم.
با شرایط مشغله‌های مختلف وبسیار در زندگی خوندن کتاب سخت بود ولی در کتابراه که صوتی همین کتاب رو گذاشته مطالعه برامون در حد آب خوردن شده. توصیه میکنم هر چند وقت یکبار مطالعه این کتاب رو دوباه انجام بدهید تا ملک ذهنتان شود از بس مطالب این کتاب مهم میباشد.
سپاس بیکران از شما عزیزانی که لطف ومرحمت نمودعلید برای علم اندوزی آسانتر ما.
مجید فرهمندیان
۱۴۰۱/۸/۲۴
موضوع اکثر کتاب‌هایی که این روزها تحت عنوان کتاب‌های پر فروش منتشر میشه حول یک محور تکراری هستند؛ اما این کتاب مفاهیمی رو بیان می‌کنه که من با خیلی هاشون برای اولین بار آشنا شدم، و این بار پیچیدگی انسان رو از نگاه جدید مشاهده کردم 🛑 این کتاب اهمیت اخلاقیات ➕رو به شیوه‌ی جدید به ما یادآوری می‌کنه، و می‌فهمیم که خوبی کردن در وهله‌ی اول به نفع خودمون هست برای همین شاید خداوند انقدر به اهمیت ارزش‌های اخلاقی تاکید داره 🛑و قسمت تصورات و صدای گوینده هم زیبایی این کتاب رو چند برابر می‌کنه 🛑با تشکر از کتابراه بابت این کتاب ارزشمند🌺
عطریا جلالی
۱۴۰۰/۵/۱۴
خیلی وقت بود که دنبال کتابی با موضوع چاکرا و مراقبه می‌گشتم اما خداوند متعال این کتاب رو جلوی راهم گذاشت
هم قیمتش مناسبه
هم راههائی که توضیح میده در عین سادگی بسیار کامل و شفاف هست
هم گوینده بسیار قوی و با تسلط و با فاصله صحبت میکنه..
فقط دعام کنید که بتونم حالا حالاها این مراقبه رو انجام بدهم...
از فعالین در این حوزه و سایت کمال تشکر را دارم...
برای همتون دعا میکنم... سپاس از همه دوستان
احمدرضا کابلی
۱۴۰۲/۴/۶
عام و خاص این نوع کتاب‌ها را غیر علمی می‌دانند، و واژه *غیر علمی* لزوما بار منفی ندارد. غیر علمی بودن یعنی متکی بر تجربه نیست. اما قرار نیست که همه اسرار و واقعیت‌ها و حقیقت‌های جهان متکی بر تجربه باشد، بعضی کتاب‌ها یا حتی علم‌ها جنبه شهودی دارند تا تجربی. مثلا اروین د یالوم در کتاب روان درمانی اگزیستانسیال می‌گوید: رویکرد اگزیستانسیال رویکردی شهودی است و متکی بر تجربه نیست. پس بهتر هست بزرگان به جای واژه غیر علمی که بیشتر بار منفی دارد به دنبال واژگان بهتری باشند. مثلا کتابی شهودی است.
هلینا
۱۴۰۲/۲/۲۸
این کتاب برای شروع آشنایی با چاکراه‌ها و روش پاکسازی چاکراه‌ها، بسیار مفید هست. بیشترین جذابیت این کتاب صوتی، مراقبه‌ها برای صبح، شب و انواع پاکسازی هست که من با تنظیم صدای گوینده با دور کُند، گوش می‌کنم و سعی می‌کنم، هر روز از یکی از مراقبه‌ها استفاده کنم. خوانش و تسلط گوینده به متن کتاب بسیار خوبست و حس آرامش برای شنونده ایجاد می‌کند. ممنون از مترجم با ترجمه‌ی روان و گوینده‌ی خوب این کتاب
بعد از این کتاب، حتما کتاب ماورای طبیعی شدن رو بخونید، برای تکمیل اطلاعاتتون
Masoomeh Salman
۱۴۰۱/۹/۱۳
تا حالا مطالب زیادی راجع به چاکراها خونده بودم ولی با این کتاب به دلیل صدای رسا و دوست داشتنی گوینده و انتخاب آهنگهای به جا و متن روان و قوی تونستم خیلی بهتر ارتباط بگیرم.
برای اولین بار بود که کتاب صوتی رو انتخاب کردم، چون وقتی متن رو میبینم بهتر متوجه میشم، ولی این یکی استثنا بود و نیاز به صدای گوینده داشت.
بعد از خوندن نظرات بچه‌ها متوجه شدم که باید برای بهتر درک کردن کتاب، صوتی رو خریداری کنم.
در کل کتاب تأثیرگذار و روشن کننده‌ی عالی‌ای هست.
با سپاس از کتابراه
فریده بحری
۱۴۰۱/۷/۱۳
سلام و درود فراوان
معرفی مراکز انرژی تحت عنوان چاکراها، در همه ادیان آمده است اما طریق بیان آن‌ها متفاوت است، رهایی از کینه و حسادت در اسلام و زرتشت و بودا آمده است و در هر دین و آیینی نیز طریق رهایی از آن نیز آمده است، اما این کتاب به زبان ساده تمرکز بر مراکز انرژی را توضیح داده است، خیلی از به اصطلاح اساتید موفقیت با بهره گیری از آموزه‌های این کتاب توانسته‌اند ثروت زیادی بدست بیاورند اما فقط کافیست آموزه‌های این کتاب را با دقت بخوانید. بی نیاز از هر آموزشی میشوید.
Nahid Dastaran
۱۴۰۰/۲/۳
کتاب بسیار مفیدی ست که با مراقبه‌های جهت دار ما رو نسبت به چیزی که واقعا هستیم (خود برترمون) آگاه میکنه. و باعث ارتباط بهتر و نزدیکتر با خدا و فرشته‌های مقرب میشه.
به نظر من این یک کتابی نیست که وقتی تموم شد کنار بذاریش بلکه باید هر روز مراقبه‌ها رو شنید و عمل پاکسازی رو به یک عادت روزمره تبدیل کرد که اولین تاثیرش دربرقراری و حفظ آرامش بیشتر ماست 👌
Z. Kowsari
۱۴۰۰/۱/۱۹
فوق العاده بود، برای کسی که در مورد چاکراها اطلاعات کافی نداره عالیه، مراقبه‌های خوبی برای پاکسازی چاکراها آورده و نحوه مشاهده هاله‌های انرژی خود و دیگران رو به خوبی توضیح داده و صدای گوینده هم بسیار خوب و آرامش بخش هست، فقط من موسیقی متن رو دوست نداشتم مثل فیلم ترسناک بود و به نظرم یه موسیقی آرام بخش و ملایم میذاشتن بهتر بود، اما در نهایت عالی بود کتاب و واقعا ارزش گوش کردن داره
مهدی گوهری
۱۴۰۱/۱/۸
کتابی فوق العاده برای ارتباط با ضمیر ناخودآگاه خود و تغییر نگرش از دید معنوی به زندگی و پی بردن به اینکه تمام رفتار و کردار ما بستگی به چاکراه هایمان و میزان اطلاع از پاکسازی آن‌ها دارد، بعد از خواندن این کتاب احساس میکنم حس نزدیکی بیشتری با خدای خود دارم ولی در عین حال درک کردن مفاهیم این کتاب از عهده هر کسی بر نمیاد و اگر کسی از این کتاب چیزی متوجه نشد دلیلش نادانی نیست و باید درک خود از جهان هستی را بالا ببرد
دانیال کلهر
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
سلام من بخاطر تولدفرزندم که25آبان 98بودروز شورش دچارافسردگی شدیدی شدم چندبارمشاوره وروانپزشک رفتم بجزتجویزقرص خواب اور کاری نداشتن از
وقتی همسرم این کتاب صوتی روخریدوگوش دادم وبه دستوراتش عمل کردم کلا دگرگون شدم والحمدلله بهترم روشهاش عالیه
به نظرمن هرکی افسردگی بعدزایمان داره حتما بخونه پشیمان نمیشه
ممنون ازبچه‌های کتابراه وهمسرم که کتاب روبرام دانلود کردوباهم گوش دادیم
shima ahg
۱۴۰۱/۱/۱۱
با درود خدمت کتابخوان‌های عزیز کتاب صوتی پاکسازی چاکراه‌ها فوق العاده هست برای پاسخ به سوالات کسانی که این مسایل رو قبول دارند و همانطور برای کسانی که در تلاش برای بهبود سطح فکری و رشد شخصیتی خودشون هستند. شاید بد نباشه که بگم یک کلاس آنلاین خودهیبنوتیزم ثبت نام کرده‌ام و این کتاب رو مفید دیدم چون ممکنه در کلاس‌های آنلاین با اینکه هزینه کردی ولی جواب همه سوالات پیش امده رو نگیری
صدای گوینده هم عالی هست
SH
۱۴۰۱/۹/۷
غالب افراد درون نگر، افرادى که صرفاً فقط به فیزیک و ظواهر بسنده نمیکنند بالاخره راهى به دنیاى درون پیدا میکنند که روش و ورود هر کدام شنیدنش و تجربه‌اش خالى از لطف نیست (سخن کز دل بر آید لاجرم بر دل نشیند) 📚🤍
کتابى پر از تکنیکهاى راحت و کاربردى، در هر حالت و شرایطى میتوان با روشهاى این کتاب سریعاً چاکراها را پاکسازى و احیاء کرد، وچیزى که برام تازگى داشت چاکراهاى روى دو گوش بود. کتاب خوبى بود 🙏🏻
نسترن
۱۴۰۱/۳/۲۴
نویسنده کتاب را به زبان بسیار ساده و قابل فهم نوشته است. همچنین مترجم هم به طور عالی کتاب را به فارسی برگردانده است. صدای گوینده و نحوه خواندن کتاب هم قابل تحسین است. به طور کلی کتاب بسیار خوبی هست البته باید گفت که این کتاب یک راهنمای تمرینی هست و در صورت انجام مکرر تمرینات و ثمربخشی واقعی آن‌ها میتوان به طور قطعی و صد در صد کتاب را تایید کرد.
بتشکر از کتابراه عزیز
Hellen Pdrm
۱۴۰۰/۸/۳
چاکراها منافذ دریافت انرژی از سمت کاءنات هستن و جدای از شش هزار چاکرایی که در بدن هرکسی هست، ۷ چاکرای اصلی هم در بدن هستن که اساس کار بدن و انرژیها به عهده این ۷ چاکرای اصلی هست، من قبلا دوره‌های پاکسازی و شارژ چاکراها رو دیدم، اما به نظرم هرچیزی که به من کمک کنه تا به چاکراهام بیشتر شتاخت پیدا کنم و کمک کنم تا بدرستی کار کنند ارزشمند خواهد بود، ممنونن از کتابراه عزیز
Nadin Hosseinali
۱۴۰۰/۱/۲۰
پیشنهاد میکنم برای درک بهتر این مجموعه‌ی صوتی بی نظیر، اول کتابی رو که با همین محتوا وجود داره رو مطالعه کنید بعد بیاید سراغ فایل صوتیش، قطعا درک بهتر و بیشتری پیدا خواهید کرد. من که بی اندازه لذت بردم و پاکسازی چاکراهام رو هر روز و هرشب انجام میدم. بی نظیره. البته صدای تاثیرگذار گوینده هم کمک زیادی در لذت بردن از محتوای این فایل بهم کرد.
شیوا نیل آی
۱۴۰۰/۱/۱۵
بینهایت عالی.. وقتی تو موقعیتی بودم که از هر طرف اطرافیانم سعی میکردن با حرفهاشون منو خورد کنن و من دنیام تیره و تار بود و نمیدونستم باید چیکار کنم خدا این کتاب رو سر راهم قرار داد.. هنوز نصفش رو گوش دادم ولی بینهایت عالی هست و حتما سعی میکنم بارها و بارها گوش بدم تا ملکه‌ی ذهنم بشه این کتاب. ممنون از کتاب راه و گوینده‌ی عزیز
سیمین مرادی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
صدای گوینده رو خیییییلی دوسداشتم. کاش بقیه کتاب صوتیهارو ایشون میخوندن. نه بعضیا که انگار فلفل ریختن توو حلقشون🤣 موسیقی با صدای گوینده هماهنگ و بی نظیره. مطالب هم خوب بودن. ولی فایل آخر فقط تجربیات رو گفته بود ولی کاش اشاره میشد که حمام متفاوت رو چجوری انجام داد، یا برای پی بردن به هاله‌ها چیکار باید کرد و بقیه خاطرات هم بدون اشاره گفته شده
sara
۱۴۰۲/۹/۱۷
خیلی مراقبه‌های خوبی داره اما توصیه می‌کنم اول راجب چاکراها آگاهی پیدا کنید بعد شروع کنید. چون باورهای نادرست زیادی در مورد چاکراها وجود داره که باعث کم‌اثر کردن این مراقبه‌ها میشه. مثلا اینکه چاکراها ساعتگرد و پادساعت گرد هستن و جهت چرخش اونا در مرد و زن متفاوته. چاکراها نیم‌گرد هستن. یعنی یه نیم دور به سمت راست برای گرفتن انرژی و یه نیم دور به سمت چپ برای خارج کردن انرژی مصرفی و...
سودابه فرجزاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
با سلام خدمت کتاب دوستان عزیز و زحمت کشان در راه کتابخوانی. این کتاب فوق العاده است و دقیقأ چیزی بود که مدت‌ها دنبالش بودم توی این کتا هم در مورد چاکراهها اطلاعاتی مختصر و مفید بهتون میده واز همه مهمتر اینکه روش پاکسازی چاکراههارو (با صدای بسیار مناسب) بیان میکنه و شما می‌تونید صبح پاکسازی صبحگاهی اونو گوش کنید و هم شب، پاکسازی شبانگاهی و بعلاوه پاکسازی قلب و. برای همه آرزوی موفقیت میکنم
شهره سلطانی
۱۴۰۱/۷/۱۳
با سلام و سپاس فراوان از تیم کتابراه
این کتاب بسیار برای من تاثیرگذار بود چند هفته‌ای است که بطور مرتب مراقبه‌های صبحگاهی و شبانگاهی را هر روز با فایل صوتی این کتاب انجام میدم. قبل از این هم مدیتیشن و یوگا انجام میدادم وخوشبختانه تاثیرزیادی در بهبودی‌ام داشت. سپاس از خداوند مهربان بابت آفریدن انسانهای تاثیرگذار وسخاوتمند که دانسته هایشان را در اختیار ما میگزارند🥰🌱تندرست و برقرار باشید😊🌱
Lovin Laghaei
۱۴۰۰/۸/۶
عالی برای کسانی که به تقویت نیروی درونی خود اهمیت می‌دهند و به دنبال راه‌هایی برای افزایش میزان و سطح انرژیشون هستند پیشنهاد میکنم. به شخصه از صدای گوینده خیلی راضی بودم و با شخص نویسنده هم ارتباط خوبی برقرار کردم. چون در هر بخش حالتهای تمرینی داره کتاب صوتی این برای من عالی بود. ممنون از عواملی که باعث پدید اومدن و رسیدن این کتاب به من شدند.
معصومه کریمی
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب خوبی هست اگه کسی به مطالبش معتقد باشه متونه از مطالبش استفاده کنه. کمی وقت لازمه تا هر روز و هرشب مراقبه‌ها رو انجام داد. البته در دین اسلام کارهایی مثل وضو گرفتن یا نماز خواندن، کمک به دیگران و خیلی کارهای دیگر باعث پاکسازی چاکراهها می‌شود. برای یکبار عمل کردن به مطالبش می‌ارزه اگه احساس کردید تاثیر داره پس میشه دایم از مطالبش استفاده کرد
نیلوفر کیانی
۱۴۰۲/۶/۳۰
این کتاب به ما میگه وقتی بتونیم انرژی منفی مثل ترس و نگرانی و از خودمون دور کنیم  قدرت معنوی بیشتر خودش و نشون میده و این قدرت به ما کمک میکنه آینده روشن تری داشته باشیم و با خدا ارتباط آزادتری برقرار کنیم اینجوری حال خودمون و محیط زندگیمون عالی تر میشه پیشنهاد میکنم این کتاب و بارها و بار‌ها گوش کنید خیلی کمک میکنه تا زندگی بهتری داشته باشیم
مریم بختیار
۱۴۰۲/۲/۲۰
من تازه اول کتابم به نظرم میاد مراقبه‌هایی که میگه زمان بره ولی ارزششو داره رسیدم به مراقبه قلب فقط اینکه کاشکی یکم مراقبه هاش کوتاهتر بود تا تو ذهنمون حک بشه هر روز خودمون انجام بدیم من کتاب محدودیت صفر رو خوندم در طول روز میگم ببخشید متاسفم دوستت دارم و ازت متشکرم فکر میکنم برای نزدیک شدن به خوده برتر و روح الهیمون پاکسازی چاکراها اینم بگیم بد نباشه
ترانه کرمی
۱۴۰۱/۵/۲۲
سلام
با استفاده از این کتاب نیروی معنوی انسان فعال میشه
و شبها خواب راحتی رو تجربه می‌کنید و دغدغه‌ها، تنش‌ها، استرس‌ها و خستگی روزانه از بین میره
هم از نظر معنوی و هم از نظر دغدغه‌های بیرونی حال بهتر و روند خوبی رو تجربه می‌کنید باعث پاکسازی چاکراها‌ها و تمیزی و درخشندگی آن‌ها میشه و حال دلتون عالی میشه البته ب شرط مراقبه مرتب
طاهره باغبانی
۱۳۹۹/۱۰/۵
چاکراهها منافذی هستند که خداوند در بدن انسان نهاده تا در زمان استیصال از جهان مادی. نور خود را بسوی او بفرستد. و مثل ریکاوری شدن بدن است. 👌👌👌🌷🌷🌷🌷عالیست 👏🌷
mahsa shpa
۱۴۰۲/۷/۸
کتاب رو دوست داشتم و خوبی صوتی بودن کتاب اونجاهایی بود که میگفت چشماتون رو ببندین و مراقبه انجام میدادی و ضعف‌اش از نظر من در قسمت‌هایی بود که رنگ چاکراه‌ها و اسم هاشون و نقاط بدن رو میگفت و من قاطی می‌کردم چون کتاب صوتی بود و امکان رجوع کردن وجود نداشت. کاش اگر جدولی داره ضمیمه فایل صوتی بشه. ‌ممنونم از کتابراه و گوینده بسیار خوبشون.
غلامرضا فتحی زاده
۱۴۰۲/۵/۱۹
سلام کتاب صوتی چاکراها یکی از کتاب‌های جالبی است که خواندم. اولش برام سخت بود که فکر کنم غیر از بدن فیزیکی. ما مراکز انرژی هست که با غدد‌های درون ریز و برون ریز ما در ارتباط. است این کتاب به من یاد داد که یک انرژی بینهایت درونی داریم و واقعا با باز شدن چاکراها در جریان میافتد و زاویه دید ما را نسبت به زندگی عوض میکند. باتشکر از کتابراه
حمید رضا طاهری مقدم
۱۴۰۰/۵/۴
موضوع چاکراها چند وقتیه که وارد فرهنگ و ادبیات ما شده اما سالیان طولانی هست که اغلب مردم دنیا بویژه مردم ژاپن با این موضوع آشنا هستن. به عبارتی شناخت چاکراها شیوه و فرهنگی مرتبط با مراقبه‌های روحی، روانی، جسمی و.... هستن که خوندن این کتاب کمک شایانی برای خواننده خواهد داشت توصیه میکنیم حتما مطالعه کنید
Mojde Darabi
۱۴۰۰/۲/۲۳
من از چاکراه‌ها هیچچی نمی‌دونستم، بهترین کتاب برای مبتدی‌ها در این زمینه.
بسیار روان بیان شده. خیلی به مبحث چاکراه‌ها علاقمند شدم، و این کتاب رو به همه افراد توصیه میکنم دستورات و مراقبه‌هاش بسسسسیییییااااار مفید هست.
در یک کلمه عالی
صدای کتابخوان هم بسیار مناسبه
محمد شعبانی دوین
۱۴۰۲/۹/۲۲
۵بخش کتاب صوتی را بادقت گوش دادم و تکنیکهارو هم انجام میدم که نیازمند تمرین و تکرار هست ودرکل خیلی خوب وموثر هست فقط یک تناقضی درمورد چشم سوم شنیدم که درچند کتاب مشابه مربوط به چاکراه ششم خوانده بودم ولی برای اولین دراین کتاب مربوط به چاکراه هشتم عنوان شده. لطفا اگر کسی میدونه کدام یکی درسته راهنماییم کنه ممنون میشم
سمانه کریمی
۱۴۰۱/۶/۲
همه کتابام یطرف این کتاب جاش تو قلب منه... واقعا دعای خیر فرستادم برای نویسنده ش من هفت روزه همه مراقبه هارو انجام دادم.. بعدداز گوش دادن به ویس دوتا کتاب ایشون رو خریدم که بیصبرانه منتظرم دستم برسه.. نور و عشق الهی جاری باشه در زندگی نویسنده، گوینده، خریدار و همه انسانها.. امین🙏🙏🙏🙏
Mahsa Mostofi
۱۴۰۱/۴/۹
کتاب فوق العاده است برای مواقعی که حالتون خوب نیست وسردرگم هستین عالیه. به شرطی که تمرینات وبادقت انجام بدین. من بارها خوندمش. به خصوص تمرین بخشش. بخشیدن یکی از راهای ارامش گرفتن هست. درکل ترجمه خانم شهرزاد فتوحی هم عالیه. ودکتردرین ورچو هم روان وخوب نوشتن. بدون هیچ پیچیدگی میتونین باخوندن کتاب حالتون وعالی کنین.
moradi morteza
۱۴۰۰/۱۱/۳
فقط میتونم بگم کتابش بی نظیر بود انقدر حال دلمو خوب کرد به یه انسان دیگه تبدیل شدم تمام و هرروز این مراقبه هارو انجام دادم بعد ۶ ماه نتیجش دیدم و به هر کسب که حالش خوب نبود گفتم حتما این کتاب صوتی رو دانلود کنن و صدای خانم نسترن حسنی هم فوق العاده بود
مرسی از کتابراه بابت اشتراک این کتاب
فاضله نوری نوری
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
به محتوا ایرادی نیست هر چند به ترجمه اشکالاتی وارد است. اشکال اساسی که به نظر بنده باعث شده کل زحمت نویسنده و مترجم به هدر برود روایت صوتی کتاب است، به صدا و طرز بیان ایرادی وارد نیست ولی خانم راوی باید قبلا زحمت می‌کشیدند در مورد مراقبه مطالعه‌ای میکردند بعد مسئولیت این کار را میپذیرفتند تا وقت و پول شنونده را به هدر ندهند
Mahya Zare
۱۴۰۰/۲/۴
من هرروز به این کتاب گوش میدم حتی حالا که تمومش کردم و با خودم میگم قبلا باهاش اشنا شده بودم چون به لطف این کتاب روزمو با شادی و ارامش شروع میکنم و شبم راحت تر میخوام و خوابای ارامش بخش تری میبینم. و اون دوستانی که میگن سرعت پایینه یا زیاده میتونن تو تنظیمات درست کنند.
اکرم شجاعی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
بسیار کامل و مفید بود. از صفر تا صد مسئله چاکراها به زبان ساده توضیح داده شده. از اندازه ها. رنگها. محل قرارگیری و کاربرد آنها.
اطلاعات خوبی در مورد نحوه پاکسازی انها به چند روش گفته شده.
از روش‌های ساده که نیاز به صرف وقت خاصی ندارن تا روش‌های حرفه‌ای تر.
برای من بسیار مفید. جالب و کاربردی بود،
Rana bayat
۱۴۰۲/۹/۷
کتاب خوب بود, آشنایی با مفهوم چاکرا و تمرینات برای پاکسازی منفی‌ها از بدن و روح, با احتیاط گوش دادم، چون این علم
دنبال معنویات دور از دین, ولی اگر در تمرینات کتاب را, ذکر خدا متعال داشتیم و نور فقط نور خدا و نور گرم حمانیت خدا, حتما بیشتر نتیجه میگیریم و پاکسازی از راه درست.
javidan
۱۴۰۲/۵/۱۷
سلام... همه مطالب و دوستان خیلی حرفه‌ای و بدون حاشیه توضیح دادند با همگی هم نظرم. کتاب برای افرادی که بدنبال پاکسازی روحی و جسمی هستند و اطلاعی از علوم طبیعی و... ندارن بشدت عالی و کاربردی. و کل مطالب به نوعی جدید که در کمتر کتابی چنین مطالب دقیق و جامع و البته صحیحی دیدم بیان شده
مریم گودرزی
۱۴۰۱/۳/۱۸
متشکرممممم
من از شنیدن این کتاب زیبا لذت بردم.
ترجمه کتاب بسیار روان و آسان است و گوینده، کتاب را خیلی خوب می‌خواند "خانم گوینده خدا قوت"
موسیقی‌های مناسب و آرامش‌بخش کتاب باعث استراحت ذهن می‌شود🦋
این کتاب من را تشویق کرد که کتاب‌های بیشتری در زمینه‌ی چاکراها مطالعه کنم.
زهرا محمودی
۱۴۰۱/۲/۱۲
کتاب فوق العاده بینظیر و پر از مطالبی بود که برای هرکسیکه تشنه یادگیری درمورد چاکراها وپاکسازی چاکراه دنبال آموزش باشه فوق العاده مفید خواهد بود مخصوصا با صدای قطع به یقین صددرصد گیر او جذاب و به دل نشین گوینده اون سپاس بیکران از کلیه دست اندرکاران خداقوت پایدار باشید و پرتوان
1 2 3 4 5 6 >>