نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی امید - آنتون چخوف

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
فاطمه خجسته
۱۴۰۱/۱/۲
این کتاب دو زبانه هست و برای تقویت شنیداری زبان انگلیسی مناسب هست و با توجه به اینکه حاوی جملاتی هست که حتی به فارسی هم نیاز به تفکر و تأمل داره، وجود ترجمه فارسی بر درک بیشتر مفاهیم افزوده.
تا پیش از این، تنها اسم آنتوان چخوف رو شنیده بودم و الان یک آشنایی محدود تاریخ ادبیات گونه‌ای به همراه چندین جمله گزیده، در ذهنم نقش بسته، بین تمام گزین گویه‌ها، این مورد بیشتر از سایر موارد ذهنم رو به خودش مشغول کرد: «هنرمند تنها باید تنها درباره آنچه می‌فهمد نظر بدهد، زمینه‌ی کاری او همان‌قدر محدود است که زمینه‌ی کار هر متخصص دیگری.»
Melika safizadeh
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
کتابیه که نیاز به تفکر و تامل داره. کلا از نظر من آثار چخوف فلسفی، روانشناسی. صدای گوینده مناسب و خوب برای روایت داستان. از اینکه دو زبانست خیلی جذاب ترش کرده که برای تقویت شنیداری خیلی مفید بود.
الناز سلیمان غفاری
۱۴۰۱/۷/۱۸
باشنیدن این کتاب چخوف به یکی از محبوب‌ترین نویسنده هام مبدل شد... مجموعه‌ای از جملات تامل برانگیز... جملاتی که هرکدومشون یک ساعت جای بحث و تفکر داره..... حتما توصیه میکنم
naser abderezaei
۱۴۰۲/۸/۱۰
خیلی کتاب بدرد بخوری نبود، البته اشتباه هم از خودم بود که راهنما رو قبل از خرید نخوندم و فکر کردم یکی از کتابهای داستانه