نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی شما پیام شماست - اکنات ایسواران

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
امیر شیری
۱۴۰۱/۶/۱۰
فرآیند تدریجی تغییرخویشتن و هماهنگی با خود، می‌تواند همراه خوبی برای شما، اطرافیان و زمین باشد در این کتاب نگاهی اجمالی به شیوه‌ای از زندگی شده که هم از لحاظ درونی برآورندهٔ نیازهای شما و هم در ظاهر سودمند و مفید باشد. مطالب این کتاب را می‌توانید هم مستقیماً و هم به هر ترتیبی که احساس نیاز می‌کنید، بخوانید و به کار ببندید. هر زمانی که نیازش را احساس می‌کنید و مایلید، می‌توانید باز هم به آن رجوع کنید. درست همانند بذرهای گلی که زیبایی حقیقی‌اش زمانی آشکار می‌شود که آن را می‌کارند و آبیاری می‌کنند. حقایق ژرف برگرفته از میراث معنوی بزرگ جهان، بسیار ساده است و زمانی قدرت درونی خویش را آزاد می‌کند که شما نهال آن را با اندیشه و تمرکز عمیق، درون قلبهای خود بکارید.
در سرتاسر کتاب، اغلب به هشت تمرین ساده از رشد معنوی که خود نویسنده آن را آزموده‌، بارها اشاره شده. هشت تمرینی که بیش از سی سال آن را آموزش داده، این هشت تمرین روزانه، چکیده‌ای از حقایق عرفانی است که گاهی اوقات با عنوان فلسفهٔ ابدی از آن یاد می‌شود و در آن، عبارت‌های همهٔ عقاید مذهبی دنیا یافت می‌شود: هندو، برهما، بودا، اسلام و زرتشت، یهودی و مسیحی. آن‌ها دربرگیرندهٔ هزاران سال تجربه در هنر جذب حکمت معنوی و بخشی جدایی‌ناپذیر زندگی روزانه به حساب می‌آید.
این هشت تمرین را برحسب نیاز و فرصت‌های زندگی مدرن و فعال امروزی ترتیب داده‌. این نکته‌ها برای هر کسی که تمایل دارد زندگی خود را با در اختیار گرفتن ژرف‌ترین ذخایر و اندوخته‌های خلاقیت و شفقت، پربار سازد، استفاده کردنی است. برای تحقق بخشیدن این برنامه‌ها اصلاً لازم نیست به مذهب خاصی اعتقاد داشت. هر کسی با هر عقیده‌ای می‌تواند
masiha masiha
۱۴۰۰/۳/۹
من کتابهایی با این عنوان سعی می‌کنم با دقت و تانل خیلی بیشتری برای مطالعه و پیشنهاد انتخاب کنم در مورد این کتاب قطع یقین می‌توانم بگویم که کتابیست که فارغ از هر نگرش و جهان بینی می‌تواند برای افراد سردرگم که سررشته زندگی از دستشان خارج شده است مفید فایده واقع شود و البته به نظر من حتما بابد به یکبار خواندن اکتفا نکرد بلکه حداقل دوبار باید با تامل این کتاب را مطالعه کرد امیدوارم پس از مطالعه ابن کتاب روزنه‌های نور در زندگی عزیزان نمایان شود.
لیلا حسینی
۱۴۰۰/۲/۱۵
درود، با سپاس از شما از اینکه وقت گذاشتید و کتاب زندگی شما پیام شماست را به زیبایی و بسیار کامل ترجمه کردید. خواندن این کتاب در بالا بردن سطح آگاهی و آرامش درون هر فردی نقش به سزایی دارد و به نظر من میتواند هدیه خوبی برای دوستانتان به ویژه در دوره کرونا نیز باشد. خیلی سپاسگزارم بسیار از خواندن نسخه نمونه کتاب لذت بردم و اقدام به خریدش کردم و به یکی از آشنایان هم برای تولدش این کتاب را هدیه فرستادم. موفق و تندرست باشید.
لیلا خداداد حسینی، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰.
aliemami123
۱۴۰۲/۷/۶
درود، با سپاس از شما از اینکه وقت گذاشتید و کتاب زندگی شما پیام شماست را به زیبایی و بسیار کامل ترجمه کردید. خواندن این کتاب در بالا بردن سطح آگاهی و آرامش درون هر فردی نقش به سزایی دارد و به نظر من میتواند هدیه خوبی برای دوستانتان به ویژه در دوره کرونا نیز باشد. خیلی سپاسگزارم بسیار از خواندن نسخه نمونه کتاب لذت بردم و اقدام به خریدش کردم و به یکی از آشنایان هم برای تولدش این کتاب را هدیه فرستادم. موفق و تندرست باشید.
سُها ساعت
۱۴۰۰/۴/۱۰
انسان‌ها همواره باید اعتماد به نفس توام با فروتنی داشته باشند. خب من هم از این قائده مستثنا نیستم اولش گفتم من کسی نیستم که بخوام نظری بدم اما بعدش گفتم شاید کسی بخواد وقت بذاره این کتاب رو مطالعه کنه. پس بهتون پیشنهاد میدم از خوندن این کتاب صرف نظر کنید. چون مطالب حائز اهمیتی در اون نوشته نشده به علاوه عقاید ایشون در خصوص ثروت درست نیست.
از کتابراه هم ممنونم که امکان اظهارنظر رو فراهم کرده است.
سروش میرزائیان خمسه
۱۴۰۱/۶/۹
سلام و احترام؛ سطح آگاهی بخشی کلی کتاب به نظرم در سطح عمومی و ۳ از ۵ ستاره بود.
به همین ترتیب:
مطالب جدید: ۲ از ۵ ⭐
مطالب تکان دهنده: ۲ از ۵ ⭐
قلم نویسنده: ۳ از ۵ ⭐
ترجمه: ۵ از ۵ ⭐
جذابیت محتوا: ۳ از ۵ ⭐
تطابق عنوان با محتوا: ۳ از ۵ ⭐
از زحمات مترجم گرامی و گروه کتابراه سپاسگزارم.
محمد شفیعی
۱۴۰۰/۴/۷
ساده اما با درون مایه ى بسیار قوى
مناسبِ افرادى که در ابتداى ورودشون به دنیاى معنوى هستند.
نویسنده به هیچ عنوان به کتاب تجارى نگاه نکرده و به همین دلیل از توضیحات اضافه پرهیز کرده و به اصل موضوع در این کتاب پرداخته شده.
کتابى مناسب براى هدیه به افرادى که دوستشون دارید.
زینب پوران
۱۴۰۰/۳/۱۰
من فقط بخش کوچکی از کتاب رو خوندم وفارغ از این که نوشته هندو مذهب است مثال‌های بسیار لطیف وملموسی داره که آدم رو شیفته می‌کنه امیدوارم در آخر نتیجه خوبی بده تا بتونم ستاره اخر رو هم بدهم
sahereh sadeghi
۱۴۰۲/۲/۱۹
این کتاب به نقش مراقبه و تاثیر اون در زندگی اشاره میکنه.
نویسنده به تاثیر مراقبه و شکیبایی و خردمندی و آگاهی که در نتیجه مراقبه بدست میاد، اشاره می‌کنه.
علی اکبر مرادی
۱۴۰۰/۲/۱۲
کتاب خوبیه ولی لطفا از نویسندگان مصری هم استفاده کنید هرکتابشان میلیونها کتاب نویسنگان اروپایی میرسد
کاربر ar
۱۴۰۱/۷/۴
کتابی زیبا و تاثیر گذار و تغییر دهنده دیدگاه‌های کهنه و اشتباه که قطعا در مسیر پیش روی زندگی میتونه کمک کننده باشه
سعیده شریف
۱۴۰۰/۳/۱۲
نمونه کتاب رو خوندم جذاب تر بود اما کل کتاب خیلی با مثال‌های شبیه به هم وتکراری بود
🎀Mahsa eghlima💚
۱۴۰۱/۱/۲۰
اوایل کتاب خیلی خوب بود ولی بعدا احساس میکنم زیادی درگیر حواشی شد و توضیحات اضافی داد
سمیرا ...
۱۴۰۰/۱۲/۸
کتاب روان و بسیار خوبی هست
واقعا با تغییر خود جهان دگرگون میشود
عالی بود ارزش خوندن داره واقعا😍😍
سید حسین حسینی
۱۴۰۰/۳/۱۳
این کتاب نگاه شما را به زندگی تغییر می‌دهد.
امیدوارم از خواندن آن لذت ببرید
محمدابراهیم عابدی
۱۴۰۰/۲/۱۲
حتما مطالعه کنید عالی بود
Nastaran Khosravi
۱۴۰۱/۸/۱۲
کتابی ساده و روان و البته در عین حال تاثیر گذار بود.
Mehdi Asgari
۱۴۰۰/۳/۲۴
یه نوع دیگه کتاب هست دوستش دارم توصیه میکنم بخونید
هیرش رفیع پور
۱۴۰۰/۲/۱۰
ازنظرم کتاب خوب و مفیدیه
مرضی
۱۴۰۱/۷/۳
مطالب خیلی پراکنده بود
بهار دوران
۱۴۰۱/۲/۹
خیلی خوبه حتما حتما بخونید
فتانه خلیلی
۱۴۰۰/۴/۲۰
خوبه پیشنهادش میکنم