معرفی و دانلود کتاب آتش از آتش

عکس جلد کتاب آتش از آتش
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آتش از آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آتش از آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آتش از آتش

کتاب آتش از آتش اثر جمال میرصادقی نمونه‌ای از رمان‌های دوران التهاب جنگ و انقلاب است. آتش از آتش، رمانی اجتماعی-سیاسی است.

رمان آتش از آتش، را سال ۶۳ برای انتشار به ارشاد داده‌اند و با اصلاحاتی مواجه و در نهایت با آن اصلاحات منتشر شده است. اما از همان موقع انتشار آن، نویسنده را راضی نکرد و به همین خاطر برای چاپ دوم رمان، دست به تغییر کل داستان از نظر ساختار زده است. این نویسنده پیشکسوت عرصه داستان‌نویسی در این نسخه از این رمان سعی کرده مسائل حساسیت‌زا را از کنار رمان دور کند، موضوع این رمان با آنی که در سال ۶۳ منتشر شد، یکی است اما هر داستان با دیگری فرق دارد. به عبارت دیگر وقایعی که داستان را ساخته همان است اما معنی در داستان بُعد پیدا کرده است.

جمال میرصادقی نویسنده، نقاد و پژوهشگر ادبیات داستانی متولد ۱۳۱۱ است. در دانشگاه تهران ادبیات فارسی خواند بعد شغل معلمی را پیشه کرد. از دهه چهل با چاپ داستان‌هایش در مجله سخن، نویسندگی را آغاز کرد. در آثار او توصیف زندگی مردم جنوب شهرنشین از راه یادآوری خاطرات کودکی برجستگی دارد. از آثار مهمش چشم‌های من خسته (۱۳۴۵)، هراس (۱۳۵۶)، دوالپا (۱۳۵۶)، درازنای شب (۱۳۴۹)، بادها خبر از تغییر فصل می‌دادند (۱۳۶۲) را می‌توان نام برد. میرصادقی از اولین کسانی است که در ایران کارگاه داستان‌نویسی راه‌اندازی کرد و دست به تالیف آثار پژوهشی در این زمینه کرد از مهم‌ترین کتاب‌هایش ر این زمینه عناصر داستان (۱۳۶۴)، ادبیات داستانی (۱۳۶۷)، جهان داستان (۱۳۷۲)، قابل یادآوری است. رمان آتش از آتش را او در ۱۳۶۳ نوشته و در ۱۳۶۹ ویرایش جدیدی روی آن انجام داده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آتش از آتش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نگاه
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-964-351-837-0
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آتش از آتش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آتش از آتش

برای دریافت کتاب آتش از آتش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.