معرفی و دانلود کتاب صوتی آتش از پشت شیشه

عکس جلد کتاب صوتی آتش از پشت شیشه
قیمت:
43000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آتش از پشت شیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آتش از پشت شیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آتش از پشت شیشه

کتاب صوتی آتش از پشت شیشه دربردانده‌ی نگاه منتقدانه‌ی شهلا حائری به عنوان یک زن، نسبت به مسائل کلیشه‌ای و اشتباهات زنان در زندگی است.

این داستان درباره‌ی زنی همه‌چیز تمام است که هر مردی آرزوی داشتن زنی مثل او را دارد. مینا زنی زیبا و وفادار به همسرش، مادری باگذشت، زنی که همیشه در همه‌ی مراحل زندگی و سختی‌ها همراه همسر و فرزندش بوده است، او خودش و علایقش را فدای خواسته‌ها و پیشرفت‌های خانواده‌اش می‌کند. اما با وجود همه‌ی این خوبی‌ها باز هم به او خیانت می‌شود.

کتاب صوتی آتش از پشت شیشه به طور ویژه مشکلات و اشتباهات زنان ایرانی را به تصویر می‌کشد و از استقلال زنان می‌گوید. این اثر در قالب روایت داستانی خود از کلیشه‌هایی حرف می‌زند که در دنیای مدرن امروزی جایی ندارند و جامعه تلاش می‌کند که آن‌ها را از بین ببرد. زنانی که به دنبال تجربه‌ی یک زندگی مستقل به عنوان زن حتی در زندگی مشترک هستند اما بطور مداوم شاهد ترجمه‌ی نادرستی از کلمه‌ی مستقل در بین زنان و مردان هستیم.

شهلا حائری، در دانشگاه بوستون آمریکا در رشته‌ی انسان‌شناسی فرهنگی تدریس می‌کند و مدیر برنامه مطالعات زنان در همین دانشگاه است، از دیگر آثار او عبارت‌انداز: بی‌خود و بی‌جهت، فهرست حسرت‌ها، دیروز خیلی دیره.

در قسمت‌هایی از کتاب صوتی آتش از پشت شیشه می‌شنویم:

«شاید خیالاتی شده‌ام. لحن دارا به نظرم دروغین می‌آید. نگاهش را از من می‌دزدد. دروغ بو دارد، قابل حس است. مثل جنی است که در آدم حلول می‌کند. کسی که دروغ می‌گوید تغییر می‌کند. لحن صدایش، حالت نگاهش، حرکاتش، رنگ چهره‌اش، همه چیزش عوض می‌شود. به ‌نظرم برای همین هم با دستگاه دروغ‌یاب می‌شود به دروغ پی برد. لابد ارتعاشات بدن انسان تغییر می‌کند، و من می‌دانم که دارا چیزی را از من پنهان می‌کند.»

«دارا همچنان به خیابان خیره مانده است. حرفی نمی‌زند. نگاهم نمی‌کند. دردم را رفو نمی‌کند. اصلاً با من نیست. خدایا این مرد غریبه کنار من کیست؟ کجاست آن مردی که برایش شاملو می‌خواندم. حتا چهره‌اش هم برایم غریب است.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
44 دقیقه
بخش اول
34 دقیقه
بخش دوم
36 دقیقه
بخش سوم
33 دقیقه
بخش چهارم
33 دقیقه
بخش پنجم
30 دقیقه
بخش ششم
33 دقیقه
بخش هفتم
28 دقیقه
بخش هشتم
52 دقیقه
بخش نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آتش از پشت شیشه
نویسنده
راویشهلا حائری
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
43000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آتش از پشت شیشه

منصوره الوند آذری
۱۴۰۲/۴/۱۲
خوانش خانم حائری گرم و گیراست و کتاب روز مرگی زنی رو توصیف می‌کنه که در کشاکش زندگیش دچار ظن و سو برداشت می‌شود مینا دقیقا داشت امتحان آن همه خواندن و جستن و اطلاعات انبار شده خویش را پس میداد که یک ظن تمام معادلاتش را برهم زد در کل خوب بود دوست داشتم
بهاره فولادی
۱۴۰۱/۲/۱۷
از نظر من کتاب بسیار حالب بود با روایت زیبای خانم حائری. بیشتر درددل یک خانم تا کتاب. عقده‌ها ومشکلات کودکی که با خود حمل میکنیم، نصایخ و گفتاری که عاقلانه بر زبان می‌آوریم وبرای دیگران میپیجیم ولی وقتی به خودمان می‌رسد متاسفانه نمی‌توانیم اجرا کنبم
Faeghe Aghili
۱۴۰۰/۸/۸
با اینکه بنظرم هرکتابی ارزش یکبار خوندن رو داره اما میشد وقتم روی چنین خزعبلاتی صرف نشه اصلا انگیزه نوشتن چنین داستانی از یک نویسنده زن درمورد شخصیت خیالپرور و بیوجودی در این کتاب رو نمیفهمم
مهرناز نیک بخش
۱۳۹۸/۵/۱۳
فضای بسیار تیره و غمگینی داشت. با کمال احترام به خانوم حائری، روایتشون رو به هیچ وجه دوست نداشتم.
زاها م
۱۳۹۸/۴/۲۷
خوب بود از لحن روایت خانم حائری خوشم میاد خاصه خودشونه
نرگس محمدپور
۱۳۹۸/۴/۱۹
زیاد جالب نبود ۰ اخر داستان قابل پیش بینی بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آتش از پشت شیشه

برای دریافت کتاب صوتی آتش از پشت شیشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.