معرفی و دانلود کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ

عکس جلد کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ
قیمت:
79900 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ

کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ نوشته‌ی مایکل وولف، رازهای زیادی را درباره تصمیم‌گیری‌های رئیس‌جمهور آمریکا در عرصه سیاست داخلی و خارجی برملا می‌کند.

نویسنده این کتاب، مایکل ولف (Michael Wolff)، روزنامه‌نگار و نویسنده آمریکایی است. ترامپ پس از انتشار این کتاب توسط وکیلش چارلز هاردر علیه مایکل ولف و ناشر این کتاب یعنی هنری هولت شکایت کرد و آن‌ها را متهم به تهمت و افترا کرد. الیزابت مک نامارا، وکیل انتشارات، ۸ ژانویه پاسخ این شکایت را داد و گفت هیچ عذرخواهی در کار نخواهد بود.

در کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ (Fire and Fury: Inside the Trump White House)، به موضوعات مهمی چون ریشه دشمنی ترامپ با ایران، منع ورود مسلمانان به آمریکا، روابط نزدیک ترامپ و بن سلمان، چراغ سبز ترامپ برای زورگویی به قطر و تصمیم‌گیری‌های آنی و شتاب‌ زده ترامپ اشاره شده است. مایکل وولف در این کتاب شخصیت‌های متعددی که در کاخ سفید، ترامپ را همراهی می‌کنند و همچنین اعضای خانواده او را به خوبی به خوانندگان معرفی کرده است.

نویسنده این کتاب اظهار داشته است که کتابش را بر پایه بیش از ۲۰۰ مصاحبه با رئیس‌جمهور و مقام‌های ارشد او در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه نوشته است.

در بخشی از کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ می‌خوانیم:

ترامپ به زنبارگی شهرت داشت و در طول این کمپین اذیت و آزار جنسی هم به این موضوع اضافه شد و احتمالاً در این مورد مشهورترین مرد جهان بود. هیچ‌کس نمی‌توانست بگوید ترامپ فردی حساس به زنان است؛ اما او همیشه آماده بود دیدگاه‌های بسیار زیاد خودش را در مورد نحوه ارتباط با زنان برای دیگران شرح دهد. ازجمله نظریه‌ای که با دوستانش درباره آن بحث می‌کرد این بود که هرقدر فاصله سنی بین یک مرد مسن و یک زن جوان بیشتر باشد، احتمال خیانت زن به مرد کمتر می‌شود.

با توجه به تمام این حقایق می‌شد دریافت که ازدواج ترامپ و ملانیا یک ازدواج صوری بود و از مفهوم واقعی ازدواج فرسنگ‌ها فاصله داشت. ترامپ اغلب زمانی که ملانیا حضور نداشت از زیبایی او تعریف می‌کرد، کاری که هروقت در حضور ملانیا انجام می‌شد تا اندازه‌ای ناخوشایند به ‌نظر می‌رسید. ترامپ هیچ ابایی نداشت که خیلی جدی و بدون اینکه قصد شوخی داشته باشد از همسرش به‌ عنوان یک «جایزه» یاد کند. ترامپ مردی نبود که زندگی و زمانش را در اختیار همسرش قرار دهد؛ اما با شادمانی همسرش را با هدایای فراوان خوشحال‌ نگه می‌داشت. «زن شاد به معنای داشتن زندگی شاد است.» این جمله‌ای بود که ترامپ مرتب بازگو می‌کرد و خود را بیش‌ از ‌پیش یک مرد عامی و پولدار جلوه می‌داد.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسنده
مقدمه: ایلز و بنن
فصل اول: روز انتخابات
فصل دوم: برج ترامپ
فصل سوم: روز اول
فصل چهارم: بنن
فصل پنجم: جاروانکا
فصل ششم: در خانه
فصل هفتم: روسیه
فصل هشتم: چارت سازمانی
فصل نهم: کنفرانس اقدامات سیاسی محافظه‌کارانه
فصل دهم: گلدمن
فصل یازدهم: شنود
فصل دوازدهم: لغو و جایگزینی
فصل سیزدهم: بنن مبارز
فصل چهاردهم: اتاق وضعیت
فصل پانزدهم: رسانه
فصل شانزدهم: کومی
فصل هفدهم: خارج از کشور و در داخل کشور
فصل هجدهم: بازگشت بنن
فصل نوزدهم: میکا کیست؟
فصل بیستم: مک‌مستر و اسکارموچی
فصل بیست‌ویکم: بنن و اسکارموچی
فصل بیست‌ودوم: ژنرال کلی
پرده آخر: بنن و ترامپ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات420
زبانفارسی
شابک978-964-236-917-1
موضوع کتابکتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
79900 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ

HolaEF
۱۳۹۷/۷/۶
ترامپ یک اقتصاد دان بزرگ است و توانسته طی این چند سال اقتصاد و سیاست ایالات متحده را به طور چشمگیری سامان دهد... هر گونه صفحه گذاری پشت سر این مرد از طرف جناح‌های مقابل اوست و همیشه بهترین‌ها دشمن نیز دارند... شما زیاد به این کتاب‌های از سر حسادت اعتماد نکنید بدرود
محمد توکل
۱۳۹۷/۳/۳
عالی این کتاب..
هم ترجمه هم شکل وقایع نگاریش.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ

برای دریافت کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.