معرفی و دانلود کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ

عکس جلد کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ
قیمت:
25500 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ

کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ اثر مایکل وولف، از موضوعی انتقادی و افشاگرایانه دربارۀ ریاست جمهوری دونالد ترامپ و سیاست در ایالات متحده امریکا پرده برمی‌دارد که هر خواننده‌ای را به خواندن آن ترغیب می‌کند.

آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ (Fire and Fury: Inside the Trump White House) که پرفروش‌ترین کتاب روز وب‌‌سایت آمازون شد، در ابتدا قرار بود گزارشی از 100 روز اول دولت ترامپ، یعنی سنتی‌ترین نشانگر ریاست جمهوری باشد. اما حوادث مختلف بدون هیچ وقفۀ طبیعی‌ای به مدت بیش از 200 روز ادامه یافتند و اولین پردۀ نمایش ریاست جمهوری ترامپ با انتصاب ژنرال بازنشسته، جان کلی، به عنوان رئیس ستاد در اواخر ماه ژوئیه و خروج استراتژیست اصلی، استیو بانون، سه هفته بعد از آن پایان یافت.

با تحلیف دونالد ترامپ در تاریخ 20 ژانویه 2017، ایالات متحدۀ امریکا به یکی از عجیب‌ترین طوفان‌های سیاسی وارد شد. مایکل وولف (Michael Wolff) با نزدیک شدن به این روز تصمیم گرفت تا داستان را به امروزی‌ترین شکل ممکن تعریف کند و زندگی در کاخ سفید ترامپ را از دیدگاه نزدیک‌ترین افراد به او بررسی نماید.

رویدادهایی که او در این اثر شرح داده بر اساس گفت‌وگوهایی صورت گرفته‌اند که در یک دورۀ زمانی 18 ماهه با رئیس جمهور و بیشتر اعضای کارکنان ارشد او (که تعدادی از آن‌ها چندین بار با او گفت‌وگو داشتند) و همچنان بسیاری از دیگر افرادی که کارکنان ارشد رئیس جمهور با آن‌ها صحبت کرده بودند انجام شده است.

نخستین مصاحبه بسیار قبل از آن انجام شده بود که او حتی در عالم تصور بتواند ترامپ را در کاخ سفید بنشاند، چه رسد به اینکه بخواهد کتابی هم دربارۀ آن به رشته تحریر درآورد. این مصاحبه در اواخر ماه می 2016 در خانۀ ترامپ در بورلی هیلز صورت گرفت. کاندیدای ریاست جمهوری با خوشحالی و فراغ بال دربارۀ طیف وسیعی از موضوعات اظهار نظر می‌کرد، در حالی که دستیارانش هوپ هیکس، کوری لوادونسکی و جارد کوشنر مدام در حال رفت و آمد در اتاق بودند.

زمانی که همچنان تصور برگزیده شدن ترامپ به سختی امکان‌پذیر بود گفت‌وگوها با اعضای تیم کارزار انتخاباتی او از طریق مجمع جمهوری خواهان در کلیولند ادامه یافت. آن‌ها با همراهی استیو بانون خوش صحبت به برج ترامپ نقل مکان کردند، قبل از انتخابات، یعنی زمانی که او هنوز یک اعجوبۀ سرگرم کننده به نظر می‌رسید، و همچنین بعد از انتخابات، هنگامی که همچون یک معجزه‌گر عمل کرده بود.

بسیاری از گزارش‌های مربوط به وقایع کاخ سفید با یکدیگر متناقض‌اند و بسیاری، به سبک و سیاق خود ترامپ، گستاخانه نادرست‌اند. این تناقضات و این بی‌قیدی در قبال حقیقت، اگر نگویید در قبال خود واقعیت، رشتۀ اساسی این کتاب را تشکیل می‌دهند. گاهی اوقات نویسنده به بازیکنان اجازه داده تا نسخۀ خود را از حقیقت ارائه دهند و بعد از آن این فرصت را در اختیار خواننده قرار داده است تا خود به قضاوت بنشیند.

در بخشی از کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ می‌خوانیم:

برج ترامپ که در همسایگی تیفانی قرار داشت و حالا به مقر انقلاب پوپولیستی تبدیل شده بود به نظر می‌رسید که ناگهان به صورت یک سفینۀ فضایی (ستارۀ مرگ) در خیابان پنجم عمل می‌کند. هم‌زمان با هجوم معترضان عصبانی و بلند پرواز و ازدحام مردم کنجکاوی که مسیر خود را به ورودی برج رئیس جمهور آینده باز می‌کردند، مانع‌هایی پیچیده به سرعت برای حفاظت از او تعبیه شدند.

قانون انتقال قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2010 بودجه‌ای را برای کاندیداهای ریاست جمهوری تعیین کرد تا فرایند بررسی هزاران کاندید برای مناصب را در دولت جدید آغاز کنند، و سیاست‌هایی را وضع کرد تا اقدامات ابتدایی کاخ سفید جدید را مشخص کرده و انتقال مسئولیت‌های دفتری را در 20 ژانویه مهیا کند. در طی کمپین انتخاباتی، فرماندار نیوجرسی کریس کریستی، رئیس اسمی دفتر انتقال ترامپ، مجبور بود تا به این کاندیدا یادآوری کند که او نمی‌تواند این بودجه‌ها را مجدداً هدایت کند و قانون او را ملزم کرده تا مقداری پول برای انتقال متمرکز کند و برنامه بریزد، حتی در موردی که انتظار نمی‌رفت به آن نیازی داشته باشد. ترامپ با عصبانیت پاسخ داد که دیگر نمی‌خواهد چیز بیشتری در این مورد بشنود.

روز بعد از انتخابات مشاوران نزدیک ترامپ (که ناگهان مشتاق بودند تا بخشی از فرایندی باشند که تقریباً همه آن را رد کرده بودند) بلافاصله کریستی را به علت عدم آمادگی لازم برای انتقال مقصر جلوه دادند، تیم انتقال عجولانه از واشنگتن به برج ترامپ منتقل شد.

این مکان مطمئناً یکی از گران‌ترین املاکی بود که توسط یک تیم انتقال اشغال شده بود (و به همین ترتیب یک کمپین) و این قضیه پیامی را به سبک ترامپ منتقل می‌کرد: ما نه تنها جدا از شما هستیم، بلکه قدرتمندتر، ثروتمندتر، مشهورتر و دارای املاک بهتری هم می‌باشیم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه:ایلز و بانون
1. روز انتخابات
2. برج ترامپ
3. روز اول
4. بانون
5. جاروانکا
6. در خانه
7. روسیه
8. نمودار سازمانی
9. سیپک
10. گلدمن
11. شنود
12. عزل و انتصاب
13. جنجال‌های بانون
14. اتاق بحران
15. رسانه
16. کومی
17. سیاست‌های داخلی و خارجی
18. بانون
19. میکا کیست؟
20. مک‌مستر و اسکارموچی
21. بانون و اسکاراموچی
22. ژنرال کلی
23. کلام پایانی: بانون و ترامپ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد
ناشر چاپیانتشارات تیسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات399
زبانفارسی
شابک978-600-8942-38-2
موضوع کتابکتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
25500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ

فاطمه کرامت
۱۳۹۸/۹/۸
خیلی دوست داشتم این کتاب و بخونم اما واقعا حوصلم و سر برد اما از شما ممنون بخاطر این همه تنوع که فکر می‌کنم می‌تونید هر ادمی با هر سلیقه‌ای رو راضی کنید.
فائزه توکلی
۱۳۹۸/۲/۲۸
علاقه دارم که این کتاب رو بخونم.
کیوان مظفری
۱۳۹۸/۲/۲۹
واقعا کتاب قشنگیه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ

برای دریافت کتاب آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.