معرفی و دانلود کتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی

عکس جلد کتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی
قیمت:
42500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی

جوآن اندرسون نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز در کتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی به زنان کمک می‌کند تا بتوانند واقعیت‌های خود و توانایی‌هایشان را بشناسند و زندگی هدفمند و خلاق برای خود بسازند.

جوآن اندرسون (Joan Anderson) سال‌ها به پرداختن رفع نیاز دیگران در جایگاه یک مادر و همسر مشغول بود تا اینکه یک سال تصمیم می‌گیرد به خود‌کاوی و عملی کردن آرزو‌هایش بپردازد. سوالاتی را که او بیان کرد و دیدگاهی که به دست آورد محور اصلی تشکیل کارگاه‌های آخر هفته او شد و باعث شد تا زنان بتوانند با توجه به نیازهایشان و برای خودشان زندگی کنند.

کتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی (A Weekend to Change Your Life)، امکان استفاده از راهکارهای نویسنده این اثر را برای همه زنان در هر کجای دنیا فراهم می‌کند و شما می‌توانید از آن بهره کافی ببرید. اندرسون مشاور و مربی خودسازی و موفقیت به ویژه برای زنان می‌باشد.

این کتاب مثل یک کتاب آموزش آشپزی نیست. زیرا کتاب‌های آشپزی فرضشان بر این است که اگر کسی دستورالعمل‌های گفته‌ شده در آن‌ها را رعایت و قواعد را قدم به قدم دنبال کنید می‌توانید به نتیجه‌ی مطلوب برسید. کی از بی‌نقص خوشش می‌آید؟ بی‌نقص شخصی است که بوتاکس زده و اندازه‌ی شلوارش چهل است. خدا هیچ دو نفری را مثل هم خلق نکرده است.

این کتاب قرار است به جای دستورالعمل، به شما یک زمینه‌ی کار و حس همراهی بدهد. می‌توانید فصول این کتاب را به تدریج ورق بزنید یا یک راست به انتهای کتاب رفته و مرحله‌های گفته‌ شده در «برنامه‌ای اساسی» را دنبال کنید. تمرینات را می‌توانید به تنهایی و یا همراه با دوستان‌تان انجام دهید. «خلوت‌گزینان آخر هفته» همه به این موضوع گواهی می‌دهند که می‌شود برای یک آخر هفته از همه چیز دور شد و زندگی را تغییر داد.

شما زنان در مسیر بازبینی عادت‌ها و قواعد زندگی‌ خواهر هستید و باید یکدیگر را به ریسک بیشتری ترغیب بکنید. همان‌طور که تی. اس. الیوت می‌گوید: «فقط کسانی که ریسک می‌کنند و جلو می‌روند می‌دانند که تا کجا می‌توانند پیش بروند.»

پس اگر که با تمام وجودتان می‌خواهید خود حقیقی‌تان را بیابید، لازم است که روحیه‌تان را تازه کنید، طیب خاطر داشته باشید، آزاد باشید و رها شوید، از حال لذت ببرید و قسمت‌های فراموش شده‌تان را احیا کنید. این کتاب برای شماست، فرصتی است تا پاسخ سؤالات‌تان را بیابید، عادت‌هایتان را عوض کنید، ‌از روزمرگی فاصله بگیرید، وضعیت موجود را نقد کنید و مقداری از روز را برای خودتان در نظر بگیرید. در آخر مگر زندگی چیست جز یک پاسخ؟

در زندگی هر زنی، زمانی فرا می‌رسد که باید پاسخگوی خودش باشد. آیا این زمان برای شما الان فرا رسیده است؟ مطمئناً برای این کار به نظم و عزم و اعتماد و وقت نیاز هست، ولی در نهایت حرف افلاطون را خواهید فهمید که می‌گفت: «زندگی‌ای که در آن آزمایشی انجام ‌نگرفته باشد، زندگی‌ای است که تباه شده است.» از این بلندی بپرید و پشت سرتان را هم نگاه نکنید، هرچند که صدایی در درونتان شما را بازمی‌دارد. بالاخره نوبت شما فرا رسیده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی:

- وقتی که زمینِ روح از خستگی محض لم‌یزرع شده، زمان شخم زدن آن است. (هووارد ترومن)
- هر زنی باید خودش باید بالغ شود. باید به تنهایی هویت خود را بیابد. باید کامل شود. (آن مارو لیندبرگ)
- وقتی دیگر نمی‌توانید به جلو بروید، زمان آن است که به عقب بروید و از گذشته چیزی درخشان بازیابید. (دیوید شوبرت)
- بعد از گذر از نقطه‌ا‌ی خاص لازم می‌شود که همه‌ی کمک‌های خارجی را کنار گذاشت و بر توانایی و دانایی خویش متمرکز شد. آنچه که به دنبال آنیم به دنبال ماست. (ناشناس)
- وقتی به چیزهایی که برایمان اهمیت زیادی دارند بی‌توجهی می‌کنیم، خود این برای ما مشکلی تازه می‌شود. (پااولا ریوز)
- وقتی شخصی یک موقعیت اجتماعی را ترک می‌کند موقتاً وارد یک حالت تنهایی می‌شود، بعد تعدادی گوهر پیدا می‌کند و همه چیز عوض می‌شود. (جوزف کمبل)

در بخشی از کتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی می‌خوانیم:

به ناگاه آخرین عصری که ما با یکدیگر بودیم فرا رسید. با این‌که زنان همچنان رویی گشاده دارند و سرحال‌اند، نگران آینده هم هستند. نه آینده‌ای دور بلکه آینده‌ای که پس از پایان این خلوت‌نشینی در پیش رویشان است. آن‌ها با همه چیزشان رو در رو شده‌اند: شکل صورتشان، اجدادشان، محدودیت‌های که در بزرگ شدنشان بوده است، بی‌استعدادی خیالی‌شان، محدودیت‌هایی که بر تخیلشان گذارده شده، جسم یا شخصیت پرنقصشان، انتخاب‌هایی که باعث گرفتاری‌شان شده است و مسئولیت‌هایی که دارند. آن‌ها مشتاق‌اند تا به زندگی‌های ناتمامشان بازگردند. هر احساس شرمی هم که نسبت به نواقص یا انتخاب‌های نادرستشان داشتند زیر و رو شده است و الان آن‌ها تبدیل شده‌اند به مواد خام غنی و باروری که می‌توان رویشان کار کرد، ولی همه‌ی آن‌ها می‌دانند که همچنان چالش‌هایی اساسی در پیش رو دارند.

من به این زنان می‌گویم: «کاری که تا به حال انجام می‌دادید، بدون این‌که بدانید، شما را در مسیری جدید قرار داده است و حدس می‌زنم که اکثر شما دیگر به شیوه‌ی گذشته‌تان بازنمی‌گردید. به این آخر هفته آمدید برای اینکه در یک چندراهی قرار گرفته بودید، درست است؟ و حالا با دیدگاهی جدید و بصیرتی باز، چیزی را آغاز می‌کنید که سفر دوم نامیده می‌شود.» آن‌ها با صورت‌هایی متعجب به من نگاه می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قبل از آخر هفته: نیازتان را به تغییر دریابید
بیدار شو خواهر نوبت تو است
متوجه درماندگی‌تان باشید
قدمی از روی ایمان بردارید
به زندگی‌تان توجه لازم را داشته باشید
تقویم آشفته
بازبینی تقویم
جمعه: اهمیت خلوت‌نشینی
برای این‌که خودمان باشیم ابتدا باید کنار بکشیم
دلیلی برای تنهایی
متخصص نفس و روحتان بشوید
خلوت‌نشینی یک زن
عملی کردن خلوت نشینی با مقدار کم شروع کردن
خلوت‌نشینی طولانی
جمعه بعدازظهر: وجود اولیه‌ی خود را بازیابید
خودتان را ذره ذره جمع و جور کنید
ریشه‌های محکم
گاو پیشرو گله را هدایت می‌کند
مخلوقی جدید از خود قدیمی‌تان بسازید
توانایی خانواده
دوربین هیچ ‌گاه از حرکت نمی‌ایستد
منطق دوره‌های زندگی
رنگ‌های زندگی‌تان
شنبه: جسم و روحتان را بازسازی کنید
سکوت را زیاد و صداها را کم کنید
روزتان را در دست بگیرید
تخلیه شوید
بارتان را سبک کنید
خوشبختی
هدایایی از دریا
جست‌ و جویی برای روحتان
باز کردن دید به روش سرخپوستی
جسم و روح
توجه به جسم
با جسمت روراست باش
نگاهی تازه به شیوه‌ی نگهداری از جسم
پایانی بر خود زنی
نگهداری از خود
یکشنبه صبح: با یافتن حالت عادی، دوباره دور هم جمع شوید
انتظارات دیگران را رها کنید
بیدار شدن
نامه‌هایی عاشقانه از شن‌ها
ایجاد تعادل
یکشنبه عصر: با پذیرفتن سفر دومتان، تازه و شاداب شوید
نقاط قوت‌تان را جمع کنید و حامی خود شوید
برای سفر دومتان سوار شوید
نمونه‌ی موفقی از یک سفر دوم
یک زندگی خوب بهترین انتقام است
ما نتیجه‌ی انتخاب‌هایمان هستیم
چند راهه‌های تمام‌ ناشدنی گزینه‌های متعدد
برجسته بودن
بعد از خلوت‌نشینی: بازگشت
تصمیم بگیرید، در محلی قدیمی، فردی جدید باشید
ورود
آهسته! تند نرو
رازها قدرت می‌آورند
روشن‌ذهن ماندن
خواهران نمکی
خط زندگی‌تان را خودتان بکشید
نخستین قدم‌ها برای رسم خط زندگی
تأثیرگذار باشید
کلام پایانی: فهمیدن نقشه‌ی کلی
برنامه‌ای اساسی برای آخر هفته‌ای که می‌خواهید در آن زندگی‌تان را تغییر دهید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی
نویسنده
مترجمرضا امیرارجمند
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-6895-03-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
42500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی

مریم جعفری
۱۳۹۸/۹/۲۰
عالی خصوصا برای خانمهای خانه داروشاغلی که ازروزمره گی زندگی خسته شدن وحس میکنن هیچوقت برای خود واقعیشون فرصت نزاشتندوزندگی نکردندمیتونه انگیزه وراه حلی باشه برای تغییروتبدیل به خودشدن... البته مسلما مثل همه کتابهای دیگ اگ صرفا خونده نشه وعمل کنیم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی

برای دریافت کتاب آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.