معرفی و دانلود کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز

عکس جلد کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز

کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز نوشته امیلی پست، پگی پست، آنا پست و دانیل پست سنینگ که یکی از جلدهای مجموعه راهنمای جامع آداب معاشرت است، به اهمیت غذا خوردن و آداب آن و همچنین اصول چیدمان میز می‌پردازد.

غذا خوردن در طول روز قسمت زیادی از وقت ما را مختص به خود کرده. شاید در نگاه اول خوردن غذا امری عادی و بدیهی باشد آن‌قدر که نیاز به توجه ویژه به آن را احساس نکنید اما خوب است بدانید غذا خوردن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

نحوه چیدمان میز شاید خیلی ارتباطی با چگونگی سلیقه شما نداشته باشد بلکه بیشتر یک هنر و توانایی است که می‌توانید به دست آورید، چرا که نحوه چیدن میز چه برای خانواده و چه برای مهمان بسیار مهم است و می‌تواند در اشتها و کیفیت صرف غذا نقش مهمی داشته باشد. مطمئناً کیفیت غذا می‌تواند زندگی هر فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

امیلی پست (Emily Post) در این کتاب به صورت تخصصی و جامع به آداب مربوط به صرف غذا و چیدمان میز در مراسم‌ها و مهمانی‌های مختلف می‌پردازد.

با مجموعه کتاب‌های فست‌بوک با مدت زمان کوتاه 20 دقیقه‌ و حتی کمی کمتر، شما می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و گزیده‌ای از بخش‌های مهم کتاب اصلی را در اختیار داشته باشید. با استفاده از فست‌بوک‌ها شما از اطلاعات مفید و مختصر در زمانی کوتاه بهره‌مند می‌شوید.

در بخشی از کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز می‌شنویم:

آداب سر میز هم مانند همه آداب دیگر به تدریج تکمیل شده است. ما دیگر مانند رومی‌ها به میز یله نمی‌دهیم و مانند مستعمره‌نشین‌ها با کارد غذا را به دهانمان نمی‌گذاریم. آداب جدید غذا خوردن آمیزه‌ای است از راحتی و زیبایی و ملاحظه. هر چه در استفاده از این ابزار خبره‌تر باشید و آداب ابتدایی غذا خوردن و سر میز نشستن را بدانید احساس اعتماد به نفس بیشتری می‌کنید.

تجربه و تمرین باعث می‌شود به طور غریزی ابزار درست را برای این کار انتخاب کنید و شعورتان هم به شما می‌گوید که برای خوردن صدف از چنگال شام و برای خوردن سوپ نباید از قاشق چای‌خوری استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز

برای دریافت کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.