معرفی و دانلود کتاب آدم فروش

عکس جلد کتاب آدم فروش
قیمت:
79500 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آدم فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آدم فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آدم فروش

کتاب آدم فروش، رمانی درباره جامعه سیاه‌پوستان آمریکا و اثر نویسنده آمریکایی، پل بیتی است. این کتاب در سال ۲۰۱۶ توانست برنده جایزه ادبی من‌بوکر ۲۰۱۶ و جایزه ملی کتاب ۲۰۱۶ از نگاه انجمن منتقدان شود.

قهرمان داستان آدم‌ فروش (The Sellout) نشئه و خسته روی صندلی دیوان عالی عدالت آمریکا در واشنگتن به خود می‌آید. در عالم نشئگی در خاطراتی که از ابتدای کودکی در یکی از بدنام‌ترین محلات سیاه‌پوست نشین لس‌آنجلس، دیکنز، تا همین چند روز پیش برایش رخ‌ داده‌اند غرق می‌شود. به یاد پدری می‌افتد که یکی از اگزوتیک‌ترین شخصیت‌های ادبیات معاصر امریکا است.

پل بیتی (Paul Beatty) را باید به خاطر خلق چنین شخصیت پیچیده‌ای ستود. خاطرات او مملو از طنزی گزنده و واقعیت‌های ناگفته جامعه سیاه‌پوست امریکا است. آن‌چه «آدم‌ فروش» را از سایر کتاب‌های این ژانر مستثنا می‌سازد اعتراف به یک واقعیت کم‌تر گفته‌ شده است: این‌ که حتی سیاه‌پوست‌های آمریکایی برای این‌ که جایی در جامعه تبعیض‌ زده آمریکا پیدا کنند از پل زدن روی رفقای خود و قربانی کردن آن‌ها به کام سفیدپوست‌ها ابایی ندارند.

نیویورک‌ تایمز درباره این اثر نوشته‌ است: «چشم‌اندازهای طنزگونه این کتاب بی‌نظیرند، اما آن‌چه این کتاب را بی‌نظیرتر می‌سازد کنار هم چیدن واژه به واژه این کتاب برای هدایت افکار و احساس شما به نقطه‌ای است که نویسنده می‌خواهد».

به سیاه‌ترین طنز داستانی قرن بیست و یکم خوش‌آمدید.

در بخشی از کتاب آدم فروش می‌خوانیم:

اولین یکشنبۀ بعد از نصب آن تابلوی کنار جاده‌ای می‌خواستم که برنامه‌ام برای احیای شهر دیکنز را رسماً اعلام کنم و برای این کار هیچ جایی بهتر از جلسه بعدی انجمن روشنفکران دام‌دام‌دونات، نزدیک‌ترین نهاد مشابه ما به یک دولت منتخب، نبود.

یکی از طعنه‌های غم‌انگیز زندگی آفریقایی-آمریکایی این است که هر تجمع اجتماعی ناکارآمدِ مبتذلی یک «فعالیت» خوانده می‌شود. و فعالیت‌های سیاه‌ها هرگز به موقع شروع نمی‌شود، بنابراین نمی‌توان بدون یک بار از دست دادن این رویداد، به‌طور کلی فهمید که چقدر دیر رسیدن به جلسه، باکلاس است من که نمی‌خواستم تا آخر جلسه و موقع خواندن صورت جلسه صبر کنم، تا وقت بین دو نیمۀ بازی ریدرز منتظر ماندم و چیزی نگفتم. از زمان مرگ پدرم به بعد، انجمن روشنفکران دام‌دام‌دونات به گروهی از سیاه‌های ستاره‌ زده‌ی طبقه متوسط که بیرون از شهر زندگی می‌کردند و دانشگاهیانی که هر دو ماه یک بار برای ستایش و مدح فوی چشایرِ شبه‌ مشهور سر و کله‌شان پیدا می‌شد، تبدیل شده بود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
کثافتی که به‌هَمش می‌زنی
انجمن روشنفکران دام دام دونات
یک عالم مکزیکی
سیب‌ها و پرتقال‌ها
سیاهیتِ تنزیل نیافته
مؤخره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آدم فروش
نویسنده
مترجمسید سعید کلاتی
ناشر چاپینشر ستاک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات322
زبانفارسی
شابک978-600-97381-1-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
79500 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آدم فروش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آدم فروش

برای دریافت کتاب آدم فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.