معرفی و دانلود کتاب آرزوهایت را باور کن

عکس جلد کتاب آرزوهایت را باور کن
قیمت:
55900 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آرزوهایت را باور کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرزوهایت را باور کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرزوهایت را باور کن

با مطالعه کتاب آرزوهایت را باور کن نوشته پیر فرانک، گام‌به‌گام به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید و با برآورده شدن آرزوها حس اطمینان، قوت قلب و اعتماد به نفس‌تان نیز افزایش می‌یابد. پیر فرانک به ما می‌آموزد یک زندگی سعادتمندانه را چگونه بنا کنیم.

زندگی را به طور کامل خودت می‌سازی؛ در بهترین وقت و زمان، درست آنچه نیاز داری، به دست می‌آوری. همسر ایده آل، شغل مناسب، ماشین مدل بالا، خانه مجلل را چه کسی دوست ندارد! آن‌ها نباید در حد آرزو باقی بمانند، باید هر چه زودتر به مرحله ظهور در آیند و این حق توست! پیر فرانک در کتاب آرزوهایت را باور کن هفت قاعده کلی را به ما می‌آموزد که چگونه بتوانیم آرزوهایمان را باور کنیم، به صورتی که هر چه سریع‌تر بر آورده شوند.

پیر فرانک (Pierre Franckh)، از کودکی به‌ عنوان بازیگر تئاتر و فیلم در تلویزیون، فعالیت هنری داشته است. در سال 1958 در سینما مشغول فعالیت شد و تاکنون در 200 فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده و از سال 1996 به کارهای سناریونویسی، کارگردانی و نوشتن کتاب‌های مختلف روان‌شناسی پرداخته است.

در بخشی از کتاب آرزوهایت را باور کن (Erfolgreich wunschen: 7 Regeln wie Traume wahr werden) می‌خوانید:

داشتن همسر ایده‌آل آرزوی هر انسانی است؛ اگر کسی پیدا شود که مناسب فیزیک بدن من باشد، مرا درک کند، مرا دوست داشته باشد. داشتن همسر خوب تاثیر بسزایی در سرشت و آینده ما دارد؛ ولی قبل از آن باید از خود به‌ درستی سوال کنیم: «در حقیقت من به‌ دنبال چه چیز می‌گردم و چه چیزی می‌خواهم»، این روند به آن معناست که او چه خصوصیات و ویژگی‌هایی باید داشته باشد. برای ازدواج ضرب‌المثلی است: «خوب و به‌ درستی بنگر؛ با چه کسی برای ابد پیمان زناشویی می‌بندی... »

بنابراین باید بگوییم:

«خوب بنگر و امتحان کن، هر آنچه تو آرزوی می‌کنی، همان برایتان محقق خواهد شد.»

به‌ طور دقیق مهم این است که بر اساس چه انگیزه‌هایی پیش می‌رویم، باید از خود بپرسیم: «چرا به‌ دنبال چنین همسری هستی؟ او چه چیزی می‌خواهد به تو بدهد که تو نداری؟» گاهی در همسر رویایی خود همان چیزهایی را می‌بینیم که کمبود آن‌ را در وجود خود احساس می‌کنیم، برای مثال: «من به‌ دنبال کسی هستم که بدون قید و شرط مرا دوست داشته باشد». در حقیقت این روند به آن معناست: «من دوست‌ داشتنی به‌ نظر نمی‌رسم»، «ارزش دوست داشتن ندارم»، «خودم هم از خودم خوشم نمی‌آید»، خیلی از افراد به‌ دنبال همسری می‌گردند که بدون قید و شرط او را دوست داشته باشند، این افراد به‌ طور دقیق کسانی هستند که از خود متنفرند و خود را قبول ندارند. بنابراین باید به این‌ گونه افراد خاطر نشان کرد؛ در ابتدا خود را همان‌ طور که هستند با تمام کمبودها و ویژگی‌ها دوست داشته باشند. باید این‌ گونه افراد به خود بگویند: «زیبا و دوست‌ داشتنی هستیم، سرانجام فرد مورد نظرم با همین خصوصیات منحصر به‌ فرد به‌ سراغ من خواهد آمد. من اجازه نخواهم داد از طریق موانعی که برای خود ایجاد کرده‌ام، نیرو و قدرت من کاهش یابد؛ پس ابتدا باید این موانع را کنار بزنم و عشق واقعی را در درون خود جاری سازم»، بنابراین زمانی‌ که بتوانیم خود را خوب و به‌ طور کامل بشناسیم، در حقیقت می‌توانیم همسر ایده‌آل خود را پیدا کنیم، این‌ که فقط کسی مرا دوست داشته باشد، نمی‌تواند همسر ایده‌آل من باشد. بلکه باید او را در وجود خود جستجو کنیم، همان چیزی که در حقیقت نیاز داریم، نه بر اساس کمبودهایمان. این‌ جاست که دیگر نیازی به جستجو همسر ایده‌آل نیست، بلکه به‌ طور طبیعی پیدا شده است. با این وجود باید در نظر داشته باشیم برای رفع نیازهای واقعی‌مان و برای محقق شدن آرزوهایمان، نباید شخص دیگری را تحت فشار بگذاریم تا بر خلاف میل باطنی‌اش کاری انجام دهد که جبران‌ ناپذیر باشد. ما نیز نباید در جستجوی آن باشیم که خود را قربانی دیگری کنیم، بلکه باید به‌ طور متقابل هر دو نفرمان با رضایت یکدیگر به یک نقطه توافق و تفاهم برسیم.

فهرست مطالب کتاب

داستان من
قانون اول: به ‌آسانی شروع کنیم
قانون دوم: اصل و اساس من هستم
قانون سوم: با شکرگزاری، زودتر به آرزوهایمان برسیم
قانون چهارم: باید متقاعد شویم
قانون پنجم: به‌ جای تردید؛ اعتماد کنیم
قانون ششم: با روی گشاده به استقبال اتفاقات برویم
قانون هفتم: با آرزوهای بزرگ و واقعی مواجه شویم
در مورد نویسنده کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرزوهایت را باور کن
نویسنده
مترجمفرحناز میرقمی زاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-964-236-698-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
55900 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرزوهایت را باور کن

یاشار ح.
۱۳۹۸/۹/۱۹
من نسخه چاپی این کتابو دارم و مطالعه کردم
انقدر ساده مطالبو بیان کرده که شما مجذوبش میشید
ضمنأ کم‌حجمه و خوندنش خیلی زمان‌بر نیست.
توصیه میکنم بعدش دو کتاب «ساده و درست آرزو کن» و «از ته دل آرزو کن» از همین نویسنده و ناشرو هم بخونید. همه این کتاب‌ها تو کتابراه موجوده و امیدوارم یه روز برن تو لیست کتابهای رایگان آخر هفته
🙏🏻🌺
مهسا قنبرى صدیقیان
۱۳۹۷/۴/۱۷
انتظار من از این کتاب با خواندن عنوان آن دسترسی به مفهوم عمیق و درونى ترى بود که متاسفانه براورده نشد. این کتاب هم مثل کتابهاى دیگر فقط به نحوه ى ارزو کردن و بیان حس و حال بعد از رسیدن به ارزو پرداخته بود
Jasmien Sh
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
چیز جدیدی به من اضافه نکرد از این مدل کتاب‌های زیاد خونده بودم بعضی فصل هاش ارزش خوندن داشت ولی فصلای اخرش در مورد همسر یابی و... به درد من شخصا نخورد و برام جالب نبود در کل به درد یک بار روخونی کردن رو داره
ارش موفق
۱۳۹۹/۸/۴
عااااااالی و بی نظیر. با خوندن این کتاب حس و حالم عالی شد. نویسنده بی نظیری هستش اقای فرانک
باران فاتحی
۱۳۹۷/۳/۳۰
خوشمان امد دست دست خوب بود ممنون
میترا ج
۱۳۹۷/۸/۴
عااااالیه این کتاب انرژی مثبت میده به آدم و من ازش نتیجه دیدم
امین بخشعلی
۱۳۹۷/۴/۹
کتابی مفید بود و بیشتر موضوعات مورد بحث راجع به ذهن ادمی هست
محمدرضا سعیدیان
۱۳۹۷/۴/۲۴
مختصر و بسیار مفید
N M
۱۴۰۱/۶/۱۱
عالی این کتاب. کوتاه اما پر کاربرد
حورا S
۱۴۰۰/۳/۱۷
زیاد کتاباش در زمینه جذب خوب نیستن
ShaDii Rezaee
۱۳۹۹/۳/۱۸
عااااااااالی بود... 👌👍
هومن مصطفی نژاد
۱۳۹۷/۷/۲۵
کلا پیر فرانک کتابهاش مفیده
مهتاب آریا
۱۳۹۷/۶/۱۳
جالب بود و سرگرم کننده!!!
Betina Seif
۱۳۹۷/۷/۲۹
ترجمه کتاب دارای ایراد بود...
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب آرزوهایت را باور کن

برای دریافت کتاب آرزوهایت را باور کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.