معرفی و دانلود کتاب آروشا و رویاهای عجیب

عکس جلد کتاب آروشا و رویاهای عجیب
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آروشا و رویاهای عجیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آروشا و رویاهای عجیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آروشا و رویاهای عجیب

کتاب آروشا و رویاهای عجیب اثر نویسنده‌ی جوان آرشیدا ایمانپور، در قالب داستانی تخیلی و مصور برای کودکان گروه سنی ب، رفتارهای پسندیده و خوب را آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب آروشا و رویاهای عجیب می‌خوانیم:

جلوتر رفت، ناگهان ملکه‌ای نورانی با لباسی از نور ظاهر شد. همین طور که آروشا جلوتر می‌رفت صورت ملکه نمایان‌تر می‌شد. وقتی به پشتش نگاه کرد، دید که نورهای زیبا او را احاطه کرده‌اند و از همه جالب‌تر اینکه می‌توانست از داخل نورها روستایشان و حتی داخل خانه‌شان را هم ببیند.

آروشا کمی نگران شد چون در یک دو راهی گیر کرده بود. وقتی جلوتر می‌رفت به ملکه نزدیک‌تر می‌شد و وقتی عقب می‌رفت به روستا و خانواده‌اش. اما خود به خود به سمت جلو متمایل‌تر می‌شد و احساس می‌کرد جسمش سبک‌تر می‌شود. او سرانجام به نزدیک ملکه رسید. آروشا با خودش گفت: "اوه، چه چهره‌ی زیبا و لطیفی". ملکه گفت: من هواً هوما هستم، ملکه‌ی احساسات. از چیزی غمگینی دختر کوچکم؟ آروشا گفت: هیچ‌کس به من اهمیت نمی‌دهد، کسی من را دوست ندارد و همه از من ایراد می‌گیرند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آروشا و رویاهای عجیب
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات هنرمندان طره خیال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-600-98521-7-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آروشا و رویاهای عجیب

برای دریافت کتاب آروشا و رویاهای عجیب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.