معرفی و دانلود رایگان کتاب آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی

عکس جلد کتاب آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی

کتاب آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی نوشتۀ مهدی بنیادی، ابتدا 1000 واژه اولیه زبان را آموزش می‌دهد. البته شما این هزار واژه را حفظ نمی‌کنید بلکه به جای حفظ واژگان شما یک داستان فارسی خاص را می‌خوانید و آن را به خاطر می‌سپارید و در واقع واژگان انگلیسی تجزیه شده و به کلمات فارسی و یا گاها خود انگلیسی در این داستان ربط داده شده‌اند.

این داستان دارای فرمت خاصی می‌باشد که باعث می‌شود ذهن شما به صورت اتوماتیک تلفظ واژگان را با مفهوم واژگان و هر دو آن‌ها را با کلمات شکل دهنده به جمله و داستان از هم تشخیص دهد. فقط نکته مهم این است که واژگان به کلیدهای (قسمت‌های) مختلف تجزیه شده‌اند و شما نباید به هیچ عنوان بعد از هر کلید مکث کنید. علاوه بر همه این‌ها مفهوم واژگان نیز که بر بدنه این داستان نهاده شده‌اند با کمک خود داستان به سادگی توسط خواننده درک می‌شوند. وجود این داستان دلیل اصلی یادگیری سریع انگلیسی توسط کتاب آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی (Basic English) است، چون شما را قادر خواهد ساخت در مدت بسیار کمی تعداد زیادی واژه یاد بگیرید.

در بخش پایانی کتاب کلیات گرامر به زبان ساده و بدون فرمول (این تاکتیک آموزش گرامر چیزی کاملا متفاوت با چیزی است که شما از دوران مدرسه و یا دانشگاه به یاد می‌آورید) و با مثال‌های فارسی که درحدود فقط 6 صفحه استاندارد می‌باشد توضیح داده‌ شده و شما بقیه گرامر را به صورت طبیعی از متون دریافت خواهید کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عمیدی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات212
زبانفارسی
شابک978-600-7902-57-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی

امیر غلامنژاد
۱۳۹۷/۶/۱۷
اقای بنیادی عزیز
خیلی با خودم کلنجار رفتم که این پیام رو بگذارم یا نه
به نظر میرسه زحمت زیادی برای این کتاب کشیدید
اما متاسفانه همیشه زحمت زیاد باعث نمیشه نتیجه‌ی بدست اومده کاربردی برای عموم داشته باشه
وقتی نمونه کتاب رو گرفتم واقعا شوکه شدم که چطور ممکنه کسی فکر کنه که میشه از چنین راهی زبان
یاد گرفت.
بله درسته که ربط دادن کلمات به واژه‌هایی که میدونیم باعث میشه یاداوری راحت تر اتفاق بیافته اما این ارتباط باید معنادار باشه.
نمیشه ه. کلمه‌ای رو به هر داستانی ربط داد.
اون وقت به جای اینکه یه لیست از کلمات حفظ کنیم بلید لیستی از داستان‌های بی‌معنا رو حفظ کنیم.
من مدرس زبان هستم و کارشناس ارشد اموزش زبان و از سر بیسوادی این حرفارو نمیزنم.
قطعا نیتتون کمک به زبان اموزان برای یادگیری اسون تره. اما به نظرم قدری مطالعات جدی تری تو این زمینه داشته باشین.
محمدعلی مرادی
۱۳۹۷/۹/۱۱
من کتابهای زبان زیادی مطالعه کردم اما از نسخه فهمیدم بزاساس تجربه‌ای که دارم کتبا ۱۱۰۰ واژه خارجی که یه کلمه فارسی نداره با داستان‌های گیج کننده کلمات رو تو ذهنت ثبت می‌کنه اولش واقعیت گیج می‌زدم بعد برام خیلی سخت بود خوندنش چون هرصبح یه ربع بود طبق برنامه‌ی کتاب هرروز ۵ واژه اونم از داستان هرهفته ۲۵ واژه می‌کرد بعد که جلو افتادم دیدم چقدر کارایی داره و بازده یادگیری رو خیلی می‌بره بالا داستانا برام گیج کننده بود بعدش خودبهخود ارتباط جالبش بین داستان‌ها واقعا جذاب میشد حتی روزایی می‌رسید طبق برنامه نمی‌شد و درس دو روز جلوتر رو هم می‌خوندم فکر می‌کنم ایشون هم مثه این کتاب این ایده رو پایه ریزی کرده علاقه مندان به یادگیری زبان درک خواهند کرد و سود خواهند برد مطمین باشید البته اگه به اون درجه برسید روش‌های یادگیری سنتی قبلی رو بزارید کنار
ساناز جمیلی
۱۳۹۸/۳/۱۰
با عرض سلام و احترام
با تمام احترامی که برای زحمات نویسنده کتاب قائل هستم ولی جسارتا باید عرض کنم این کتاب فهمیدن زبان را نه تنها ساده نکرده بلکه یک چالش جدید برای حفظیات ایجاد کرده که برای بنده اصلا کاربردی نبود و برعکس احساس خوبی در زمان خواندن زبان انگلیسی در من ایجاد نکرد. امیدوارم بقیه دوستان بتوانند از این شیوه به نحوه احسن استفاده کنند. موفق و پیروز باشید.
حبیب
۱۴۰۲/۸/۲۵
با سلام و خدا قوت. خدمت آقای بنیادی هرجایی که هستن سلامت و تندرست باشن. بنده به عنوان مترجم زبان انگلیسی از دانشگاه پیام نور ایران. فوق لیسانس انگلیسی از پاکستان کتاب این عزیز را تایید میکنم درست یه سری کلید واژه نامربوط داره. ولی کمی بخوانید میفهمید. انشاالله موفق باشید.
علی صادقی
۱۳۹۷/۶/۱۲
به نظر من این روش آموزش گیج کنندس به نظرم زبان اموز باید با زبان زندگی کنه تا فراموشش نشه (با خوندن روزنامه‌های انگلیسی یا دیدن فیلم) اگه زبان آموزانو مثل نحوه آموزش زبان مادری بهشون آموزش بدیم بهتره.
این نظر منه قصد جسارت به گردآورنده کتابو نداشتم.
فاطمه فاطمه
۱۳۹۷/۱۰/۲
با اینکه به نظر میاد زحمت زیادی پشت این کتاب بوده اما کتاب بسیار ابتدایی بوده اصلا با تصوری که با خوندن توضیحاتش در من القاء شده بود تناسب نداشت. توضیحات انقدر بزرگنمایی داشت که بدون دیدن نسخه‌ی نمونه مستقیما خریداری کردم ولی ابدا به دردم نمیخوره
فاطمه نورا
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
کتاب کاربردی و مفیدی هست البته به شرط اینکه روش استفاده ازش رو بلد باشی
خیلی خیلی ممنونم از کتابراه و خسته نباشید و خداقوت میگم به جناب آقای بنیادی بابت زحماتی که برای این کتاب ارزشمند کشیدن
لطیف حنضلی
۱۴۰۱/۸/۲۷
با سلام و احترام
کتاب‌های زبان انگلیسی خیلی ارزشمند هستند به دلیل اینکه یک زبان جدید یاد میگیریم و میتونیم به منابع بیشتری برای یادگیری و موفقیت در کارمان دست یابیم، با تشکر از کتابراه
مژدگان وزیری
۱۳۹۷/۱۱/۲۵
تجربه مولف کاملا شخصی است بنده خدا چقدر با خودش کلنجار رفته. البته ایشان با کمال سخاوت و با نیت پاک خواسته تجربه خود را در اختیار دیگران بگذارد
نمیدانم چطور چنین کتابی اجازه نشر پیدا کرده
Fatima Afshar
۱۴۰۱/۶/۸
سبک متفاوتی داره ولی گاهی داستانها اصلا محتوایی ندارن، شاید اگه کمی محتوامندتر و جملات معنادارتر میشد بهتر بود ولی خب این سبک میتونه سبک مفیدی برای حفظ کردن واژگان باشه
یحیی خ
۱۳۹۷/۹/۱
با اینکه خیلی زحمت کشیدید ولی روش کدینگ برای همه جواب نمیده مثلا برای من کلا همه داستانها رو یا فراموش میکنم یا قاطی می‌کنم
محمد رضا بایرامی
۱۴۰۱/۹/۱۹
کلید گذاری منسوخ شده و اشتباهه اما بعضی از توضیحاتش در مورد کلمات ترکیبی جالب بود
Bahar Hjt
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
روش کاربردی ساده و جذذذابی بود من که خودم عاشق زبان انگلیسی هستم
Pedram Jabarooti
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
کدینگ کلاً یه چیز خنده دار تا آموزنده
درست و حسابی لغات رو تو جمله یاد بگیرید
فائزه محمدی
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
به نظرم کتاب مفید وجالبیه. برای من که ذهن فراری دارم عالیه
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی

برای دریافت کتاب آموزش زبان انگلیسی به سبک بنیادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.