معرفی و دانلود کتاب مرجع: آموزش مفاهیم دینی به خردسالان برای مربیان مهدهای کودک

عکس جلد کتاب مرجع: آموزش مفاهیم دینی به خردسالان برای مربیان مهدهای کودک
قیمت:
27500 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرجع: آموزش مفاهیم دینی به خردسالان برای مربیان مهدهای کودک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرجع: آموزش مفاهیم دینی به خردسالان برای مربیان مهدهای کودک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرجع: آموزش مفاهیم دینی به خردسالان برای مربیان مهدهای کودک

کتاب مرجع: آموزش مفاهیم دینی به خردسالان برای مربیان مهدهای کودک به قلم مقصود نعیمی ذاکر به ارائه‌ی مبانی، روش‌ها و محتوای مورد نیاز برای آموزش مفاهیم و آموزه‌های دینی و اعتقادی به کودکان می‌پردازد.

بی‌شک دوران کودکی و طفولیت از حساس‌ترین دوران زندگی انسان است که پایه‌های شخصیت و اعتقادات وی در این دوران شکل گرفته و مستحکم می‌شود. ذهن خلوت و ضمیر پاک کودک، بستری آماده است برای استقرار و تمکن هر مطب و اعتقادی و صد البته مطالب و اعتقادات و ارزش‌های اصیل انسانی به دلیل انبعاث از مبدأ خلقت و هماهنگی و تناسب با روح و فطرت الهی انسان، به محض واقع شدن در جاری تعلیم و تربیت در اعماق ذهن و دل کودک خواهد نشست و هرگز چنین ذهن و ضمیری را رها نخواهد کرد.

موضوع آموزش، به خودی خود، جایگاهی بس رفیع دارد و هنگامی که با مسئولیت خطیر و حساس آموزش مفاهیم دینی همراه می‌گردد، ارزش و اهمیت آن دوچندان خواهد بود. از آن‌جا که فرآیند یاددهی و یادگیری مؤثر، مستلزم برخورداری از دانش، مهارت و ابزار مناسب آموزشی و کمک آموزشی است، مجموعه کتاب‌های آموزش مفاهیم دینی به خردسالان جهت یاددهی و آموزاندن مفاهیم دین به نوآموزان 3 تا 4 ساله و 4 تا 5 ساله، تهیه و تدوین شده است. طراحی این مجموعه، به نحوی صورت پذیرفته است که علاوه بر بار دانش و مهارت‌های لازم، دربرگیرنده‌ی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و تربیتی کافی باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرجع: آموزش مفاهیم دینی به خردسالان برای مربیان مهدهای کودک
نویسنده
ناشر چاپینشر لک لک
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات124
زبانفارسی
شابک978-964-8980-91-2
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک
27500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرجع: آموزش مفاهیم دینی به خردسالان برای مربیان مهدهای کودک

محمد مهدی مقدسی
۱۴۰۲/۱/۷
سلام ارزو دارم و امیدوارم بتونم کودکان را شاد کنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مرجع: آموزش مفاهیم دینی به خردسالان برای مربیان مهدهای کودک

برای دریافت کتاب مرجع: آموزش مفاهیم دینی به خردسالان برای مربیان مهدهای کودک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.