معرفی و دانلود کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (برای مدیران و صاحبان مشاغل) - جلد دوم

عکس جلد کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (برای مدیران و صاحبان مشاغل) - جلد دوم
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (برای مدیران و صاحبان مشاغل) - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (برای مدیران و صاحبان مشاغل) - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (برای مدیران و صاحبان مشاغل) - جلد دوم

کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (برای مدیران و صاحبان مشاغل) - جلد دوم به قلم کبری سبزعلی یمقانی، مباحثی همچون دستور زبان، مکالمه، اشتباهات رایج در مکالمات، افعال و اصطلاحات خاص تجاری و آداب مذاکره را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (English Conversations for Business and Trade (for Managers and Professionals)) دو زبانه بوده و شامل ده فصل است که با استفاده از به‌روزترین متدهای آموزشی زبان تخصصی شما را با واژگان، جملات و اصطلاحات زبان بازرگانی و تجارت آشنا می‌کند. دانشجویان رشته‌های مدیریت، کارآفرینی و اقتصاد می‌توانند از مطالب مفید این کتاب بهره بگیرند، زیرا به کمک یادگیری زبان تخصصی تجارت، می‌توانند از مقالات کتاب‌های بین‌المللی حوزه تجارت و بازرگانی نیز استفاده کنند.

زبان انگلیسی به عنوان یکی از 6 زبان رسمی دنیا مطرح می‌باشد و هم اکنون 67 کشور در دنیا، این زبان را به عنوان زبان رسمی کشور خود اعلام کرده‌اند. در حال حاضر در سرتاسر جهان زبان انگلیسی انتخاب اول بسیاری از کشورهای پیشرفته است و بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی، از این زبان برای انجام مبادلات و امور خود استفاده می‌کنند.

زبان انگلیسی طی سال‌های گذشته به دلایل مختلف سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی به عنوان یک زبان بین‌المللی مورد استفاده قرار گرفته و مردم از فرهنگ‌ها و ملیت‌های متفاوت برای رونق کسب و کار برون مرزی‌شان آن را بکار می‌گیرند، لذا یادگیری آن اهمیت فراوانی دارد.

امروزه برای تحصیلات در مقاطع بالا و انجام امور تجاری و مدیریتی، دانستن زبان انگلیسی یک ضرورت به شمار می‌آید. یک مدیر با دانستن زبان انگلیسی می‌تواند در تجربیاتی که دیگر مردم دنیا به دست آورده‌اند سهیم شود و در ارتباطی تنگاتنگ با آنان، دانش خود را به روز نگه دارد.

شرکت‌های مختلف با بکارگیری زبان انگلیسی، محصولاتشان را در سطح جهانی به سایر افراد معرفی می‌کنند و به این وسیله از رقبای خود پیشی می‌گیرند و شروع به گسترش دامنه فعالیت خود در بیرون مرزهای سرزمین‌شان می‌کنند. نکته حائز اهمیت این است که در دنیای تجارت، دانش زبانی به صورت عمومی کفایت نمی‌کند. بلکه باید بتوانید با زبان تخصصی تجارت و بازرگانی حرف بزنید و تمامی مراودات تجاری، مالی و سرمایه‌گذاری را با زبان مخصوص کسب و کارتان اجرا کنید.

در بخشی از کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار می‌خوانیم:

Let's say you have a client, and that client is just never happy; whatever you do, that client wants more, the client wants cheaper prices, more work, whatever - it's an uphill battle to keep that client satisfied. That's an uphill battle. Okay?

فرض کنید یه ارباب رجوع دارید که هیچ وقت راضی و خوشحال نیست. هر کاری انجام می‌دید، این ارباب رجوع بیشتر می‌خواد، دنبال قیمت‌های ارزون تره، کار بیشتری از شما می‌خواد، یعنی تمام کارهای دشواری که برای راضی نگه داشتن ارباب رجوع لازمه. واقعاً کار دشواریه. اوکی؟

But now you have a new client, and that client is wonderful; that client doesn't want too much from you; is very appreciative of your work; and you have a strong, good working relationship with that client, so you might say working with the new client is a piece of cake. All right?

ولی از طرف دیگه یه ارباب رجوع جدید دارید که خیلی عالیه. این آدم چیز زیادی از شما نمی‌خواد؛ از کارتون خیلی راضی هستش؛ و یه رابطه کاری خوب و قوی باهاش داری، پس ممکنه بگید که کار با ارباب رجوع جدید خیلی آسونه. درسته؟

So, those are the meanings, here. Again, they're paired up, so let's just review them a little bit, but maybe just practice the pronunciation of these two first.

خُب پس اینا معنیاشون هستند. این عبارت‌ها هم با همدیگه جفت هستند. بیایید یه مقدار بیشتر این عبارت‌ها رو با هم مرور کنیم، ولی فقط تلفظشون رو.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
8 اشتباه رایج گرامری در زبان انگلیسی
صحبت کردن مثل یک مدیر: 8 عبارت ساده در محل کار
10 عبارت رایج زبان انگلیسی
آداب رفتاری مناسب: چه چیزی باید بگوییم و انجام دهیم (انگلیسی مودبانه)
نحوه تغییر انگلیسی پایه به انگلیسی تجاری
انگلیسی تجاری - نحوه صحبت در مورد حرفه شغلیتان
یادگیری زمان‌ها در زبان انگلیسی: گذشته ساده، گذشته استمراری، ماضی بعید یا ماضی نقلی؟
گرامر انگلیسی - حرف‌های اضافه برای بیان مکان زندگیتان: at, on, in
صحبت کردن طبیعی به زبان انگلیسی: رمز و راز من برای تلفظ کلمات دشوار
صحبت کردن مثل یک مدیر: فعل‌ها (1)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (برای مدیران و صاحبان مشاغل) - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید پژوه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-95846-7-5
موضوع کتابکتاب‌های زبان تخصصی همه رشته‌ها
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (برای مدیران و صاحبان مشاغل) - جلد دوم

نسیم رکاب دار
۱۳۹۸/۷/۳۰
مثل جلد اولش عاااالی، کاملا تکمیل کننده کتاب قبلی بود...
محسن ستاری
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
درود اصلا مثل جلد اول نیست جلد اول بسیار قویه
سعید بهروز
۱۴۰۰/۱۲/۶
کتابی مفید برای مکالمه بهتر
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (برای مدیران و صاحبان مشاغل) - جلد دوم

برای دریافت کتاب آموزش مکالمات انگلیسی تجارت و کسب و کار (برای مدیران و صاحبان مشاغل) - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.