معرفی و دانلود رایگان کتاب آموزش کاربردی جاوا اسکریپت

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی جاوا اسکریپت
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی جاوا اسکریپت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی جاوا اسکریپت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی جاوا اسکریپت

یکی از زبان های برنامه نویسی که در حال حاضر بسیار استفاده می شود، زبان جاوااسکریپت است. این زبان در سال 1995 میلادی توسط فردی به نام برندان ایچ (Brendan Eich) طراحی و پیاده سازی شده است. ساختار کلی جاوا اسکریپت شباهت بسیار زیادی به سی پلاس پلاس و جاوا دارد اما این شباهت بیشتر به این دلیل بوده است که یادگیری این زبان برای افرادی که در گذشته از آن دو زبان استفاده می کردند، آسانتر است. کاربرد اصلی جاوا اسکریپت در طراحی و پیاده سازی سایت ها و صفحات HTML است و به کمک این زبان این امکان برای شما به وجود خواهد آمد که بتوانید به اجزای مختلف درون صفحات اینترنتی دست پیدا کنید و اگر نیاز داشتید بتوانید در آن ها تغییراتی مطابق میل خود ایجاد کنید. استفاده روز افزون از تکنولوژی هایی همچون Ajax و jQuery در طراحی صفحات وب که هسته اصلی آن ها را Javascript تشکیل می دهد به اهمیت یادگیری این زبان قدرتمند برای هرکس که دستی در طراحی وب دارد افزوده است.

این جزوه آموزشی از روی یکی از مشهورترین و محبوبترین منابع یادگیری این زبان یعنی Professional Javascript For Web Developers نوشته Nicholas C.Zakas (نیکولاس سی. زاکاس) ترجمه شده است. از نکات بارز این جزوه آموزشی می توان به بررسی تمامی نکاتی که یک طراح وب باید این روز ها از جاوااسکریپت بداند همراه با ارائه انواع مثال ها و نمونه کد ها اشاره کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی جاوا اسکریپت
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کاربردی جاوا اسکریپت

حسین
۱۴۰۲/۴/۵
خوب و کاربردی بود ولی میتونست بهتر باشه من که جاوا اسکریپت رو تقریبا بلدم یک جاهایی مفهوم کد رو درک میکردم ولی مفهوم حرف نویسنده رو درک نمی‌کردم! ولی از اون طرف یک سری جاها از کتاب خیلی ساده و روان توضیح می‌داد بنظرم برای شروع از کتاب شروع نکنید و برید دوره ویدئو ببینید در کل بهتره
ممنون از کتاب راه🌹
Formika Eshtion
۱۴۰۱/۸/۲۱
سلام
من یه تازه کارم و از صفر میخوام شروع کنم درسته هر کدی که داخل کتاب هست رو متوجه نشدم ولی خب یه دیدگاه بهم داده که برای شروع عالیه و این زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت رو خیلی بهتر میفهمونه اگه تازه کار هستین حتما بخونین.
Maysam Asefi
۱۴۰۰/۱۱/۱
میشه روش حساب کرد و اینکه رایگانه اینش عالیه
میتونید با این کتاب خیلی چیز‌ها یاد بگسرید ولی فقط به این کتاب اکتفا نکنید و در گوگل جستجو کنید
پروژه‌های تمرینی بنویسید و اینکه هیچکس با نگاه کردن به کد برنامه نویس نمیشه
Mark William
۱۳۹۵/۱۱/۱۸
کتاب خوبیه اما چرا نمیتوانیم صفحه را مطابق با موبایل و تبلت تنظیم کرد که بتوانیم راحتتر مطالب را بخوانیم. مطالب ریز و خوانا نیست و مجبوریم هر بار که برای مطالعه میایم سراغ کتاب اونو زوم کنیم تا خوانا دیده بشه
گندم
۱۴۰۲/۶/۲۷
عالی بود خیلی کامل و جامع بود پیشنهاد میکنم خیلی خوب توضیح داده شده و مفهوم رو به صورت کامل میرسونه عالی بود خیلی عالیی بود بشدت پیشنهاد میشه
Farzad
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
پیشنهاد میکنم کتاب دانلود کنین من از روی همین برنامه نویسی دارم یاد میگیرم و فیلم‌های آموزشی.
امیدوارم شماهم به زودی برنامه نویسی یادبگیرین
Ali Tajari
۱۳۹۸/۱/۲۰
این کتابو خوندم ولی به نظرم بیشتر مناسب افرادی هست که تازه قرار کار با جاوا اسکریپت رو شروع کنن و اگرنه فکر نمیکنم مطلب جدیدی براتون داشته باشه
erfan sh
۱۳۹۶/۴/۱۰
منو یاد برنامه نویسی با کنسول تو دانشگاه میندازه درحالی که میتونستیم از ویژوال استفاده کنیم...... پیشنهاد من اینه که از کتابهای مرجع و کامل استفاده کنید....
Reza
۱۴۰۲/۸/۷
واقعا از نویسنده تشکر می‌کنم که مطالب رو به بهترین روش ممکن به مخاطب آموزش میده. و اینکه با همین کتاب میشه جاوا اسکریپت رو اصولی یاد گرفت.
محمد بخشی فر
۱۳۹۴/۵/۱۷
حق کپی رایت منحصر به نویسنده و ناشره پس خودتون باید بدونید که دارید برای یک کاره غیرقانونی وغیرانسانی و غیر اخلاقی اجازه میخواید!
Amir.rh
۱۴۰۲/۶/۲۴
هر چند بعضی مطالب مثل دستورات شرطی و حلقه‌ها تو کتاب نیست ولی در مجموع بهترین کتاب رایگان برای آموزش جاوا اسکریپته
علی ن
۱۴۰۱/۸/۲۵
کتاب آقای بادپی برای جاوااسکریپت کتاب کوچک و جمع وجور هست اگر حوصله خواندن کتابهای بزرگ را ندارید توصیه میکنم
کاربر ms
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب خوبیه و باتوجه به قیمتش مناسبه ولی خب قدیمیه و به تنهایی پاسخگونیست ولی برای پایه خوبه
عماد سعدی ال کثیر
۱۴۰۰/۲/۲
برنامه نویسی جاوا پس از سالیان جایگاه خوبی پیدا کرده و بعنوان یک شاخه تخصصی برای برنامه نویسی است.
Babak Fp
۱۳۹۹/۲/۲۷
کتاب خیلی خوبیه میتونه بهتر هم باشه ولی در کل من خیلی ازش استفاده کردم👍
مشاهده همه نظرات 51

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی جاوا اسکریپت

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی جاوا اسکریپت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.