معرفی و دانلود کتاب آنجا کیست؟

عکس جلد کتاب آنجا کیست؟
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنجا کیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنجا کیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنجا کیست؟

کتاب آنجا کیست؟ به قلم جان دبلیو. کمبل، داستان هیجان‌انگیز و پر فراز و نشیب دو شخصیت با نام‌های بلر و گری را به تصویر می‌کشد.

کتاب آنجا کیست؟ (?Who goes there) معروف‌ترین داستان جان دبلیو. کمبل است که در سال 1938 منتشر شد و بسیار مورد توجه کارگردانان و تهیه کنندگان هالیوود قرار گرفت. بر اساس این داستان سه فیلم The Thing From Another World - 1951, The Thing - 1982, The Thing - 2011 ساخته شده است.

جان دبلیو. کمبل (John W. Campbell) نویسنده و ویرایشگر آمریکایی داستان‌های علمی تخیلی بود. او از سردمداران "عصر طلایی داستان‌های علمی تخیلی" در اوایل دهه 40 میلادی به شمار می‌رود. تاثیر او بر این دوره به قدری ویژه است که او را سلطان بلامنازع این دوره و پدر داستان‌های علمی - تخیلی می‌خوانند. او در طول فعالیتش در مجله استاوندینگ ساینس فیکشن در فاصله سال‌های 1937 تا 1971، داستان‌های علمی - تخیلی بسیاری را خلق کرد و با دگرگون کردن این ژانر توانست نظر عموم را به آن جلب کند.

کمبل داستان‌های علمی تخیلی را واقع‌گرایانه‌تر و عمق روانشناختی آن‌ها را بیشتر کرد. در داستان‌های او تمرکز بیشتری بر روی شخصیت‌ها وجود دارد و از حقایق علمی به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. گرچه اعطای جایزه هوگو، یکی از معتبر‌ترین جوایز در زمینه داستان نویسی علمی تخیلی، سال‌ها بعد از شروع فعالیت کمبل باب شد، اما او موفق به کسب 8 جایزه هوگو شد.

در بخشی از کتاب آنجا کیست؟ می‌خوانیم:

گری به اطراف اتاق نگاه کرد تا از زنده بودن تمام افراد مطمئن شود. سی‌ و دو نفر، بعضی از آن‌ها مضطربانه به دیوار تکیه داده بودند، بعضی به ظاهر آرام بودند، بعضی نشسته بودند اما اکثراً به ناچار مانند ماهی‌های ساردین درون کنسرو تنگاتنگ یکدیگر ایستاده بودند. سی‌ودو نفر بعلاوه پنج نفری که مشغول بخیه زدن زخم‌های سگ‌ها بودند، در مجموع تمام سی‌ و هفت نفر اعضای گروه حضور داشتند.

گری شروع به صحبت کرد: “فکر می‌کنم همگی اینجا حضور دارند. بعضی از شما -سه یا چهار نفر حداکثر- دیدید که چه اتفاقی افتاده. همگی آن موجود را روی میز دیده بودید و می‌دانید ماجرا از چه قرار است. اگر کسی آن را ندیده الان نشانش می‌دهم.” دستش را به سمت پارچه‌های کتانی روی موجود برد تا آن‌ها را کنار بزند. بوی گند گوشت سوخته از آن به هوا برخاست. همگی به سرعت کنار رفتند و از نگاه کردن به آن امتناع کردند.

گری ادامه داد: “انگار ‘چارناک’ دیگر قادر نیست هیچ گروهی را رهبری کند. بلر می‌خواهد باز هم آزمایش‌های دقیقی روی این موجود انجام بدهد. همگی ما می‌خواهیم بدانیم که چه اتفاقی افتاده و همین حالا مطمئن شویم که این موجود کاملاً و برای همیشه مرده. اینطور نیست؟

کاننت با طعنه گفت: “هر کسی هم که مخالف است می‌تواند تا صبح در کنارش بنشیند. ”

گری رو به زیست‌شناس ریزنقش کرد و گفت: “خیلی خُب، بلر، نظرت چیست؟ اصلاً این چه موجودی است؟”

بلر نگاهی به جسم پیچیده‌شده روی میز انداخت و گفت: “نمی‌دانم آن چیزی که ما دیدیم شکل واقعی این موجود بوده یا نه. ممکن است که او شکل کسانی را که آن سفینه را ساخته‌اند تقلید کرده-که البته بعید می‌دانم، به نظرم که شکل واقعی خودش بوده.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنجا کیست؟
نویسنده
مترجمبیژن چگنی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات95
زبانفارسی
شابک978-600-98257-7-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آنجا کیست؟

زهره چگنی
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
جان دبلیو کمپبل از بزرگترین نویسنده هاتی داستان‌های علمی تخیلی است. چیزی که در این ژانر این نویسنده بزرگ را شاخص می‌کند سبک واقع گرایانه و روانشناختی است که در آثار وی بخصوص آن جا کیست؟ به چشم می‌خورد. این اثر معروفترین اثر کمپبل است که 8 جایزه هوگو را از آن خود کرده که در سال 1938 منتشر شد و توجه کارگردانان هالبیوود را به خود جلب کرد. از این ثر سه فیلم بسیار معروف ساخته شده است.
مترجم این اثر بیژن چگنی از اساتید مسلط به ترجمه زبان انگلیسی و ادبیات انگلیسی است، ایشان از مدرسان به نام آموزش زبان انگلیسی هستند. از آثار ترجمه ایشان می‌توان بدون مریت را نام برد که به زودی در کتابراه در دسترس قرار خواهد گرفت.
ندا نبی زاده
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
انتظار بیشتری از این کتاب داشتم... از نظریات علمی پیچیده و متعدد استفاده شده بود و همین موضوع از جذابیت داستان کم کرده بود ضمن اینکه داستان تعداد زیادی شخصیت با اسامی متنوع داشت و در طی داستان این اسامی مدام تکرار میشد و تمرکز خواننده رو از بین میبرد
maryam nazemi
۱۳۹۹/۲/۲۳
خیلی خوب بود مدت‌ها بود داستان علمی تخیلی به سبک کلاسیک نخونده بودم
Milad Shahsavari
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
ترجمه‌ی کتاب حقیقتا بی‌نقص و روانه!
مرتضی گودرزی
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
کتاب فوق العاده‌ای که ظاهرا فیلم سینمایی هم ازش ساخته شده
.
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
خیلی خوب بود، جدی میگم
اگه کتابای علمی تخیلی دوست دارید حتما بخونیدش
Rt Hp
۱۴۰۰/۵/۱۷
اصلا خوشم نیومد بدترین کتابی بود که خوندم نمی‌دونم نویسنده با چه هدفی اینو نوشت
علی کاظمی
۱۴۰۰/۲/۲۸
یه دفعه وسط داستان معلوم نیست چه اتفاقی میوفته!!!!
Mohsen Khiabani
۱۴۰۰/۱/۲۷
کتاب خوبی است ولی فیلمنامه فیلمی که جان کارپنتر از روی این داستان بلند ساخته، در مجموع روایت قویتری دارد. خواندنش را شدیداً توصیه میکنم.
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب آنجا کیست؟

برای دریافت کتاب آنجا کیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.