معرفی و دانلود کتاب صوتی آوای وحش

عکس جلد کتاب صوتی آوای وحش
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آوای وحش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آوای وحش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آوای وحش

کتاب صوتی آوای وحش یکی از معروف‌ترین و درخشان‌ترین آثار جک لندن؛ درباره‌ی سگ اهلی و محبوبی به نام باک است که دست سرنوشت او را به محیط ناملایم، سخت‌گیر و ناخوشایند کلوندایک در دوران هجوم جویندگان طلا به ایالت یوکان می‌کشاند. این کتاب به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه شده و به‌ عنوان اثری پرفروش در سراسر دنیا در حال انتشار است.

کتاب صوتی آوای وحش (The Call Of The Wild)، یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌های جک لندن (Jack London)، به روایتی شنیدنی و جذاب از سفر به کلاندایک و سرگذشت سگ-گرگی دوست داشتنی می‌پردازد، باک پس از گذشت سالیان سال خدمت به انسان‌ها، ارباب‌ها، وفاداری‌ها و نوازش دیدن‌ها و رنج بردن‌ها، در خود، کششی ذاتی به محیط جنگل احساس می‌کند و فقط بخاطر علاقه به ارباب رئوفش است که در میان انسان‌ها مانده و در کنار آن‌ها زندگی می‌کند. همین که صاحبش به دست اشخاصی از بومی‌ها کشته می‌شود، به جنگل می‌رود تا به زندگی اجدادی خود بپیوندد و در میان برادران جنگلی نغمۀ شادی سر دهد.

او به سرنوشتی غیرطبیعی و غیرباور دچار می‌شود، سرنوشتی که موجب می‌شود جنگی داخلی در ذهن او شکل بگیرد تا معصومیت و امنیت زندگی در خانه‌ی ارباب را به دست فراموشی بسپارد و به خود واقعی‌اش، یعنی گرگی درنده میان جنگلی وحشی تبدیل شود.

جک لندن در این اثر دنیای رمزآلود سگی وفادار را به تصویر کشیده است و در مدتی کوتاه جان خود را با جان او همراه می‌کند، فضاسازی‌های زیبایی که از قدرت تخیل بالای لندن برگرفته شده است، زیبایی این داستان را دو چندان کرده و هر شحص رمان‌خوانی را به خود جذب می‌کند. این اثر نظام سرمایه‌داری حاکم بر آمریکا و نظم سرمایه‌داری مشمول قانون گرگ‌ها را نقد می‌کند.

جک لندن در سان‌ فرانسیسکو آمریکا متولد شد و به تحصیلات عالیه نپرداخت. هرچه آموخت، خودش آموخت و اولین نویسنده‌ی برجسته‌ی طبقه‌ی کارگر ایالات متحده بود که شیوه‌ی نگارش جذاب، ساده و روان او موجب شده تا در مدت 18 سال آثار معروف بسیاری را به وجود بیاورد. پر کاری وی را به‌ راحتی می‌توان در 51 کتاب و چند صد مقاله‌ای که منتشر کرده، دید. او گران‌قیمت‌ترین و همچنین پرخواننده‌ترین نویسنده‌ی آمریکا در زمان خودش بود که حتی در اواخر عمر، درآمدش تا دو برابر رئیس‌جمهور آمریکا افزایش یافت. بسیاری از داستان‌های او با طبیعت و حیات وحش گره خورده است. از دیگر آثار معروف او عبارت‌اند از: «سپید دندان» و «گرگ دریا».

در بخشی از کتاب صوتی آوای وحش می‌شنویم:

اما نگهبان سالن او را تنها گذاشت و صبح چهار مرد وارد شدند و قفس را برداشتند. باک فکر کرد آن‌ها هم آمده‌اند تا او را اذیت کنند و عذاب دهند. چون آن‌ها لباس‌های ناجور و زشتی داشتند و ژولیده بودند، او از میان میله‌ها به آن‌ها حمله‌ور می‌شد و طغیان می‌کرد. آن‌ها فقط می‌خندیدند و از میان میله‌ها با تکه‌های چوپ به او سیخونک می‌زدند. او هم با سرعت به چوب‌ها حمله می‌کرد. بعد متوجه شد که این همان چیزی است که آن‌ها می‌خواستند.

به همین ترتیب در کف قفس دراز کشید و گذاشت تا آن را توی گاری بگذارند. سپس او و قفسی که در آن حبس شده بود از دست‌های بسیاری عبور کرد.

کارکنان دفتر قطار او را تحویل گرفتند و قفس را در واگنی قرار دادند. سپس قفس را با مجموعه‌ای از جعبه‌ها و قطعات در یک کامیون گذاشتند و کامیون را به یک کشتی بخار باربری بردند و از کشتی بخار به یک قطار راه‌آهن بزرگ برده شد و در نهایت به یک قطار حمل تحویل داده شد.

قطار دو روز و دو شب دنبال لوکوموتیوهایی که سوت می‌کشیدند می‌رفت. باک دو روز و دو شب نه غذا خورد و نه آب نوشید. با خشمی که داشت به مردمانی که در قطار بودند می‌غرید و آن‌ها هم با اذیت‌ کردنش او را مورد انتقاد قرار می‌دادند، در حالی‌که از خشم می‌لرزید و روی میله‌ها بالا و پایین می‌پرید به او می‌خندیدند و او را مورد تمسخر قرار می‌دادند یا ادای سگ‌های مضطرب را درمی‌آوردند، می‌غریدند و با این کارهای احمقانه به او توهین می‌کردند و او را خشمگین‌تر می‌کردند. او گرسنگی را نادیده می‌گرفت، اما فقدان آب شدیداً رنج‌آور بود. خشم هم او را دچار تب شدید می‌کرد و التهاب گلو و زبان خشک‌شده‌اش به دردهایش می‌افزود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
فصل 1: مروری بر گذشته
24 دقیقه
فصل 2: قانون چماق و دندان
33 دقیقه
فصل 3: سلطه‌ی خصلت حیوانی
21 دقیقه
فصل 4: چه کسی سرگروه جدید خواهد بود؟
33 دقیقه
فصل 5: درد و رنج و محنت سورتمه‌کشی
26 دقیقه
فصل 6: عشق به یک انسان
29 دقیقه
فصل 7: آوای وحش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آوای وحش
نویسنده
مترجمآرزو علیزاده
راویحدیثه حیدری
ناشر صوتیانتشارات پر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آوای وحش

فرخ شعاعی
۱۴۰۰/۱/۴
بزرگ‌ترین مشکل این اثر موسیقی زمینه است. در طول کل داستان موزیکی با صدای خیلی بلند در پشت زمینه است که اصلا اجازه نمی‌ده شنونده بر روی داستان تمرکز کنه
خوانش کتاب هم خیلی حرفه‌ای نیست. سرعت خواننده زیاد و حتی گاه و بیگاه توپوق می‌زنه
شما مقایسه کنید با اجراهای بی‌نظیر آرمان سلطان‌زاده رو دیگر کل
کتابهای صوتی
در کیفیت فنی کار خیلی پایین و اجازه نمی‌ده شنونده با این داستان چشمگیر ارتباط لازم رو برقرار کنه
جعفر رضایی
۱۳۹۹/۲/۲۶
جدای از محتوای جذاب کتاب، خوانش این صدا رو دوس نداشتم و باعث شد از این کتاب خوشم نیاد (دقیقا عکس کتاب سپید دندان که اونم محصول همین نویسنده هست با صدای رضا عمرانی که با شنیدنش عاااااشق کتاب میشید بیییینظیره این کتاب و این خوانش).
محمد خبره دست
۱۳۹۹/۲/۲۷
موسیقی دلنواز و صدای خانم حدیثه باعث جذابیت دو چندان این کتاب قشنگ شده. البته که از بابت محتوا بنظرم این کتاب سبکی عامه پسند نداره پس اگه میخواید این کتاب رو خریداری کنید، حتما نمونه رو گوش بدید.
فاطمه میم
۱۳۹۸/۱۰/۴
براساس نظریه داروین که انتخاب طبیعی نام دارد، نوشته شده است. این که همیشه اونی که سازگار تر و قوی تر باشه، شایستگی این رو داره که زنده بمونه.
دانیال خبوشانی
۱۳۹۹/۵/۱۰
خود کتاب که حرف نداره، خواننده هم متبحرانه اجرا میکنند. اما وای، وای این اهنگ‌های بک گراند به واقع افتضاحند و گاهی گوش خراش میشوند و حواس آدم رو از ادامه‌ی داستان پرت میکنند.
فرامرز جکسون
۱۴۰۱/۹/۱۹
سلام به همگی کتابش از زبان حیواناته و میخواد خوبی و بدی رو‌ی جورایی نشون بده و درباره طبیعت حیوانات و وفاداری هم صحبت می‌کنه نسبت سگ ها
saeed keikha
۱۳۹۹/۱/۲۶
کتابی خواندنی پیشنهاد می‌کنم اگر اومدین بر اساس نظرات کتابو انتخاب کنین شک نکنین و انتخابش کنین. مرسی کتابراه دوست داشتنی
نسیم ت
۱۳۹۹/۱/۲۵
داستان زیبا با قلمی خوب. من کتاب رو دوست داشتم به جز اینکه چند جا گوینده‌ی محترم کسره مالکیت رو درست نمیخوندن و البته ممکنه من زیاد سخت گیر باشم.
Yazdan Rzm
۱۳۹۸/۱۰/۶
داستانی رئالیستی از نویسنده‌ای چپ گرا آمریکایی جک لندن، آنگاه که گرگی در میان انسان‌ها زندگی میکند....
فاطمه علیزاده
۱۴۰۰/۴/۲
بااینکه اجرا چندان زیبای نداشت جریان داستان این ضعفو پوشاند. درکل اثر سرگرم کننده ایست تا یک اثر شاخص.
سایه
۱۳۹۸/۷/۱۹
داستانش بسیار جذابه. خانم حیدری هم که از گوینده‌های واحد دوبلاژه. موسیقی هم عالی انتخاب شده. مرسی
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۰/۵
یک کتاب داستان بسیار معروف از زندگی سگ اهلی که تبدیل به سگ وحشی میشود و از آثار معروف جک لندن هستش.
وحید عینالو
۱۴۰۰/۲/۱۹
عالی بود، صدای دلنشین، لحنی زیبا وخوانشی روان وباتسلط... آرزوی موفقیت روزافزون...
mani rahbari
۱۳۹۹/۱۲/۷
یک برنامه بسیار عالی و کاربردی برای کسایی با گوشی کتاب میخونن
توصیه میکنم حتما دنلود کنید
mohammad amin
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
سلام. ترجمه خوبی داشت. الهام بخش و مفید. مثل کتاب سفید دندان بود. جذاب با تشکر
مشاهده همه نظرات 25

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آوای وحش

برای دریافت کتاب صوتی آوای وحش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.