معرفی و دانلود کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟

عکس جلد کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟
قیمت:
۴۴۰۰۰ 30800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟

باربارا دی آنجلیس یکی از موثرترین آموزگاران در زمینه روابط و رشد شخصیتی در کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟، تمامی تجربیات خود را در جهت انتخاب فرد مناسب برای ازدواج بیان می‌کند.

کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ (?Are you the one fore me) درایت و بینشی را که در فهم واقعیت‌های زندگی احساسی خود بدان نیاز دارید را به شما می‌دهد.

در کنار نامزدتان نشسته‌­اید و همان‌طور که به چهره او می­‌‌‌‌‌‌نگرید، به آینده زندگی‌تان می‌اندیشید. قرار است با هم ازدواج کنید. دوستش دارید و زندگی‌ بدون او برایتان مفهومی ندارد. ولیکن دودل هستید. چگونه مطمئن شوید که او واقعا نیمه گمشده شماست؟

عاشق شدن تجربه‌ای قدرتمند و جادویی است. در ابتدا هر گفتگو و هر لحظه، کاملا منطقی و درست به نظر می‌رسد. ولیکن خیلی زود جذابیت و شیدایی تبدیل به رابطه‌ای عادی می‌شود و مشکلات زندگی مشترک ظاهر می‌شوند. هفته‌ها و ماه‌ها می‌گذرند تا اینکه یک روز از خود می‌پرسیم آیا او نیمه گمشده من است؟

ما می‌خواهیم در زندگی احساسی خود خوشبخت باشیم و نیز می‌خواهیم که ازدواجمان سرانجام خوبی داشته باشد. بنابراین پرواضح است که هیچ یک از ما عمداً افرادی را انتخاب نمی‌کنیم که برایمان نامناسب باشند. ما حقیقتاً باور داریم که وقتی کسی را انتخاب می‌کنیم، انتخابمان درست است، اما حقیقت تلخ این است که بسیاری از اوقات این انتخاب‌ها به اشتباهاتی تلخ و دردناک مبدل می‌شوند. بسیاری از ما فرد نامناسب را برمی‌گزینیم و سپس می‌اندیشیم که چرا ازدواجمان شکست می‌خورد...

اگر مجرد هستید با این کتاب می‌توانید به ابزار و دستورالعمل‌های لازم جهت انتخابی سالم و موفق دست پیدا کنید و اگر عاشق شده‌اید می‌توانید از درستی رابطه خود و موفقیت آن در آینده 100 درصد مطمئن شوید. هم‌چنین اگر ازدواج کرده‌اید با کمک این کتاب می‌توانید تفاوت‌های‌تان را درک کنید و آن‌ها را متعادل سازید تا بتوانید در کنار هم شادتر زندگی کنید.

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینه رشد شخصی است. او کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرده است.

آثار باربارا از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از 8 میلیون نسخه از آن فروخته شده‌ است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌ است.

در قسمتی از کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ می‌شنویم:

«مقابل همسر آینده‌تان نشسته‌اید. از نگاهش می‌خوانید که نگران است به او چه پاسخ خواهید داد و همینطور که به خطوط چهره او خیره شده‌اید، به آینده این رابطه می‌اندیشید. می‌دانید که می‌خواهد با شما ازدواج کند. شما دوستش دارید و زندگی بدون او را نمی‌توانید تصور کنید. اما فکر ازدواج با او شما را تا سر حد مرگ می‌ترساند. چه پیش خواهد آمد اگر به او قول ازدواج بدهید و بعدا دریابید که شخص دیگری نیز وجود دارد که با و تفاهم بیشتری دارید؟ چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که او همان شخصی است که می‌خواهید؟...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
بخش اول - شناخت و درک انتخاب‌های عشق و احساس - فصل اول - قسمت اول
45 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
42 دقیقه
فصل دوم - قسمت اول
42 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
56 دقیقه
فصل سوم
38 دقیقه
فصل چهارم - قسمت اول
35 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
38 دقیقه
بخش دوم - اجتناب و دوری از افراد نامناسب - فصل پنجم - قسمت اول
37 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
36 دقیقه
فصل ششم - قسمت اول
51 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
52 دقیقه
فصل ششم - قسمت سوم
44 دقیقه
فصل هفتم - قسمت اول
51 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
39 دقیقه
بخش سوم - نحوه شناخت و شناسایی افراد مناسب برای برقراری ارتباط و ازدواج - فصل هشتم
29 دقیقه
فصل نهم - قسمت اول
25 دقیقه
فصل نهم - قسمت دوم
30 دقیقه
فصل دهم - قسمت اول
37 دقیقه
فصل دهم - قسمت دوم
32 دقیقه
فصل یازدهم - قسمت اول
31 دقیقه
فصل یازدهم - قسمت دوم
7 دقیقه
فصل دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟
نویسنده،
مترجممحبوبه رمضان زاده
راویرامونا شاه
ناشر چاپیانتشارات کتاب درمانی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
۴۴۰۰۰ 30800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟

محمد نکوئی فرد
۱۳۹۸/۲/۲۹
خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند، دوستی و یا شراکت کنند (درون زندگی و کار) پیشنهاد می‌دهم.
کتاب به زبان ساده و روشنی نوشته شده و بسیار کاربردی است. نویسنده که خود درد کشیده و پیر راه است، بسیار هنرمندانه، جستارها و نمونه‌ها را در هم آمیخته تا ما را از دام افسانه‌ها و باورهای پوسیده درباره
عشق، رها سازد.
نویسنده هشدار می‌دهد که بدون تفاهم (همدلی)، عشق سرابی بیش نیست! و سپس راهکارهای سودمند و بسیار کاربردی برای شناخت ویژگی‌های خودمان و دیگران می‌دهد تا بتوانیم زمینه‌های همدلی را بدرستی دیده و ارزیابی کنیم.
به باور من، خواندن این کتاب، کمک می‌کند که به خودشناسی بیشتری برسیم و نقش کلیدی خودمان در ساختن سرنوشت مان را بپذیریم.
در پایان، امیدوارم که در ویرایش آتی، برابرهای زیبای فارسی، جایگزین واژه‌های ناهمخوان شوند. سپاس
نگار طاهریان
۱۳۹۸/۴/۲۳
من تعجب میکنم دیگران چطور روی هر چیز نظر عااالی میدن!!!از مردمی که هرچی بقیه بهشون گفتند بدون تفکر کردن پذیرفتن بیشتر از این نمیشه انتظار داشت!این کتاب ۵۰ درصد مطالبش درست خیلی از مطالبش باور منفی در مورد دیگران و زندگی اگر تفکر کنید و به تجربه هاتون نگاه کنید متوجه میشید داخل کتاب نوشته مردی را و میبینید خوش برخورد عااالی و سالم ومردی دیگه بی‌ادب و کنترلگر و کلی صفات منفی دیگه؛ در ادامه گفت اول یک رفته گر و دومی یک مرد ثروتمند؛کی گفته انسانهای فقیر همشون عالی هستند و یا مردهای ثروتمند بد هستند؟یا جایی گفته ازدواج از راه دور اشتباه؛ کی این حرف را زده؟مگه همه با پسر همسایه هاشون و یا پسرای شهر خودشان ازدواج کردند؟؟من چندین نفر را دیدیم که از هم دور بودند و ازدواج موفقی داشتند، بخشی دوباره گفته انسانهای مثبت اندیش و مهربان نکات منفی را نمیبینند این هم اشتباه. این کتاب درست و اشتباه قاطی شده
M M
۱۳۹۸/۲/۲۲
کتاب خوبی هستش و به نظرم برای خود شناسی هم بسیار لازم و ضروری هستش. تله‌های رفتاری‌ای که در وجود ادم‌ها هستن باعث انتخاب‌های نا اگاهانه ما میشن و شناختن و درمانشون برای اینده‌ی بهتر ما لازم من کتاب رازهایی درباره‌ی مردان رو هم خوندم از همین نویسنده و به نظرم خیلی دیدخوبی برای روابط بهتر ارائه میده.
Reyhan Maleki
۱۴۰۲/۲/۳۱
کتاب خیلی خوبی بود برای نویسنده و سایر عوامل تهیه این کتاب و همچنین عوامل کتابراه آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم.
پیشنهاد میکنم اگه مجرد هستید حتما این کتاب رو قبل از انتخاب همسر گوش کنید. تو این کتاب ویژگی‌های همسری که نباید انتخابش کنید، راه حل‌ها اگه انتخاب درستی نداشتید و همچنین ویژگی‌های همسر خوب و نحوه بررسی میزان تفاهمتون ارائه میشه. امیدوارم براتون مفید باشه.
شهبا شریفی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
من خیلی به‌تمرین‌های هرفصل پایبند نبودم…
اما در کل این کتاب می‌تونه به‌تمام افرادی‌که در شرف شناخت اطرافیان‌شون هستن کمک کنه. فکر می‌کنم نیازی نیست که حتماً پارتنری داشته باشید تا این کتاب براتون مفید باشه، بلکه نویسنده به‌خوبی به‌شما کمک می‌کنه تا آماده‌ی آشنایی و برخورد با آدم‌های جدید زندگی‌تون باشید.
H.m
۱۴۰۲/۵/۱۰
عالی هرچی بگم کم گفتم. حتما این کتابو بخونید برای من خیلی خیلی مفید بود اگه قصد دارید با آگاهی آدم مناسبی رو برای رابطه انتخاب کنید این کتاب بهترینه انقدر کامل و با مثال همه چیو توضیح داده که واقعا لذت می‌برم از گوش دادن بهش فوق العاده قابل درک و ملموس
فائزه امینی
۱۳۹۸/۱۱/۱۸
این کتاب واقعا عالیه مطالبش جدیده و من جایی نخونده بودم یا آموزش داده نشده بود. جواب خیلی از سوالاتمو گرفتم و واقعا کمک کرد خودمو احساساتمو بهتر بشناسم
علی رسایی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
کتاب خیلی کاربردی واسه کسایی که میخوان وارد رابطه بشن یا رابطه‌ای خوب داشته باشن و انتخاب همسری خوب و مناسب داشته باشن، البته یکم ترسناکه و تلخ ولی خب حقیقت داره
عاطفه عابدی
۱۳۹۸/۵/۹
واقعا کتاب بسیار مفیدی بود، میشه گفت یه مستند جامع و کامل که هر بعد رابطه و انتخاب‌ها رو بررسی کرده.
قبل شروع هر رابطه و گرفتن هر تصمیمی این کتاب رو باید خوند
رقیه حاج علی اکبری
۱۴۰۲/۷/۲۱
کتابهای باربارا واقعا خواندنی و آموزنده اند، برای درک یک انتخاب صحیح و درک اشتباهات گذشته مان در انتخاب هایمان برای ازدواج بسیار مناسب است این کتاب
منوچهر دیانت
۱۳۹۹/۵/۲
بسیار آموزنده و مفید، خصوصا برای افرادی که خواهان شناخت بیشتر از روابط متقابل هستند و شناخت بیشتری از روابط عاطفی، عشق و... هستند
pary_n
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
کتابی که کمک میکنه اول خودمون رو بهتر بشناسیم بعد معیارها و اولویت‌هایمان رو و طبق ان‌ها بتونیم فرد مناسبی رو انتخاب کنیم.
شهاب رسولی
۱۴۰۱/۸/۲۷
برای من جالب نبود
پر از مسائل و داستان‌های منفی بود
انرژی منفی‌ای داشت کاملا، فقط احساس آدم رو بد می‌کنه
و خیلی فرهنگ غربی‌ای داشت
پریسا جلیلیان
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
🏅🥇 عالی و مفید. فقط با دقت زیاد باید گوش کرد البته من خودم با گوش کردن بهش فکر میکنم بیشتر به سمت جدایی کشش داره تا حل مساله
azad Ta
۱۳۹۹/۱/۱۱
واقعا کتابی فوق العاده است که همه واقعیت‌ها رو چه در مورد خودمون و چه فرد مورد نظر برای ما روشن میکنه
مشاهده همه نظرات 50

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟

برای دریافت کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.