معرفی و دانلود کتاب صوتی ابر غذاها

عکس جلد کتاب صوتی ابر غذاها
قیمت:
۳۹۰۰۰ 27300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ابر غذاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ابر غذاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ابر غذاها

کتاب صوتی ابر غذاها اثر برنت اگین و شرین جت ویگ از مجموعه کتاب‌های دامیز، راهنمایی ساده و کاربردی برای داشتن رژیم غذایی سالم است. رژیمی که بهترین مواد غذایی در آن به شما معرفی شود تا بدن سالم‌تری داشته باشید.

کتاب صوتی ابر غذاها (Superfoods for dummies) به شما کمک می‌کند که بدانید بدنتان به چه ابر غذاهایی نیاز دارد و هرکدام برای تقویت کدام‌ یک از ارگان‌های بدن مفید هستند، زیرا ابر‌ غذا‌ها رویکرد سالم‌تری نسبت به نحوه‌ی غذا خوردن در اختیارتان خواهند گذاشت و به شما این امکان را می‌دهند که وزن کم کنید و با بیماری‌ها بجنگید. هم‌چنین اطلاعاتی درباره‌ی اینکه خوراکی‌هایی که می‌خورید از لحاظ علمی چه خواصی دارند و چگونه می‌توان به بهترین شکل آن را تهیه کرد و از خوردن آن‌ها لذت برد، به شما می‌دهد.

این کتاب بخش‌های مختلفی از قبیل بررسی ابرغذاها، نکاتی درباره صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سالم‌ترین روش‌های طبخ، راه‌های گنجاندن ابرغذاها در برنامه غذایی روزانه، بیش از 50 دستور پخت غذاهای خوشمزه و... را شامل می‌شود. با این کتاب اصول یک رژیم غذایی متعادل، مغذی و مقوی را بیاموزید و بدانید چرا ابرغذاها این‌قدر قدرتمند هستند، هم‌چنین از ماجرای ابرغذاها سر دربیاورید و به خواص منحصر به فرد آن‌ها و بهترین راه‌های نگهداری و آماده‌سازی‌شان نگاه دقیق‌تری بیندازید. مزه‌های ناشناخته و جدیدی را امتحان کنید، انواع ابرغذاهای عجیب و غریب را کشف کنید و وعده‌های سالمی را برای خود مهیا کنید.

برنت اگین (Brent Agin) و شرین جت ویگ (Shereen Jegtvig) در فصل اول این کتاب با عنوان "قدردانی از شگفتی‌های جاودانه ابر غذاها" به شما می‌آموزد که چگونه ابرغذاها باعث کاهش وزن، تقویت دستگاه ایمنی بدن، تسکین التهاب، محافظت در برابر سرطان، بهبود گوارش و... می‌شود.

فصل دوم با عنوان "راه دادن ابر غذاها به زندگی‌تان" از تبدیل رژیم غذایی‌تان به یک رژیم غذایی سالم، تغییر ایجاد کردن غذاهایی که باید بیشتر یا کمتر بخورید، افزودن ابر غذاها به برنامه روزانه و... می‌گوید.

در فصل سوم با عنوان "جدا کردن بهترین‌های ابر غذاها" اطلاعات غذایی مهم را ذکر می‌کند اطلاعاتی از قبیل آماده کردن سالمون، قوی شدن به کمک اسفناج، لبریز از خواص محافظت کننده آنتی‌اکسیدانی و...

فصل چهارم با عنوان "متحول کردن غذاها به کمک ابر غذاها" درباره‌ی فواید روغن زیتون، انتخاب، نگهداری و استفاده از آن است.

فصل پنجم این کتاب با عنوان "زندگی گیاهی به مفهوم مثبت آن"، شیرجه‌ای به درون گواکاموله عزیز آووکادو می‌زند و از استفاده چربی‌های غیراشباع تک پیوندی، افزودن آووکادو به رژیم غذایی، لذت خوردن چغندر و... می‌گوید.

فصل ششم با عنوان "صبحانه، میان وعده، پیش‌غذا و دسرهای ابر غذایی" درباره‌ی درک مهم‌ترین وعده غذایی روز، دستور تهیه صبحانه‌های ساده، آماده کردن صبحانه‌های ابر غذایی، غذای تو راهی، زندگی شاهانه در آخر هفته‌ها و... است.

فصل هفتم با عنوان "ابر غذاها در غذاهای اصلی، سالادها و غیره" از نهایت استفاده از وعده‌های دورهمی، صدور یک بیانیه با استفاده از غذای اصلی، پذیرایی با ابر سالادها، پر کردن بشقاب: سالادها و غذاهای فرعی مفید و مغذی و... صحبت می‌کند.

یکی از کارهای ضروری برای داشتن سلامت و تناسب‌اندام داشتن رژیم غذایی سالم است. انسان‌ها باید انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و... را بشناسند و بدانند که هرکدام از مواد غذایی دارای کدام‌ ک از این ویتامین‌ها هستند و در وعده‌های غذایی مختلف با توجه به نیاز بدن از آن‌ها استفاده کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی ابر غذاها می‌شنویم:

قلب شما روزانه حدود 2000 گالن خون به سراسر بدنتان می‌فرستد. اما اکثر آدم‌ها قدر این کار سنگین قلب خود را نمی‌دانند. متأسفانه گاهی یک مشکل حاد قلبی سبب آگاهی افراد از این موضوع می‌شود که در آن زمان، دیگر فرد به بیماری قلبی مبتلاست. بیماری قلبی دلیل اصلی مرگ‌ومیر در مردان و زنان است. به همین دلیل کاهش خطر ابتلا به این بیماری باید برای هر دو جنس یک اولویت باشد.

غذاهای مقوی می‌توانند با حفاظت از بدن در برابر کلسترول (مادهای شبیه به چربی که به تولید غشاهای سلولی و هورمون‌ها کمک می‌کند) و تری گلیسیریدها (نوعی چربی که بخشی از کلسترول را می‌سازد) که هر در مواردی خطرزا در ایجاد بیماری‌های قلبی و عروقی هستند، به‌ سلامت افراد کمک کنند. ابر غذاها قلبتان را سالم نگه می‌دارند و بدون اینکه عوارض جانبی به بارآورند یا هزینه داروهای تجویزی مخصوص کاهش کلسترول را به همراه داشته باشند عمر مفید قلب را افزایش می‌دهند. آن‌ها حقیقتا می‌توانند به شکل زیر در سلامت قلب شما تفاوت ایجاد کنند. خوردن ابر غذاها به این معناست که شما رژیم غذایی خود را به‌ طور کلی بهبود می‌بخشید و ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز بدنتان را (بدون جذب کالری اضافه) روزانه دریافت می‌کنید. کالری بیش از حد سبب بالا رفتن مقادیر تری گلیسیریدها و در نتیجه افزایش خطر بروز بیماری قلبی می‌شود. برخی از ابر غذاها مانند سبزی‌ها و میوه‌های رنگارنگ حاوی موادی ضد بیماری تحت عنوان فلاوونوئیدها هستند. این مواد می‌توانند التهاب شرایین را کاهش دهند، فشار خون و میزان کلسترول خون را پایین آورند و فعالیت آنتی اکسیدانی را افزایش دهند. ماهی، آجیل و تخمه حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده دارای چند پیوند مضاعف هستند که میزان کلسترول را کنترل می‌کنند. روغن ماهی (اسیدهای چرب امگا-3) دارای خواص ویژه‌ای است زیرا می‌تواند به تنظیم ضربان قلب و فشار خون نیز کمک کند. میوه‌ها، سبزیجات و جو پرک همگی حاوی فیبر خوراکی هستند که کاهنده کلسترول است و سبب احساس سیری می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
6 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
فصل اول: قدرانی از شگفتی‌های جاودانه‌ی ابرغذاها
28 دقیقه
فصل دوم: راه دادن ابرغذاها به زندگیتان
33 دقیقه
فصل سوم: جدا کردن بهترین‌های ابرغذاها
26 دقیقه
فصل چهارم: متحول کردن غذاها به کمک ابرغذاها
40 دقیقه
فصل پنجم: زندگی گیاهی به مفهوم مثبت آن
30 دقیقه
فصل ششم: صبحانه، میان وعده، پیش‌غذا و دسرهای ابرغذایی - قسمت اول
52 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
28 دقیقه
فصل هفتم: ابرغذاها در غذاهای اصلی، سالادها و غیره - قسمت اول
37 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ابر غذاها
نویسنده،
مترجمسارا کاظمی منش
راویآسیه گرجی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه صوتی
۳۹۰۰۰ 27300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ابر غذاها

mahdi solhjo
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
سلام
به طور خلاصه در این کتاب به شما توصیه می‌کنند که میوه و سبزیجات و آجیل، هویج، گوجه فرهنگی وغیره استفاده کنید و از مصرف بیش از حد غذاهای چرب پرهیز کنید نمک را رعایت کنید و از غذاهای سرخ شده با روغن زیاد پرهیز کنید وغیره البته در این کتاب با ارائه دلایل علمی این توصیه‌ها رو انجام می‌دهد و به که
شما می‌گوید چرا باید مواردی که گفته شد را رعایت کنید و یکسری موارد دیگر چیزی که چندان جالب نبود گوینده بود چون لحن شبیه اخبار رادیو بود صدای گوینده خوبه‌ها ولی لحن‌اش حالت یکسان داره و فقط روزنامه وار متن را می‌خواند می‌رود جلو در حالیکه بهتر بود با حالت تاکیدی بر موضوعات مهم آن حالت یکنواخت بی روح را از بین می‌برد و گوش کردن که این کتاب نیازمند صبر و حوصله است البته این فقط مربوط صدای گوینده نیست خود کتاب همچون طبقه کتاب‌های علمی طبیعتاً نمی‌شود انتظار خاصی داشت یه جورایی یه سری از بخش‌های شبیه آیا می‌دانستید‌های برنامه‌های تلویزیونی مربوط به سلامت می‌شود و این کتاب هم در همون سطح است.
Amirtaher Shahri
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بی شک فرهنگ تغذیه و آشپزی جز ارکان اصلی تمدن بوده و درطول دوران‌ها و اعصار برای همگان اهمیت تغذیه درست و براساس نیاز هر بدن با توجه به شغل وضعیت اجتماعی و میزان فعالیت وی مشخص بوده و طوریکه امروزه رشته‌های تغذیه و آشپزی بصورت پیشرفته دانشگاهی در زیرمجموعه‌های مجزا مورد مطالعه میباشند. از لحاظ وقتی تاریخی بررسی شودکاشف بعمل خواهد آمد که در مهد هر تمدن بشری یک فرهنگ آشپزی منحصر بفرد با توجه به مزاج افراد آن تمدن وعوامل موثردیگر مثل جغرافیای منطقه پوشش گیاهی و نوع دام‌های موجود آن منطقه خاص در بوجود اورن فرهنگ آشپزی خاص آن منطقه نقش بسزایی داشته‌اند مانند آشپزی ایتالیایی براساس بستر گیاهی و سبزیجات معطر ناحیه مدیترانه‌ای و محصولات دریایی صید شده از آبهای ان قسمت و فرهنگ مردم ریشه داشته و می‌توان به آشپزی شرق دور (چین) یا آشپزی مکزیکی و …اشاره کرد. همانطور که بقراط حکیم و اطبا یونان و همچنین ابن سینا شیخ الرئیس، بدن هر انسان از چهار مایع صفرا بلغم خون زرداب میدانند و افزایش و کاهش هر یک مستقیما تحت تاثیر تغذیه بوده وتغذیه درست و سالم و تاثیر ان در سلامت جسمی و روانی فرد بر هیچ کس پوشیده نیست شمار زیادی از بیماری‌ها و سبب شناسی آن‌ها بدلیل کمبود بعضی از مواد مورد نیاز بدن مانند ویتامین‌ها و املاح و عناصر کمیاب میباشند که بصورت مستقیم با کمبود شان باعث بیماری وغیرمستقیم باکاهش سطح ایمنی و مستعد شدن در مقابل ابتلا به بیماری‌های عفونی وغیرعفونی مثل سرطانها بواسطه کاهش انتی اکسیدانها و سیستم حفاظتی شان تاثیر خود را نشان می‌دهند. پس شناخت غذاها و تغذیه اصولی یکی دغدغه‌های اصلی انسان امروزی میباشد. بنابراین مطالعه این کتاب وموارد مشابه توصیه میشود. باتشکر ازکتابراه بخاطر هدایای اخر هفته🌹
محمد امین پیشدار
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
با کتابی جذاب و پر اطلاعاتی روبرو هستیم که به خواننده‌ی آن کمک می‌کند تا با شناخت مواد غذایی سرشار از مواد مغذی، از فواید آن‌ها بهره‌مند شود.
ویک در این کتاب، به معرفی مواد غذایی سالم و با ارزش تغذیه‌ای پرداخته و به خواننده‌ی آن نشان می‌دهد که چگونه با مصرف این مواد، به بهبود سلامتی خود برسد. او
با ارائه‌ی فواید مختلف هر ماده، نحوه‌ی مصرف آن‌ها و همچنین اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها، به خواننده‌ی کتاب کمک می‌کند تا بهترین انتخاب‌های غذایی را انجام دهد.
از جمله موادی که در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد، می‌توان به سوپرفود‌هایی مانند آووکادو، بوقلمون، بروکلی، قهوه و غیره اشاره کرد. ویک با توجه به تحقیقات جدید و نظرات متخصصان، به خواننده‌ی کتاب نشان می‌دهد که چگونه با مصرف هر یک از این مواد، به بهبود سلامتی خود برسد و به بیماری‌ها و مشکلات مختلفی مانند کاهش وزن، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و بهبود سیستم ایمنی بدن، کمک کند.
در کل، کتاب ارغذاها یک کتاب بسیار مفید و ارزشمند برای همه‌ی افرادی است که به دنبال بهبود سلامتی خود هستند. با ارائه‌ی اطلاعات کاربردی و جذاب در مورد سوپرفود‌های مختلف، این کتاب به خواننده‌ی آن کمک میکند تا بدن خود را به سمت سلامتی هدایت کنید.
ترانه کمالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
هرم غذایی و میزان مورد نیاز (واحد) هر گروه از این هرم،
برای یک فرد عادی کاملا سالم امریکایی بدون توجه به جنسیت، سن و میزان فعالیت عنوان شده است. پس توجه داشته باشید مطالب کتاب باید بومی سازی شود به این معنا که قاعدتا نیازهای یک فرد ایرانی با امریکایی فرق می‌کند (از نظر ژن، سبک زندگی و حتی اقلیم).

اطلاعات تغزیه‌ای عنوان شده در کتاب برای کسانی که به هیچ عنوان اطلاعاتی در این باره ندارند، مفید خواهد بود؛ در غیر این صورت خیر.
گاهی بنظر میرسد اگر حتی «یک جمله» از یک کتاب یادبگیریم راه‌گشا خواهد بود؛ اما با توجه به وقت و اینکه زمانی که برای مطالعه کتابی صرف می‌شود حقیقتا ما را از خواندن کتاب دیگر بازمی‌دارد، به شخصه این مورد را توصیه نمی‌کنم.
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
اکسیژن، ‌ آب، غذا و خواب چهار نیاز اساسی و اولیه برای زنده ماندن انسان به شمار می‌روند. این کتاب بطور مفصل درباره یکی از نیازهای اساسی انسان می‌پردازد؛ اهمال و بی‌توجهی در پاسخ به این نیاز می‌تواند بر روحیات و دیگر جنبه‌های زندگی مادی و روحی انسان تاثیرات بد داشته باشد. حال به کمک این کتاب ارزشمند، می‌فهمیم با ایجاد کوچک‌ترین تغییرات در مواد غذایی مصرفی و عادت غذایی خود، تاثیرات بسزایی بر سلامت و زندگی خود خواهیم داشت. اگر چه با توجه به صوتی بودن این مجموعه، که جزو ایرادات اصلی محسوب می‌شود، بهره‌بری از آن دشوار خواهد بود که نت‌برداری این مشکل را مرتفع خواهد نمود‌. شنیدن و خواندن این کتاب برای هیچ‌کس خالی از لطف نیست. با تشکر
Zohre Amani
۱۴۰۱/۱۲/۴
با سلام خدمت کتابراه عزیز به خاطر کتاب‌های خوبی که ارائه می‌کنین ممنونم. صدای گوینده کتاب خیلی خوب بود با تشکر از گوینده کتاب. ما مادران در برابر تغذیه اعضای خانواده مسئول هستیم و با دریافت اطلاعات مفید در مورد غذاهای که ارزش غذایی بالایی دارن و برای بدن بسیار مفید هستن هم به تناسب اندام و هم به و سلامت اعضای خانواده کمک می‌کنیم از همه مهم تر فرهنگ سالم خوردن را ترویج می‌دهیم. این کتاب نکات مفید و کلیدی را در مورد ابَر غذاها در اختیار ما قرار می‌دهد که استفاده بیشتر از این مواد در رژیم غذایی به سلامتی بسیار کمک می‌کند. و انشاالله با خوردن مواد مفید و کم کردن غذاهای آماده به سلامت خودمان و اعضای خانواده کمک کنیم.
Spring blossom
۱۴۰۱/۱۲/۳
عالیی بودددد. بارها میخواستم عادت درست و سالم غذا خوردن رو توی خودم ایجاد کنم ولی هر دفعه ولش میکردم و همیشه دنبال یه راه و روشی بودم که بهم کمک کنه بتونم اون تغییری که همیشه دلم میخواست رو ایجاد کنم و واقعا این کتاب برام موثر بود. انقد از اسفناج تعریف کرد که منی که دوستش نداشتم، خودم رفتم اسفناج و خریدم چیزهای مختلف باهاش درست کردم و با کلی لذت خوردم😂. انگار طرز فکرم رو ذائقه هم اثر داشت و دیگه برام بدمزه نبود🥰 (کلا اشتهام رو زیاد کرد و باعث شد بجای هله هوله، منظم وعده‌های سالم بخورم، برای منی که کمبود وزن و کم‌خونی و.. داشتم و سعی میکردم با کلی قرص و مکمل جبرانشون کنم، خیلی خوب بود) 😉😍😁
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
کتاب صوتی ابَر غذاها، اثر شرین جت ویگ و برنت اگین، از انتشارات دامیز، درباره غذا و موادغذایی است. کتاب درباره برخی از گیاهان، غلات، سبزیجات، میوه‌ها، ماهی‌ها، ماکیان، گوشت، چربی، نمک و مواد معدنی، ویتامین‌ها به تفصیل صحبت می‌کند. حتی درباره نگهداری و فرآوری مواد نیز راهنمایی دارد. طرز خوردن و جالب استفاده میوه‌ها و مفید است. اگر برای اینکه وقت کمتری دارید، می‌توان فصل‌ها را جداگانه گوش کرد؛ البته این رندوم به شانس شما نیز بستگی دارد. کتاب‌های دامیز، از نظر علمی کمی جای بررسی دارد و برای این‌که به شما برای آگاهی پیداکردن تلنگر بزند، موثر و موفق است. سپاس از کتابراه.
Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۲/۱/۱۷
خوانش روان و شمرده و با حوصله بود.
کتاب فوق العاده بود بخصوص اگر شما هم باشگاه برید یا حرفه‌ای ورزش کنید کتاب بشدت به دردتون میخوره.
ازونجایی که روی ارزش مواد غذایی سرمایه گذاری کرده و انواع دستور پخت‌های آسون و سخت رو گفته برای من که هم وقت کمی دارم و هم سنگین ورزش میکنم بهترین کتاب در ابعاد و
تغذیه بود.
کتاب در ابتدا ارزش مواد غذایی رو میگه مواد ابرغذایی که شامل ارزش غذایی بالاتر هست معرفی میکنه
در نهایت چندین دستور صبحانه، میان وعده، سالاد و غذای اصلی رو آموزش میده و ارزش غذایی هر کدوم رو مشخص میکنه.
الهام صفاتبار
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
سلام به کتابراه بی نظیر واقعا برنامه بی نظیری هستی برعکسه بعضیا فقط به فکر پول در آوردن نیستی.
صدای گوینده خیلی خوب بود.
این کتاب مخصوص مادران است.
این کتاب غذا‌های که ارزش بالای دارن و برای سلامتی و تناسب اندام مفیدن رو به خوبی نام برده که استفاده در رژیم غذایی بسیار تاثیر گذاره.
بهتره با
به کارگیری این موارد به سلامت خود و اعضای خوانواده مون بپردازیم.
هر چند نمیشه از خوشمزه بودن فست فود و... چشم پوشی کرد اما سبک زندگی سالم در سنین بالا تاثیر واقعی خودشو نشون میده و از خیلی بیماری‌ها جلوگیری میکنه.
کاربر sha
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
همه‌ی ما بدنبال سلامتی خودمان هستیم و بهترین را پیشگیری قبل از درمان و صرف هزینه‌های سنگین است. پس لازم است با رعایت صرف مواد غذایی
سالم و میوه جات و سبزیجات مفید سلامتی خودمان را تضمین کنیم و از مصرف فست فودها و غذاهای پر چرب خودداری کنیم.
در این کتاب بخوبی مقدار و نوع مواد مغذی وسبزیجات بیان و
شده بهمراه منافع و مضرات انواع چربیها و مواد غذایی نیز توضیح داده شده است
روی هم رفته کتاب خوب و مفیدی بود
خواننده هم با صدای خوبش به یادگیری مفاهیم کمک زیادی میکند
فرزانه
۱۴۰۱/۱۲/۶
چند فصلش و گوش کردم خیلی از مطالبش تکراری بود
ولی من دوست دارم به کتابایی از این دست گوش بدم بهم کمک میکنم نظم و کنترلم و تو غذا خوردن حفظ کنم.
بعضی از کتابا روش‌های تغذیه‌ای دیگه‌ای رو توصیه میکنن شما با مطالعه میتونید به روش مورد نیاز و علاقه خودتون دست پیدا کنید
روش این کتاب روشی هست که شده
اغلب بهمون پیشنهاد و باهاش آشنا هستیم. توش خبری از سختگیری نیست حتی بهتون میگه اگه دوست دارین در روز یه مقداری هله هوله بخورید حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ کالری در روز میتونید بخورید
شکوفه امیری
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
با سلام، کتاب صوتی ابر غذاها،
این کتاب همان طور که معلومه در مورد تغذیه وسلامت ماست.
این کتاب در هفت فصل است که درمورد انواع غذاها، چگونگی مصرف مواد معدنی مورد نیازمان ونحوه نگهداری از مواد غذایی در محیط یخچال وبیرون آن توضیح داده است.
با دستورات غذایی جالبی روبه رو می‌شویم که کاربردی هستند و
به ما می‌گویند چه موقع یا چه زمان میتوانیم استفاده کنیم.
در مقدمه فایده هر فصل راگوش خواهیم کرد. افکت وموسیقی وگوینده بخوبی انتخاب شده بودند
اسماعیل خدامرادی
۱۴۰۲/۱/۱۳
سلام
این کتاب حاوی مطالب بسیار مهمی درباره غذاها واشپزی میباشد و حتی بامصرف بسیاری از غذاها میتوان بیمارهای روانی و جسمی رانیز معالجه کرد یااز. بوجود امدن آن‌ها جلوگیری کرد و البته انتخاب غذا در وعده‌های غذایی متفاوت میتواند در شادابی انسان و نحوه انجام کارها و یادیگیری مطالب بسیار مهم است گوش به
دادن این کتاب را به تمام کسانی که با اشپزی سرو کار دارند چه در خانه و چه در رستوران‌ها و یا محلهای سرو غذا توصیه میکنم
mojtaba seyedi
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
کتابیه که بنظرم ارزش چند بار گوش دادن رو داره. بهت کمک میکنه که رژیم غذایی سالمی داشته باشی، اینکه چطور تو تایم کم یه غذای سالم درست کنی، چه مواد غذایی رو جایگزین چه چیزهایی کنی، از خوردن این مواد غذایی چه مواد معدنی و چه ویتامین‌هایی بدست میارید و... چند تا از چیز‌هایی بود که تو این کتاب بهتون آموزش میدهدر کل من بهتون این کتاب رو توصیه میکنم که حتما این کتاب رو گوش بدید.
مشاهده همه نظرات 168

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ابر غذاها

برای دریافت کتاب صوتی ابر غذاها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.