معرفی و دانلود کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار

عکس جلد کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار
قیمت:
83000 تومان - 8.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار

کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار اثر توماس جی استنلی، حقایق جالب و عادت‌هایی که ثروتمندان به آن دست پیدا کرده‌اند و افراد معمولی از آن بی‌اطلاع‌اند را برملا می‌کند! جی استنلی می‌خواهد شما را با زندگی افراد پیشرو و موفق در عرصه کار و تجارت آشنا کند، به‌گونه‌ای که از درون زندگی و موفقیت‌هایشان آشنا آگاهی پیدا کنید.

کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار (Stop Acting Rich)، روش‌های مختلف ذهنی و عملی جهت کسب ثروت بیشتر که توسط موفق‌ترین افراد تجربه شده را ارائه می‌کند. توماس جی استنلی (Thomas J. Stanley) در این کتاب با ذکر نمونه‌های طنز و آموزنده به شما می‌گوید که همیشه فرصت‌هایی برای رسیدن به ثروت وجود دارد. البته اگر از رقابت بی‌فایده با ثروتمندان، زندگی پرمصرف تجملی و اسراف دوری کنید و از پندارهای بی‌حاصل و پناه آوردن به رویا به جای برخورد با واقعیت دست بردارند. این کتاب را بشنوید و آگاه شوید چگونه با یک میلیونر واقعی رقابت کنید.

مردم زیادی هستند که ثروت فراوانی ندارند اما در خرید کالاهای تجملی به شدت زیاده‌روی می‌کنند. آن‌ها بیشتر گمان می‌کنند گردآوری این اسباب‌بازی‌های گران‌ قیمت، رضایت خاطر آنان را از زندگی بالاتر می‌برد. اما تجربه نشان داده است که خوشبختی در زندگی وابستگی کمی به آنچه می‌پوشید، رانندگی می‌کنید، می‌خورید و یا می‌نوشید، دارد. اشخاصی که در طبقه‌ی پایین‌تر از توانایی خود زندگی می‌کنند، رضایت خاطر بیشتری دارند. حتی در دوران کنونی که رشد درآمد ناشی از تولید را شاهد بوده‌ایم، چه در بازار املاک مسکونی و چه بازار بورس، میلیونرها همچنان عادات صرفه‌جویی و ساده‌ زیستی خود را نگه داشته‌اند. به زبان دیگر، افزایش ارزش دارایی باعث ولخرجی بیشتر میلیونرها نمی‌شود.

این اشخاص از والدینشان یاد گرفته‌اند که در طبقه‌ای کم‌تر از توانایی خود زندگی کنند و آموخته‌اند که چگونه سرمایه‌گذاری کنند و کارایی مادی خود را سامان‌دهی کنند. این مردم تمایل دارند با کسانی ارتباط برقرار کنند که موقعیت‌ها، منافع و فعالیت‌ها و اعتقادات مشابه‌ای با یکدیگر داشته باشند.

دکتر توماس جی استنلی، نویسنده، محقق و استاد دانشگاه در این کتاب به بررسی نحوه‌ی زندگی ثروتمندان در برابر آرزومندانی که در رقابت با آن‌ها تظاهر به ثروتمند بودن می‌کنند، می‌پردازد. او ابعاد گوناگون سعی، سخت‌کوشی، صرفه‌جویی و زندگی پایین‌تر از حد امکانات ثروتمندان که باعث موفقیت آنان می‌شود را به طور دقیق زیر ذره‌بین قرار می‌دهد. از نظر او آرزومندان منابع مالی و فرصت‌های خود را با تقلید بیهوده از ثروتمندان نابود می‌کنند و ‌امکان رشد و پیشرفت را از خود می‌گیرند.

جملات برگزیده‌ی کتاب ادای ثروتمندان را در نیار:

- ترک یک عادت خوب، سخت است.
- زمان محدود است، آن را با تقلید از زندگی دیگران، تلف نکنید.
- ابتدا بفهمید چه کسی هستید، آنگاه برابر با آن خود را بیارایید.
- مردی ثروتمند‌ترین است که لذت‌ها در نظرش بی‌ارزش‌ترین است.
- اگر به انتظار ثروتمند شدن هزینه کنید، هیچ‌گاه متمول نخواهید شد.
- من پول زیادی برای نوشیدنی، پرندگان، و اتومبیل‌های سریع خرج کرده‌ام؛ بقیه را هم فقط بر باد داده‌ام.
- هیچ ارتباط قابل توجهی بین مارک‌ اتومبیلی که می‌رانید و سطح خوشبختی شما در زندگی وجود ندارد.

در بخشی از کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار می‌شنویم:

وقتی از واژه‌ی میلیونر استفاده می‌کنم، منظورم افرادی هستند که سرمایه‌گذاری‌هایی بیش از 1 میلیون دلار یا بیشتر، از جمله در سهام، اوراق قرضه، صندوق‌های تعاونی سرمایه‌گذاری، مشارکت در سهام تجارت‌های خصوصی، اوراق خاص، درآمد خالص از محل بیمه‌های عمر، وام‌های پرداختی و اعتبارات صادره، طلا و دیگر فلزات گران‌بها، سپرده‌های بانکی، اوراق خزانه، اوراق سپرده‌ی پس‌انداز، صندوق‌های بازار پول، حساب‌های جاری بانکی، نقدینگی، و درآمد از محل مستغلات دارند. اساساً هر چیزی که دارای ارزش مالی باشد و به طور معقولی قابلیت نقد شدن داشته باشد.

این روش برای تشریح سطح ثروت خانوارها مرسوم نیست. برای سال‌های متمادی، من ارزش خالص را به عنوان ارزش فعلی دارایی خانوار یک فرد، منهای بدهی‌هایش در نظر می‌گرفتم. ولی مسائل تغییر کرده است. حالا من به این موضوع چنین اشاره می‌کنم (دارایی‌ها منهای بدهی‌ها) به عنوان افزوده‌شده به ارزش خالص، یا در نظر گرفتن ریزحساب‌ها در ارزش خالص، یا افزایش ارزش خالص، یا حتی ارزش خالص صوری. چرا تغییر اتفاق افتاده؟ ارزش خالص مثلاً، شامل سرمایه‌ی فرد در منزل مسکونی است. ارزش خانه در سال‌های 1997 و 2007 حالت انفجاری به خود گرفت. در نتیجه، جمعیت میلیونرها نیز افزایش یافت. چند درصد از امریکایی‌های مالک خانه، ارزش افزوده‌ای به قیمت 1 میلیون دلار یا بیشتر بر مبنای بهای ملک داشته‌اند؟ پاسخ آن است که دو برابر درصد کسانی که 1 میلیون دلار یا بیشتر سرمایه‌گذاری کرده بودند (8 درصد در برابر 3/5 درصد) ولی اکنون آن‌ها دیگر چنین کاری نمی‌کنند. زیرا بیشتر ثروت افزایش‌یافته‌ی آنان نامرئی بود. اگر ارزش خالص دارایی شما 1/5 میلیون دلار و 85 درصد آن ناشی از قیمت خانه بود، در صورتی که ارزش خانه 50 درصد کاهش می‌یافت (که در بسیاری مناطق اتفاق افتاد)، بنابراین ثروت شما واقعی نبوده است.

بسیاری از مردم در مورد ارزش دارایی‌های خود و ناچیز شمردن بدهی‌هایشان مبالغه می‌کنند. بعضی دارایی‌ها در مواقع خاص تورمی، می‌تواند به صورت حباب درآید. در اواخر سال‌های 1990 ما بسیاری از میلیونرهای اینترنتی را با دارایی‌های عظیم دیدیم لااقل روی کاغذ. هنگامی که حباب ترکید، بسیاری از این میلیونرها باشگاه میلیونرها را ترک کردند. در سال‌های آخر دهه‌ی اخیر، قیمت املاک منفجر شد، ولی در سال 2008 این قیمت‌ها پایین آمد. بنابراین بسیاری از مالک‌های میلیونرشده دیگر میلیونر نیستند. در این‌جا معمولاً داشتن حد خاصی از نظم، برنامه‌ریزی مثبت، در نظر گرفتن اولویت‌ها، و تحقیق مورد نیاز است تا بتوانیم یک میلیونر واقعی شویم. برعکس، بسیاری از کسانی که به سطح ثروت 1 میلیون دلار رسیدند، به دلیل دارایی حباب‌گونه، از جمله بالا رفتن قیمت خانه به این سطح رسیدند. در هر دو مورد اخیر، یعنی حباب اینترنتی و جنون ملکی، بسیاری در این بخت‌آزمایی برنده شدند، ولی حتی آن آرامش خاطر را نداشتند که بتوانند دستاوردشان را در جایی نگهداری کنند. در مورد ملک، اکثر کسانی که در خانه‌های گران‌قیمت زندگی می‌کنند (با ارزش 1 میلیون دلار یا بیشتر) میلیونر نیستند آن‌ها ثروتمندان ملک هستند یا بودند. و بسیاری از آنان، همان‌گونه که ما با کمال تأسف دریافتیم، اکنون فقرای ناشی از سقوط ارزش ملک هستند. برای آن‌که بدهی املاک آنان از ارزش فعلی ملکشان بیشتر است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
10 دقیقه
پیشگفتار
6 دقیقه
مقدمه مترجم
16 دقیقه
یک - تفاوت ثروتمند بودن - قسمت اول
7 دقیقه
یک - قسمت دوم
15 دقیقه
یک - قسمت سوم
16 دقیقه
یک - قسمت چهارم
7 دقیقه
یک - قسمت پنجم
9 دقیقه
یک - قسمت ششم
16 دقیقه
یک - قسمت هفتم
16 دقیقه
یک - قسمت هشتم
7 دقیقه
دو - آنچه درباره‌ی ثروتمندان می‌اندیشید - قسمت اول
21 دقیقه
دو - قسمت دوم
14 دقیقه
دو - قسمت سوم
19 دقیقه
دو - قسمت چهارم
14 دقیقه
سه - آیا کفش‌ها مرد را می‌سازند؟ - قسمت اول
9 دقیقه
سه - قسمت دوم
10 دقیقه
سه - قسمت سوم
16 دقیقه
سه - قسمت چهارم
10 دقیقه
سه - قسمت پنجم
6 دقیقه
سه - قسمت ششم
18 دقیقه
چهار - برادر، آیا وقت داری؟ - قسمت اول
10 دقیقه
چهار - قسمت دوم
6 دقیقه
چهار - قسمت سوم
17 دقیقه
چهار - قسمت چهارم
7 دقیقه
چهار - قسمت پنجم
11 دقیقه
چهار - قسمت ششم
9 دقیقه
چهار - قسمت هفتم
10 دقیقه
چهار - قسمت هشتم
9 دقیقه
چهار - قسمت نهم
4 دقیقه
پنج - روحیه‌ات را حفظ کن - قسمت اول
19 دقیقه
پنج - قسمت دوم
7 دقیقه
پنج - قسمت سوم
17 دقیقه
پنج - قسمت چهارم
12 دقیقه
پنج - قسمت پنجم
11 دقیقه
پنج - قسمت ششم
11 دقیقه
پنج - قسمت هفتم
19 دقیقه
پنج - قسمت هشتم
9 دقیقه
شش - جاده‌ی خوشبختی - قسمت اول
16 دقیقه
شش - قسمت دوم
12 دقیقه
شش - قسمت سوم
11 دقیقه
شش - قسمت چهارم
17 دقیقه
شش - قسمت پنجم
18 دقیقه
شش - قسمت ششم
9 دقیقه
شش - قسمت هفتم
12 دقیقه
شش - قسمت هشتم
10 دقیقه
شش - قسمت نهم
11 دقیقه
هفت - خروج از نوانخانه - قسمت اول
20 دقیقه
هفت - قسمت دوم
15 دقیقه
هفت - قسمت سوم
12 دقیقه
هفت - قسمت چهارم
18 دقیقه
هفت - قسمت پنجم
9 دقیقه
هشت - هدف میلیونرها - قسمت اول
17 دقیقه
هشت - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار
نویسنده
مترجمسپهر توکلی
راویدادبه دادمهر
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
83000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار

الهی بخش درزاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
سلام خدمت همه کتابراهی‌های عزیز این کتاب با مثال‌های واقعی به ما نشان میدهد که یک ثروت مند واقعی چه کسی است وچطور به ثروت خود دست پیدا کرده است همچنین کسانی که ادای ثروت مندان را درمی اورند را چطور بشناسید وراه انها را دنبال نکنید ومهم تر ازهمه چیز چطو شو‌های تبلیغاتی شمارا از پولتان جدا میکنند از وکسانی همین را شما را به دام می‌اندازند تا با نشان دادن ثروتشان به شما یا چیزی را به شما بفروشند یا به اهداف دیگر خود برسند راه ثروتمند شدن شما دست خودتان است وهیچوقت دیر نیست....
مجید دبیری
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
اره واقعا بعضی‌ها خوب ادای ثروتمندارو در میارن ولی واقعیت این ک ثروتمند شدن یک شبه اتفاق نمیفته و ثروتمند بودن هزینه بر هست و جایگاه خاصی داره ک هر کسی لیاقت اونجا بودن رو نداره
شهرزاد غلام شاهی
۱۳۹۸/۱۰/۲۷
راهکار‌های جالبی در این کتاب ارایه می‌گردد که شاید تا کنون به آن فکر نکرده باشید
بعد از شنیدن کتاب تصمیمات موثری برای بهبود شرایط اقتصادیتان نی گیرید
مریم زاهدی
۱۴۰۱/۷/۲۲
یه کتاب خوب برای اینکه یه کم راجع به نظرات مخالف کتاب‌های جذب بشنویم
بهرام طاهری
۱۴۰۱/۱۲/۴
کتاب بدی نبود
بعضی نکاتش خوب بود
محمدرضا نهالی
۱۴۰۰/۹/۱۲
عالی بود کتاب بسیار خوبی هست
nima ardeshiri
۱۴۰۰/۱/۷
کتابی که برای جامعه ما بسیار نیازه
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۰/۱۱/۵
خودت ثروتمند باش
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار

برای دریافت کتاب صوتی ادای ثروتمندان را در نیار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.