معرفی و دانلود کتاب صوتی ارتباطات، جادوی رسیدن به موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی ارتباطات، جادوی رسیدن به موفقیت
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ارتباطات، جادوی رسیدن به موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ارتباطات، جادوی رسیدن به موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ارتباطات، جادوی رسیدن به موفقیت

کتاب صوتی ارتباطات، جادوی رسیدن به موفقیت اثر ایرج شرفی، راهنمایی کاربردی در جهت ارتباط موثر برقرار کردن با دیگران است، چرا که برای رسیدن به موفقیت در هر زمینه‌ای ارتباطات نقش به سزایی دارد.

اهمیت برقراری ارتباط با دیگران در جامعه امروزی بر هیچ کس پوشیده نیست. شما در هر شغل و حرفه‌ای که باشید به برقراری ارتباط با دیگران نیاز مبرم دارید. ارتباط به معنای انتقال یک پیام از شخصی به شخص دیگر است. افراد زیادی قادر به برقراری ارتباط نیستند چون نمی‌دانند چگونه و چه زمانی باید پیام خود را به دیگران منتقل کنند.

محبوبیت و مقبولیت شما وابستگی زیادی به توانایی برقراری ارتباط با دیگران دارد. لذا در این کتاب صوتی خیلی صریح و شفاف نکاتی بیان شده که با رعایت آن‌ها می‌توانید ارتباطی موثر با دیگران برقرار کنید و تاثیرگذار باشید. برخی از این نکات آن‌قدر ساده و معمولی به نظر می‌رسند که شاید اصلا آن‌ها را جدی نگیرید. شاید هم همین حالا شما بسیاری از این نکات را رعایت می‌کنید. این توصیه‌ها را جدی بگیرید و به تک‌تک آن‌ها با قدرت تمام عمل کنید تا ببینید چه تغییرات شگرفی در روابط‌تان ایجاد می‌شود.

ارتباط‌تان را با دیگران حفظ کنید. گاهی به آن‌ها زنگ بزنید، گاهی قرار بگذارید و با آن‌ها ملاقات داشته باشید. شماره آن‌ها را غیر از تلفن همراه‌تان در دفترچه کوچکی یادداشت کنید تا در صورت پاک شدن شماره‌ها از تلفن همراه‌تان ارتباط‌تان با دیگران قطع نشود. گاهی هدیه‌ای برای آن‌ها بخرید. حفظ روابط می‌تواند در موفقیت شما بسیار اثرگذار باشد. البته نیاز نیست ارتباط خود را با هرکسی حفظ کنید. یادتان نرود با افرادی که مانع شما هستند برای رشد و پیشرفت، قطع رابطه کنید.

افراد دوست دارند درباره خودشان حرف بزنند؛ از کارهای عجیبی که انجام داده‌اند، موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اند، جسارت‌ها و شجاعت‌هایی که به خرج داده‌اند. اگر تمایل دارید دایره ارتباط‌تان را با فردِ خاصی گسترش دهید، از او سؤال بپرسید و اجازه دهید برایتان صحبت کند و شما گوش شنوا باشید.

زاویه دیدتان را تغییر دهید، خودتان را جای دیگران بگذارید. کمی به مسائل از زاویه دید آن‌ها به موضوعات نگاه کنید، کمی از مسیر را با کفش‌های آن‌ها قدم بزنید تا بتوانید شرایط و موقعیت‌های آن‌ها را درک کنید و بتوانید ارتباط بهتری را شکل دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
ارتباطات جادوی رسیدن به موفقیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ارتباطات، جادوی رسیدن به موفقیت
نویسنده
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ارتباطات، جادوی رسیدن به موفقیت

ایمان قدمی
۱۳۹۸/۴/۲
یک کتاب معمولی که با صدای بسیارافتضاح گوینده بگندکشیده. اخه این چجورخواندن کتاب. چندتا کتاب مفید هم بخاطر صدای ایسون نخریدم. کتاب تباه کرده با خواندش. ببخشید اینقدر صریح گفتم.
هادی غلامی
۱۳۹۷/۸/۲
سبام
کتاب اصلا غنی نبود و بنطرم در حد مطالبی بود که داخل اینترنت جسته گدیخته وجود دارد. بسیار سطحی و در حد‌ی جزوه
Ali Jan
۱۳۹۸/۵/۲۱
صدای گوینده حالمو بهم زد، به طرز وحشتناکی احساسی بود تمرکزو از بین میبره
elham moghadam
۱۳۹۷/۸/۸
لحن گوینده افتضاح بود
Sadegh Ba
۱۳۹۸/۳/۳
چیز زیادی عاید نکرد
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ارتباطات، جادوی رسیدن به موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی ارتباطات، جادوی رسیدن به موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.