معرفی و دانلود کتاب ارتعاش فکر

عکس جلد کتاب ارتعاش فکر
قیمت:
19900 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارتعاش فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارتعاش فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارتعاش فکر

کتاب ارتعاش فکر نوشته‌ی ویلیام واکر اتکینسون به بررسی مواردی اعم از تربیت عادت ذهنی، پرورش سلول‌های جدید مغز، ساختمان ذهن و جایگزین کردن افکار منفی می‌پردازد.

ویلیام واکراتکینسون (William Walker Atkinson) به ما می‌گوید که در کائنات قانونی حاکم است، قانونی یگانه و بسیار عظیم. جلوه‌های این قانون به شکل‌های مختلف وجود دارد ولی در نهایت تمامی این اشکال از یک قانون واحد پیروی می‌کنند. با جلوه‌هایی از این قانون آشنایی داریم ولی به‌طور قطع در مورد سایر قسمت‌های آن چیز زیادی نمی‌دانیم. با تحقیقات مستمر، روزبه‌روز وجوه بیشتری از این قانون ناشناخته آشکار خواهد شد.

در مورد قانون گرانش به‌طور علمی صحبت می‌کنیم ولی از علائم و نشانه‌های یک قانون‌ شگفت‌انگیز به‌نام قانون جذب در دنیای فکر چشم‌پوشی می‌کنیم. با نشانه‌های قانونی که اتم‌های یک ماده را در کنار یکدیگر نگه‌داشته، تمامی اجسام را به سمت خود کشانده و سیارات را در مدار خود حفظ می‌کند آشنایی داریم، اما چشمان‌مان را به یک قانون مهم می‌بندیم، این همان قانونی است که خواسته‌ها و ترس‌ها را به سمت ما هدایت کرده و موجب سازندگی و یا نابودی زندگی ما می‌گردد.

زمانی که بفهمیم فکر از جنس نیرو بوده، از نشانه‌های انرژی بشمار رفته و همانند آهن‌ربا دارای قدرت جذب است، در آن صورت درک می‌کنیم که چرا بسیاری از مسائل تاکنون ناشناخته به نظر می‌رسیدند. در این مقطع از زمان برای محققی که در زمینه قانون مهم جهان اندیشه یعنی قانون جذب وقت صرف کند و با مسائل آن درگیر شود، پاداش شایسته‌ای وجود ندارد.

در بخشی از کتاب ارتعاش فکر (Thought vibration; or, the law of attraction in the thought world) می‌خوانیم:

انسان می‌تواند ذهن خود را تقویت کرده و آن را برای دستیابی به آرزوهایش آماده کند. در حقیقت تمامی ما در تمامی ساعت زندگی‌مان چه به‌صورت آگاهانه و چه ناآگاهانه مشغول ساختن ذهن‌مان هستیم. غالب ما این کار را به‌صورت ناخودآگاه انجام می‌دهیم، ولی تعداد قلیلی که به مطالب عمیق‌تر نگاه می‌کنند، کنترل ذهن خود را در اختیار گرفته و خالق آگاهانه اندیشه خود هستند. این افراد تحت تسلط القائات و تأثیر دیگران نمی‌باشند و بر خود تسلط کامل دارند. این افراد کلمه من را به زبان آورده و سپس تمام قوای ذهنی خویش را فرمان‌بردار خود می‌کنند. کلمه من عالی‌ترین واژه در قاموس ذهن بشمار می‌رود و آنچه را آرزو می‌نامیم ابزاری برای کلمه من بشمار می‌رود. البته در پس این آرزو، آرزوی عظیم کائنات قرار دارد که بسیار از آرزوهای یک انسان باشکوه‌تر است ولی آرزوی یک انسان قابل‌لمس‌تر از آرزوی کائنات است. انسانی که بر خویشتن تسلط یابد، قادر است آرزوی کائنات را لمس کرده و به‌طور چشمگیری با این قدرت شگفت‌انگیز مشارکت کند. زمانی که یک انسان کلمه من را به زبان می‌آورد، من واقعی خود را کشف کرده و رابطه‌ای نزدیک میان آرزوی خود و کائنات برقرار می‌کند، اما قبل از آن‌که قدرت برتر کائنات را در کف اختیار خود قرار دهد، می‌بایست بر من کوچک‌تر خود غلبه کند.

به پوچی سخنان انسانی فکر کنید که مدعی است قصد آشکار کردن قدرت‌های خود را دارد، درحالی‌که برده افکار سطح پایین خود است. به انسانی فکر کنید که برده حالت روحی، هوس، امیال حیوانی و قوای ذهنی رده پایین خود بوده و در همان حال سعی می‌کند از منافع آرزو بهره‌مند شود. من قصد سخنرانی درباره ریاضت کشیدن را ندارم چراکه به نظر من گردن نهادن و اعتراف به ضعف می‌باشد. من درباره تسلط بر خود انسانی صحبت می‌کنم، منی که ماوراء قوای مطیع وجود انسانی قرار می‌گیرد. از نقطه‌نظری بالاتر، واژه من تنها تجلی راستین خود واقعی است و مابقی، تعلقی به خود راستین ندارد. به علت محدودیت فضا در این قسمت امکان توضیح این مطلب میسر نیست. از این‌ به‌ بعد از واژه خود به مفهوم تمامی وجود انسان استفاده خواهیم کرد. یک انسان پیش از آن‌که کلمه من را با قدرتی راستین ادا کند باید تسلط کاملی بر تمامی وجود خود دست یابد. هر چیزی که در کف اختیار ما باشد نیک تلقی شده و آن‌چه ما را در کف اختیار خود گرفته بد تلقی می‌گردد. زمانی که اجازه دهیم اجزای رده پایین وجودمان بر ما فرمانروایی کنند بردگانی بیش نیستیم. آزادی واقعی زمانی حادث می‌گردد که خود ما در جای واقعی خویش قرار گیرد و عنان قدرت را در اختیار گیرد، در آن صورت تمامی امور در جایگاه درست خود قرار گرفته و رابطه‌ای درست میان آن‌ها برقرار می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: قدرت جذب در دنیای فکر
فصل 2: امواج فکری و فرآیند آن‌ها در باز آفرینی
فصل 3: سختی در باب ذهن
فصل 4: ساختمان ذهن
فصل 5: راز آرزو
فصل 6: نحوه ایمن ماندن از جذب افکار آزار دهنده
فصل 7: جایگزین کردن افکار منفی
فصل 8: قانون کنترل ذهنی
فصل 9 : اثبات نیروی زندگی
فصل 10: تربیت عادت ذهنی
فصل 11: روانشناسی احساسات
فصل 12: پرورش سلول‌های جدید مغز
فصل 13: قدرت جذاب - نیروی اشتیاق
فصل 14: نیروهای عظیم و پویا
فصل 15: مطالبه کردن حق خود
فصل 16: قانون تغییر نمی‌کند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارتعاش فکر
نویسنده
مترجمسیامک وطنی
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-600-7272-10-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
19900 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارتعاش فکر

ندا م
۱۳۹۷/۶/۲۹
از وقتی کتابراه رو نصب کردم شروع کردم به کتاب خوندن تا حالا اصلا کتاب نمیخوندم. انگار شده یک قفسه پر از کتاب برام که هروقت دلم میخواد میامو یه کتاب و برمیدارمو و ورق میزنم و میخونمش ممنونم ازتون
فقط قیمت بعضی کتابا واقعا بالاست.
بعضی از کتابتی صوتی هم گوینده‌اش صدای جالبی نداره
نیما اسکندری بردجی
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
شاید فکر کنید فکر کردن الکیه و فقط باید جسمی تلاش کرد. البته که صد درصد تلاش لازمه ولی قدرت فکر شما رو به سمت هدفتون هدایت می‌کنه و زمانی که با هدفتون هم فرکانس شدید توسط فکر کردن به سمت هدفوتون سریع میرید و بهش میرسید
mostafa alavi
۱۳۹۷/۱۲/۱
کتابی بسیار عالی، مطالب خوب است هرچند کمی شعار گونه است ولی مسئله‌ این است که باید به یک درک شهودی رسید، بعد از درک مسئله مطالب مانند قواعد ریاضی کاملا قطعی است
yasin mohammadi
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کتاب بدی نبود. فصل دومش خیلی بد توضیح داده بود. اما باقی فصل‌ها بنظر مناسب بود. فقط ایکاش فصل کنترل ذهنش طولانی تر و مفصل تر بود.
در کل بنظرم متن خوب اما ترجمه خیلی ضعیف
هنگامه رقامی
۱۴۰۰/۹/۸
بنده این کتاب بسیار ارزشمند رو مطالعه کرده به آخر رساندم با اینکه ضعفهایی در نحوه ترجمه داشت بسیار برانگیزاننده و انرژی بخش و هدایت کننده به سوی دنیایی روشن بود توصیه خریدشو میکنم
علی زرین
۱۳۹۷/۱۱/۱۸
کتاب خوبی هست
اگر در یک کتاب یک نکته بتونه مسیر شما را اصلاح کند و شما را به اهدافتان نزدیکتر کند اون کتاب عالی خواهد بود
محمد اقدامی
۱۳۹۹/۱/۹
به نظر من ۲۰٪ از کتاب تکنیک و را حل وجود داشت در کل توصیه نمیکنم چون کناب‌های مشابه و خیلی فوی تری وجود دارد تشکر
آسمان آبی
۱۴۰۱/۱۱/۳
کتاب خوبیه میتونس بهتر از اینم باشه و من از این دست کتابها را دوست دارم و به همه کتابراها توصیه میکنم ممنون از توجهتون
Amirhosein Samiee
۱۳۹۹/۶/۷
در این زمینه کتاب صوتی ذهن توانگر از زندی گیج فوق العاده و جذاب
بنظرم دوستان اونو اول مطالعه کنن بهتره
mostafa alavi
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
کتابی خوبی جدایی از پیچیدگی در رسوندن مفهایم بعضی از قسمت‌ها مطالبش مفید و ارزشمند
Asma Hashemi
۱۳۹۷/۶/۲۸
من الان تصمیم گرفتم این کتاب رو خریداری کنم. بعد از، مطالعه نظر خودم رو درباره کتاب ثبت میکنم
حسن منصوری
۱۴۰۲/۷/۱۳
عالیه توصیه میکنم بخونید و زمان مطالعه افزایش ارتعاش را در وجودتون حس میکنید که بسیار لذت بخشه
علی دقیقی
۱۳۹۹/۱۰/۳
خیلی اپلیکیشن عالی هست
بهترین کتابها با کیفیت عالی رو میشه اینجا پیدا کرد
Zahra Annabestany
۱۳۹۸/۴/۲۵
ترجمه بسیااااار ضعیف من موندم چطوری مردم میگن خوبه
salman S
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
سلام مرسی از شما کارتون عالیه
مشاهده همه نظرات 41

راهنمای مطالعه کتاب ارتعاش فکر

برای دریافت کتاب ارتعاش فکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.